• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202028647

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202028647

OF-192809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5069323

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

06680429

SPORTBART, s.r.o.

Barcalova 142, Ústí nad Orlicí, 56201, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Malý zdravotnícky batoh - ľadvinka

zdravotnícky batoh, taška, puzdro,

  • 33141620-2 - Lekárske kufríky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Malý zdravotnícky batoh - ľadvinka
Funkcia
Batoh pre medické vybavenie a vybavenie prvej pomoci, ktorý sa dá nosiť pomocou integrovaného opasku ako ľadvinka okolo pásu, alebo sa dá upevniť pomocou molle systému na vestu, opasok alebo akýkoľvek produkt s bežným molle systémom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem batohu liter 2,8
rozmery batohu: dĺžka cm 25 28
rozmery batohu: - výška cm 14 16
rozmery batohu: - šírka cm 10 14
hmotnosť batohu: gram 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- upnutie opaskom s max. šírkou 45 mm (súčasť súpravy), alebo molle systémom
- otváranie a zatváranie pomocou 2 paralelných zipsov
- vnútorný priestor usporiadaný pomocou priečinkov
- vnútorné steny tašky pokryté elastickými pásmi pre upevnenie výbavy
- externé upevnenie pre nástroje a materiál áno
Materiál: Cordura 700 DEN
zloženie vonkajšieho a vnútorného (sieťoviny) materiálu: 100% Polyamid 6.6
Farba: čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesto plnenia.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Návody v slovenskom jazyku.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmlúv. V rámci návrhu na plnenie sa požaduje zaslať podrobnú špecifikáciu predmetu zákazky spolu s fotodokumentáciou tovaru. Predkladateľ ponuky (dodávateľ) je povinný predložiť na základe výzvy obstarávateľa vzorku produktu, najneskôr do 3 pracovných dní.
Požadované certifikáty: Pre všetky technické parametre je vyžadovaná správa z testovania výrobcom materiálu podľa noriem ISO. Pre testovacie metóty, ktoré nemôže vykonať výrobca, je vyžadovaná správa z testovania nezávislou a akreditovanou testovacou organizáciou v rámci EU. Originálne správy, ich overené kópie, alebo ich úradné preklady je povinný predložiť predkladateľ ponuky na základe výzvy obstarávateľa do 3 pracovných dní.
Požaduje sa aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej 3 pracovné dni pred dodaním tovaru.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodaním do miesta plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 13,00 hodiny.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

11.11.2020 08:00 — 20.11.2020 13:00

111,00 kus

7 770,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2020 15:10

09.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 08:14 - Vstupná ponuka 7 769,99 € Cena s DPH
09.11.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 7 769,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS