37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
14255791
Ing. Igor Škrobánek - O.P.C.D.
Na Skotňu 471/54, Teplička nad Váhom, 01301, SVK
Premeranie spotreby paliva
meranie spotreby paliva vozidiel
Služba
1. Premeranie spotreby paliva
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie úradného merania prevádzkovej spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MB Actros | ks | 1 | ||
MB Actros + zametacia nadstavba | ks | 1 | ||
MB Actros sypač | ks | 2 | ||
Kubota 116 GX-IV - jazda | ks | 1 | ||
Kubota 116 GX-IV - kosenie | ks | 1 | ||
Tatra 815 6x6 sypač | ks | 1 | ||
Tatra 815 6x6 vyklápačka | ks | 1 | ||
Tatra 815 4x4 sypač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
MB Actros | IMSP01-ÚM, zmiešaná premávka |
MB Actros + zametacia nadstavba | IMSP02-ÚM, charakteristická pracovná činnosť |
MB Actros sypač | IMSP01-ÚM, zmiešaná premávka |
Kubota 116 GX-IV - jazda | IMSP02-ÚM, jazda |
Kubota 116 GX-IV - kosenie | IMSP02-ÚM, kosenie |
Tatra 815 6x6 sypač | IMSP01-ÚM, zmiešaná premávka |
Tatra 815 6x6 vyklápačka | IMSP01-ÚM, zmiešaná premávka |
Tatra 815 4x4 sypač | IMSP01-ÚM, zmiešaná premávka |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Cena je vrátane dopravy na miesto výkonu a všetkých nákladov spojených s predmetom zákazky. |
Miestom výkonu úradného merania je stredisko v Novom Meste nad Váhom. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky je potrebné vykonať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Objednávateľ požaduje predložiť akreditáciu na výkon úradného merania spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť autorizáciu na výkon úradného merania spotreby paliva motorových vozidiel a mechanizmov do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytnutie služby na základe dodacieho listu, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác. |
Úhrada plnenie bude uskutočnená na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
11.11.2020 15:00 — 27.11.2020 14:23
9,00 ks
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2020 14:25
09.11.2020 14:30
09.11.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2020 11:23 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
09.11.2020 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: