• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 11:05

Detail zákazky Z202028615

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 11:05

Základné údaje

Z202028615

OF-224475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5069291

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nový komunálny traktor s kabínou a príslušenstvom t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou

komunálny traktor, rozmetadlo, radlica, kosačka

  • 16700000-2 - Traktory/ťahače
  • 34390000-7 - Príslušenstvo ťahačov/traktorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový komunálny traktor s kabínou a príslušenstvom t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou
Funkcia
Nákup nového nepoužívaného komunálneho traktora  s kabínou a príslušenstvom, t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou, doručenia na konkrétne miesto plnenia uvedeného v objednávke, záruky, servisu počas záručnej doby a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
1. Traktor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Nový nepoužívaný komunálny traktor v štandardnom prevedení určený na prevádzku na pozemných komunikáciách s kabínou a ďalšími všetkými povinnými technickými prvkami umožňujúce využívanie traktora na daný účel, t.j. min. predné a zadné kolesá s pneumatikami, ručná parkovacia brzda, posilňovač riadenia, uzávierka diferenciálu, pracovné svetlá, štandardný hydraulický systém, nastaviteľný volant, odpružené sedadlo, tempomat; vrátane potrebných adaptérov a komponentov na pripojenie radlice, rozmetadla a kosačky ks 1
2. Výkon motora HP 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Druh paliva, motor: diesel
1.2.Vstrekovanie priame
1.3. Kabína vykurovaná, uzatvárateľná s ventiláciou, tachometrom, otáčkomerom, teplomerom a počítadlom motohodín
1.4. Predné ramená áno
1.5. Zadný vývodový hriadeľ áno
1.6. Zadné hydraulické ramená áno
1.7. Stredový vývodový hriadeľ áno
1.8. Stredové ramená áno
1.9. Možnosť zapnúť všetky vývodové hriadeľe súčasne áno
1.10. Priechodnosť terénom áno
1.11. REFERENČNÝ PRODUKT:  V  prípade, že dodávateľ ponúka produkt, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre a byť funkčne plne kompatibilný s nadväzujúcimi komponentami tak, aby celok bol bez obmedzení funkčný zn. Kubota BX231 D  4x4
 2. 2. Radlica na sneh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.1. Pracovný záber  radlice cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru, hydraulické zdvíhanie a natáčanie, odpružená, operné nastaviteľné kolesá áno
2.3. Vymeniteľný gumený brit áno
2.4. Uchytenie radlice vpredu
 3. 3. Rozmetadlo posypového materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3.1. Objem L 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru, uchytenie vzadu áno
3.3. Rozmetanie klasického posypového materiálu používaného k posypu komunikácií v zimnom období áno
3.4. Dávka množstva posypu nastaviteľná
3.5. Možnosť usmerniť posyp vpravo, vľavo alebo po celej dĺžke áno
 4. 4. Kosačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4.1. Záber kosenia cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru áno
4.3. Kosenie bez zberu, nastaviteľná výška kosenia áno
4.4. Kosenie medzinápravovou kosou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie nového komunálneho traktora s kabínou a príslušenstvom, t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou na miesto plnenia objednávateľa najneskôr do 11.decembra 2020.
2. Radlica, rozmetadlo a kosačka musia byť dodané spolu s príslušnými adaptérmi a komponentmi tak, aby po ich pripojení bola požadovaná funkcia zabezpečená.
3. Súčasťou dodávky tovaru bude výbava: a) Platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR;  b) Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku;  c) Servisná knižka;  d) Zaškolenie obsluhy.
4. Dodávateľ požaduje zabezpečiť výkon záručného a pozáručného servisu v servisnom stredisku dodávateľa maximálne do vzdialenosti 20 km. V prípade, ak servisné stredisko bude vo vzdialenosti viac ako 20 km a výkon servisu nebude možný vykonať u objednávateľa, dodávateľ zabezpečí prevoz predmetu zákazky do servisného strediska na vlastné náklady.
5. Záručná doba na traktor a príslušenstvo je 24 mesiacov alebo 1000 odpracovaných hodín.
6. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu tovaru do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Účelom je preukázanie splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.
7. Identifikačné údaje o kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať, oznámi objednávateľ kontaktnej osobe dodávateľa do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
8. Dodávateľ je povinný upresniť dátum a čas (e-mailom kontaktnej osobe) dodania tovaru na miesto dodania najneskôr 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V opačnom prípade objednávateľ nie je povinný prevziať objednaný tovar v deň dodania. Všetky náklady a výdavky spojené s odmietnutím prevzatia vopred neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ.
9. Dodávateľ vystaví preberací protokol, ktorý bude potvrdený oprávneným zástupcom dodávateľa a pri prevzatí tovaru ho potvrdí oprávnený zástupca objednávateľa. Tovar prevezme zodpovedný zamestnanec objednávateľa a prevzatie v mieste plnenia písomne potvrdí na preberacom protokole vyhotovenom dodávateľom. Potvrdený preberací protokol bude podkladom pre vystavenie faktúry.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar spoločne s dokladmi (technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo podľa technickej špecifikácie, povinnú výbavu vozidla a ďalšie), ktoré sú potrebné na dodanie a riadne používanie a údržbu predmetu kúpy v slovenskom jazyku.
11. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa všetky príslušné technické, bezpečnostné, kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem.
12. V prípade, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky a týmto osobitným požiadavkám, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať.
13. Dodaný tovar môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí vady dodaného tovaru a/alebo nedostatočnú kvalitu a/alebo rozpor parametrov s údajmi uvedenými v technickej špecifikácii a/alebo ak zistí vzhľadové vady tovaru. Odmietnutie prevzatia tovaru s uvedením dôvodu neprevzatia potvrdí príslušný zástupca objednávateľa v preberacom protokole.
14. Vlastnícke právo k dodanému tovaru a nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na objednávateľa dňom prevzatia a podpísania preberacieho protokolu.
15. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy technickú špecifikáciu predmetu zákazky vrátane všetkej výbavy a zoznam autorizovaných servisov na výkon záručných prehliadok.
16. Zmluvná cena za dodanie tovaru zahŕňa všetky náklady na dodanie a používanie tovaru, vrátane dopravy a predpredajného servisu, daňové, colné, a iné náklady a výdavky dodávateľa potrebné k riadnemu dodaniu tovaru na miesto plnenia.
17. Úhrada ceny za dodaný tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní a prevzatí tovaru, bez poskytnutia preddavku.
18. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Okrem toho musí obsahovať: číslo zmluvy a ako prílohu preberací protokol potvrdený objednávateľom.
19. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle vyššie uvedeného, objednávateľ má právo vrátiť ju na doplnenie alebo prepracovanie dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. Na tejto opravenej (novej) faktúre vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi.
20. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady nezistené pri preberaní tovaru dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní od zistenia vady tovaru. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo skrytých vád a/alebo na uplatnenie sankcií, najneskôr však do konca trvania záručnej doby.
21. Omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru a/alebo nedodržanie technickej špecifikácie dodaného tovaru sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť.
22. Pokiaľ v tejto zmluve nie je dohodnuté inak, doručovanie oznámení druhej zmluvnej strane, pre ktoré táto zmluva alebo OPET vyžadujú písomnú formu, budú doručené na adresu druhej zmluvnej strany uvedenú v jej záhlaví.
23. Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú bezodkladne oznámiť druhej zmluvnej strane akúkoľvek zmenu svojich identifikačných údajov uvedených v zmluve.
24. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
25. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy.
26. Dodávateľ potvrdzuje, že pred uzatvorením tejto zmluvy sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Nedodržanie a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek zadanej technickej podmienky a/alebo požiadavky a/alebo špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy.
27. Dohodnutú cenu vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 15 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude príslušná platba pripísaná na účet dodávateľa, za podmienky správnych náležitostí vystaveného daňového dokladu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 13:00 — 15.12.2020 13:00

1,00 celok

27 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2020 13:15

09.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 35
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2020 14:12 - Vstupná ponuka 27 499,20 € Cena s DPH
05.11.2020 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka 26 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS