30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Nový komunálny traktor s kabínou a príslušenstvom t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou
komunálny traktor, rozmetadlo, radlica, kosačka
Tovar, Služba
1. Nový komunálny traktor s kabínou a príslušenstvom t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nového nepoužívaného komunálneho traktora s kabínou a príslušenstvom, t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou, doručenia na konkrétne miesto plnenia uvedeného v objednávke, záruky, servisu počas záručnej doby a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
1. Traktor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nový nepoužívaný komunálny traktor v štandardnom prevedení určený na prevádzku na pozemných komunikáciách s kabínou a ďalšími všetkými povinnými technickými prvkami umožňujúce využívanie traktora na daný účel, t.j. min. predné a zadné kolesá s pneumatikami, ručná parkovacia brzda, posilňovač riadenia, uzávierka diferenciálu, pracovné svetlá, štandardný hydraulický systém, nastaviteľný volant, odpružené sedadlo, tempomat; vrátane potrebných adaptérov a komponentov na pripojenie radlice, rozmetadla a kosačky | ks | 1 | ||
2. Výkon motora | HP | 21 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Druh paliva, motor: | diesel |
1.2.Vstrekovanie | priame |
1.3. Kabína | vykurovaná, uzatvárateľná s ventiláciou, tachometrom, otáčkomerom, teplomerom a počítadlom motohodín |
1.4. Predné ramená | áno |
1.5. Zadný vývodový hriadeľ | áno |
1.6. Zadné hydraulické ramená | áno |
1.7. Stredový vývodový hriadeľ | áno |
1.8. Stredové ramená | áno |
1.9. Možnosť zapnúť všetky vývodové hriadeľe súčasne | áno |
1.10. Priechodnosť terénom | áno |
1.11. REFERENČNÝ PRODUKT: V prípade, že dodávateľ ponúka produkt, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre a byť funkčne plne kompatibilný s nadväzujúcimi komponentami tak, aby celok bol bez obmedzení funkčný | zn. Kubota BX231 D 4x4 |
2. 2. Radlica na sneh
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1. Pracovný záber radlice | cm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru, hydraulické zdvíhanie a natáčanie, odpružená, operné nastaviteľné kolesá | áno |
2.3. Vymeniteľný gumený brit | áno |
2.4. Uchytenie radlice | vpredu |
3. 3. Rozmetadlo posypového materiálu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3.1. Objem | L | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru, uchytenie vzadu | áno |
3.3. Rozmetanie klasického posypového materiálu používaného k posypu komunikácií v zimnom období | áno |
3.4. Dávka množstva posypu | nastaviteľná |
3.5. Možnosť usmerniť posyp vpravo, vľavo alebo po celej dĺžke | áno |
4. 4. Kosačka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1. Záber kosenia | cm | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.2. Pripojiteľnosť k dodávanému traktoru | áno |
4.3. Kosenie bez zberu, nastaviteľná výška kosenia | áno |
4.4. Kosenie medzinápravovou kosou | áno |
Názov |
1. Dodávateľ zabezpečí dodanie nového komunálneho traktora s kabínou a príslušenstvom, t.j. radlicou, rozmetadlom a kosačkou na miesto plnenia objednávateľa najneskôr do 11.decembra 2020. |
2. Radlica, rozmetadlo a kosačka musia byť dodané spolu s príslušnými adaptérmi a komponentmi tak, aby po ich pripojení bola požadovaná funkcia zabezpečená. |
3. Súčasťou dodávky tovaru bude výbava: a) Platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR; b) Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku; c) Servisná knižka; d) Zaškolenie obsluhy. |
4. Dodávateľ požaduje zabezpečiť výkon záručného a pozáručného servisu v servisnom stredisku dodávateľa maximálne do vzdialenosti 20 km. V prípade, ak servisné stredisko bude vo vzdialenosti viac ako 20 km a výkon servisu nebude možný vykonať u objednávateľa, dodávateľ zabezpečí prevoz predmetu zákazky do servisného strediska na vlastné náklady. |
5. Záručná doba na traktor a príslušenstvo je 24 mesiacov alebo 1000 odpracovaných hodín. |
6. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú kalkuláciu tovaru do 3 pracovných dní od nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, v rozdelení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH, spolu so špecifikáciou – uvedením konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis). Účelom je preukázanie splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. |
7. Identifikačné údaje o kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá je v mene objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať, oznámi objednávateľ kontaktnej osobe dodávateľa do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný upresniť dátum a čas (e-mailom kontaktnej osobe) dodania tovaru na miesto dodania najneskôr 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V opačnom prípade objednávateľ nie je povinný prevziať objednaný tovar v deň dodania. Všetky náklady a výdavky spojené s odmietnutím prevzatia vopred neoznámenej dodávky tovaru znáša dodávateľ. |
9. Dodávateľ vystaví preberací protokol, ktorý bude potvrdený oprávneným zástupcom dodávateľa a pri prevzatí tovaru ho potvrdí oprávnený zástupca objednávateľa. Tovar prevezme zodpovedný zamestnanec objednávateľa a prevzatie v mieste plnenia písomne potvrdí na preberacom protokole vyhotovenom dodávateľom. Potvrdený preberací protokol bude podkladom pre vystavenie faktúry. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar spoločne s dokladmi (technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo podľa technickej špecifikácie, povinnú výbavu vozidla a ďalšie), ktoré sú potrebné na dodanie a riadne používanie a údržbu predmetu kúpy v slovenskom jazyku. |
11. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar dodaný na základe tejto zmluvy spĺňa všetky príslušné technické, bezpečnostné, kvalitatívne a environmentálne parametre podľa platných právnych predpisov a noriem. |
12. V prípade, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky a týmto osobitným požiadavkám, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať. |
13. Dodaný tovar môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí vady dodaného tovaru a/alebo nedostatočnú kvalitu a/alebo rozpor parametrov s údajmi uvedenými v technickej špecifikácii a/alebo ak zistí vzhľadové vady tovaru. Odmietnutie prevzatia tovaru s uvedením dôvodu neprevzatia potvrdí príslušný zástupca objednávateľa v preberacom protokole. |
14. Vlastnícke právo k dodanému tovaru a nebezpečenstvo vzniku škody na tovare prechádza na objednávateľa dňom prevzatia a podpísania preberacieho protokolu. |
15. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy technickú špecifikáciu predmetu zákazky vrátane všetkej výbavy a zoznam autorizovaných servisov na výkon záručných prehliadok. |
16. Zmluvná cena za dodanie tovaru zahŕňa všetky náklady na dodanie a používanie tovaru, vrátane dopravy a predpredajného servisu, daňové, colné, a iné náklady a výdavky dodávateľa potrebné k riadnemu dodaniu tovaru na miesto plnenia. |
17. Úhrada ceny za dodaný tovar bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku po dodaní a prevzatí tovaru, bez poskytnutia preddavku. |
18. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Okrem toho musí obsahovať: číslo zmluvy a ako prílohu preberací protokol potvrdený objednávateľom. |
19. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle vyššie uvedeného, objednávateľ má právo vrátiť ju na doplnenie alebo prepracovanie dodávateľovi. Dodávateľ túto faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. Na tejto opravenej (novej) faktúre vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju objednávateľovi. |
20. Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady nezistené pri preberaní tovaru dodávateľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní od zistenia vady tovaru. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na uplatnenie nárokov vyplývajúcich zo skrytých vád a/alebo na uplatnenie sankcií, najneskôr však do konca trvania záručnej doby. |
21. Omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru a/alebo nedodržanie technickej špecifikácie dodaného tovaru sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
22. Pokiaľ v tejto zmluve nie je dohodnuté inak, doručovanie oznámení druhej zmluvnej strane, pre ktoré táto zmluva alebo OPET vyžadujú písomnú formu, budú doručené na adresu druhej zmluvnej strany uvedenú v jej záhlaví. |
23. Objednávateľ a dodávateľ sa zaväzujú bezodkladne oznámiť druhej zmluvnej strane akúkoľvek zmenu svojich identifikačných údajov uvedených v zmluve. |
24. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
25. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt o osobe zodpovednej za riadne poskytnutie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
26. Dodávateľ potvrdzuje, že pred uzatvorením tejto zmluvy sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Nedodržanie a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek zadanej technickej podmienky a/alebo požiadavky a/alebo špecifikácie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. |
27. Dohodnutú cenu vrátane dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 15 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude príslušná platba pripísaná na účet dodávateľa, za podmienky správnych náležitostí vystaveného daňového dokladu. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2020 13:00 — 15.12.2020 13:00
1,00 celok
27 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2020 13:15
09.11.2020 10:00
09.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2020 14:12 - Vstupná ponuka | 27 499,20 | € | Cena s DPH |
05.11.2020 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 620,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: