• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 13:55

Detail zákazky Z202028607

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.11.2020 13:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.11.2020 13:55

Základné údaje

Z202028607

OF-225490

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5094629

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36340073

IBO s.r.o.

Bratislavská 50, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladiaci box na divinu 4 x 2 m

chladiace zariadenia, mrazničky, chladničky

  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladiaci box na divinu 4 x 2 m
Funkcia
chladiace zariadenia, mrazničky, chladničky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka mm 4000 5600
Šírka mm 2000 2500
Výška mm 2700 2990
Hrúbka stien a stropu sendvičová doska mm 80 100
Elektrický navijak s nosnosťou do kg 500
Počet hákov ks 10 15
Elektrická váha na divinu do kg 300
Nosnosť závesnej tyče: min kg 1000
Napätie V 230
Strecha je vyrobená z panelov hrubých mm 100
Hmotnosť cca kg 1100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť dodať s predsieňou ale aj bez predsiene áno
Elektrická inštalácia kombinovaná s osvetlením, osvetlenie na vonkajšej a vnútornej strane chladiacej komory áno
Elektronický regulátor pre programovanie nastavenia teploty áno
Centrálny hlavný rozvádzač namontovaný v átriu chladiarenského boxu áno
Sada kľúčov pre obe dvere (2x) áno
Spona na opasok áno
Lekárnička áno
Farba nie je určená
Box musí spĺňať všetky základné veterinárne normy pre priamy predaj diviny. áno
Podlaha: s materiálu odolného kyselinám áno
Certifikované izolované chladiarenské dvere áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, za predpokladu, že už bol pred tým doručený aj požadovaný tovar
Záruka 2 roky
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupov v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o DPH, §25, ods.(6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Nedodanie tovaru v súlade so špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Dodanie tovaru, vystavenie a zaslanie faktúry Kontaktovať objednávateľa telefonicky alebo emailom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukorelliho 553, 094 31, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika

27.11.2020 15:00

1,00 ks

6 950,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2020 12:51

23.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 470
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2020 17:08 - Vstupná ponuka 6 950,00 € Cena bez DPH
09.11.2020 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 6 945,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS