00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35893907
Kedros, a. s.
Karloveská 6C, Bratislava, 84104, SVK
VEEAM podpora
licencia, softvér, hardvér, archivácia, údaj. aktualizácia
Služba
1. VEEAM podpora
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania služieb softvérovej podpory pre existujúce programové prostriedky objednávateľa určené pre archiváciu údajov v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Existujúce programové prostriedky objednávateľa (ďalej len „softvér“): Veeam Backup & Replication Enterprise for Hyper-V - Public Sector“ - 24 ks, The Veeam® Universal License - 1 ks |
Za služby softvérovej podpory sa pre účely tejto zákazky považujú minimálne: - zabezpečenie uvoľňovania opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, - možnosť update softvéru v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií, t. j. zmeny alebo opravy ku ktorým došlo v dodanej hlavnej verzii softvéru, - možnosť upgradu/downgradu softvéru v hlavnej verzii, t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/nižšia, v ktorej došlo k zmene funkcionalít v pôvodnej hlavnej verzii softvéru; |
- možnosť obrátiť sa na tím technickej podpory pri riešení problémov súvisiacich s prevádzkou softvéru; - možnosť spravovať licencie na licenčnom portáli: http://www.veeam.com/manage_licenses.html <http://www.veeam.com/manage_licenses.html> |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia 1 | ks | 24 | ||
Licencia 2 | ks | 24 | ||
Licencia 3 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie sú požadované bez územného obmedzenia |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie elektronické, poskytovaná elektronickými komunikačnými prostriedkami |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie nie sú viazané so zakúpením technických prostriedkov, na ktorých budú prevádzkované – prenosné licencie, nie OEM verzie licencií |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie určené pre verejnú správu (zvýhodnená cenová hladina), ak je taká možnosť |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup licenciám (k inštalačným súborom a licenčným kľúčom) prostredníctvom licenčného portálu zhotoviteľa softvéru |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Ak už objednávateľ mal k licenčnému portálu zhotoviteľa softvéru prístup, požadujeme zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Licencie požadujeme dodať nové, nepoužívané ,originálne licencie od zhotoviteľa softvéru |
Spoločné technické vlastnosti predmetu zákazky | Konkrétne výrobky sú uvedené ako príklad kvality, ktorým sú definované minimálne požadované kvalitatívne technické parametre predmetu zákazky, ktoré musí dodávaný predmet zákazky spĺňať. |
1. Licencia 1 | |
1.1 Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre – všetky parametre predmetu zákazky sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti predmetu zákazky, |
1.1 Parameter | ktoré musí navrhovaný/dodávaný predmet zákazky spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“) |
1.2 Product Type | Perpetual |
1.3 SKU Type | Maintenance Renewal |
1.4 Edition | Enterprise |
1.5 Licensed Unit | Socket |
1.6 Licencie | Požadované je dodanie všetkých potrebných nevýhradných licencií |
1.7 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 12 mesiacov |
1.8 Kompatibilita licencií | Plne kompatibilné s existujúcim softvérom, po inštalácií opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, jeho update/upgrade/downgradu vždy zachovaná plná funkčnosť softvéru |
1.9 Príklad kvality | V-VBRENT-VS-P01AR-00 - Annual Basic Maintenance Renewal - Veeam Backup & Replication Enterprise |
2. Licencia 2 | |
2.1 Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre |
2.2 Product Type | Perpetual |
2.3 SKU Type | Prepaid Maintenance |
2.4 Edition | Enterprise |
2.5 Licensed Unit | Socket |
2.6 Licencie | Požadované je dodanie všetkých potrebných nevýhradných licencií |
2.7 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 24 mesiacov |
2.8 Kompatibilita licencií | Plne kompatibilné s existujúcim softvérom, po inštalácií opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, jeho update/upgrade/downgradu vždy zachovaná plná funkčnosť softvéru |
2.9 Príklad kvality | V-VBRENT-VS-P02YP-00 - 2 additional years of Basic maintenance prepaid for Veeam Backup & Replication Enterprise |
3. Licencia 3 | |
3.1 Parameter | Minimálne požadované kvalitatívne parametre |
3.2 Product Type | Subscription Upfront Billing |
3.3 SKU Type | Subscription Renewal |
3.4 Licensed Unit | 10 Instances |
3.5 Licencie | Požadované je dodanie všetkých potrebných nevýhradných licencií k softvéru |
3.6 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 36 mesiacov |
3.7 Kompatibilita licencií | Plne kompatibilné s existujúcim softvérom, po inštalácií opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, jeho update/upgrade/downgradu vždy zachovaná plná funkčnosť softvéru |
3.8 Príklad kvality | P-VASVUL-0I-SU3AR-00 - Veeam Availability Suite Universal License. Includes Enterprise Plus Edition features. - 3 Year Renewal Subscription Upfront Billing & Production (24/7) Support- Public Sector |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je zabezpečenie poskytovania služieb softvérovej podpory pre existujúce programové prostriedky objednávateľa v kvalite a množstve podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom plnenia zmluvy, rozsahom a povahou dodania plnení a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie plnení uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu – názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS. |
2.2 Dodávateľ predloží vyplnený formulár podľa prílohy č. 1 tejto Zmluvy pre kontrolu technických vlastností dodávaných položiek predmetu zmluvy s príslušnými jednotkovými cenami a počtami všetkých dodávaných plnení. Jednotkové ceny dodávaných položiek predmetu zmluvy musia byť uvedené bez DPH, vrátane DPH a maximálne na dve desatinné miesta. |
2.3 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
Dodávateľ je povinný spolu so zoznamom subdodávateľov predložiť objednávateľovi aj písomný súhlas na spracovanie osobných údajov „osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy za subdodávateľa“ v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica č. 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). |
Účelom spracúvania osobných údajov je realizácia procesu verejného obstarávania podľa zákona č. 343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následné plnenie predmetu tejto zmluvy. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1 až 2.3 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) tejto zmluvy zaslaním požadovaného dokumentu/informácie do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
2.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi certifikát/dokument/link o dĺžke platnosti služieb softvérovej podpory pre existujúce programové prostriedky objednávateľa vyhotoveného/zverejneného zhotoviteľom softvéru na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a to najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať dokladom/certifikátom/potvrdením v slovenskom jazyku preukazujúci, že je registrovaným partnerom zhotoviteľa existujúceho softvéru, ku ktorým sú obstarávané služby softvérovej podpory a je oprávnený zabezpečiť poskytovanie softvérovej podpory existujúcich programových prostriedkov objednávateľa pre Slovenskú republiku. Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou Veeam Software AG (Baar, Švajčiarsko) registrovaným partnerom v programe Veeam ProPartner, |
na základe ktorého je oprávnený na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu/zhotoviteľa. |
2.7 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.6 OPNP tejto zmluvy a to zaslaním požadovaného dokladu/certifikátu/potvrdenia do 3 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu; elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oznámenej dodávateľovi podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy , ak nebude v súlade s touto zmluvou dohodnuté inak. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr 20 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
3.3 Čas /lehota plnenia predmetu tejto zmluvy najneskôr do 20.12.2020. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zašle Elektronický kontraktačný systém pre elektronické verejné obstarávanie údaje kontaktnej osoby objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
4.2 Dodávateľ je povinný na doručené údaje kontaktnej osoby objednávateľa zaslať kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). Dodávateľ zároveň na tieto doručené kontaktné údaje zašle aj požadované informácie a dokumenty podľa tejto zmluvy. |
4.3 Objednávateľ po doručení kontaktných údajov osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa zašle dodávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu zmluvy za objednávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo), ",len v prípade, ak to bude iné ako osoba oznámená podľa bodu 4.1 OPNP tejto zmluvy. |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy v jednom celku. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy najneskôr však v lehote podľa bodu 3.3 OPNP tejto zmluvy. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 10 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov plnenia, počet ks, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. Súčasťou preberacieho protokolu je dodaci list, ktorý obsahuje náležitosti podľa bodu 9.4 tejto zmluvy. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Licencie musia byť dodávané nové, nepoužívané ,originálne licencie od zhotoviteľa softvéru. |
6.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet plnenia zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy. |
6.7 Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve, na miesto plnenia. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie služieb softvérovej podpory k existujúcemu softvéru, aktualizácie/update existujúceho softvéru a upgradu/downgradu existujúceho softvéru (ďalej len „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.2 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami 1 až 3 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
9.4 Preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek predmetu zmluvy a príslušného množstva. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
9.6 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.7 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania predmetu zmluvy, dátum splatnosti. |
9.8 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.9 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.10 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
9.11 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za plnenie predmetu zmluvy, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.12 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
9.13 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodaný predmet tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému predmetu zmluvy prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej zmluvnej ceny na bankový účet dodávateľa. |
10.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
10.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
10.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
10.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
10.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.4 OPNP tejto zmluvy. |
10.7 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.8 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním plnenia predmetu tejto zmluvy v prípade, ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi vyplnený formulár podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
10.9 Ak predmet zmluvy navrhovaný dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto predmetu zmluvy. Dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní uskutoční výmenu predmetu zmluvy za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.10 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
10.11 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. |
10.12 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.11.2020 11:12 — 31.12.2023 16:00
1,00 Sada uvedena v špecifikácii
25 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 11:52
18.11.2020 12:00
18.11.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2020 07:58 - Vstupná ponuka | 25 980,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2020 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: