• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 10:15

Detail zákazky Z202028587

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 10:15

Základné údaje

Z202028587

OF-225511

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079628

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

35731761

E.D.T. spol. s r. o.

Galvaniho 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pravidelný servis a prípadné opravy vzduchotechnických a klimatizačných zariadení

servis klimatizácii, čistenie klimatizácii, klimatizačné jednotky, doprava

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 42500000-1 - Chladiace a ventilačné zariadenia
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. OBJEKT 1 -  Pravidelný  jesenný  a jarný servis a  údržba  vrátane výmeny filtrov
Funkcia
Pravidelný jarný servis a údržba vonkajších (kondenzačných) jednotiek , vnútorných klimatizačných jednotiek, vzduchotechnických zariadení a ventilátorov /ďalej aj "zariadenia" / sa vykonáva raz do roka v mesiacoch apríl  - máj pre všetky zariadenia v objekte č. 1 podľa zoznamu uvedeného v položke č.1 tejto zmluvy. Súčasťou pravidelného jarného servisu a údržby  je aj výmena filtrov pre vybrané zariadenia, ktorých sa výmena filtrov týka v zmysle zoznamu uvedeného v položke č. 1.
Pravidelný jesenný servis a údržba zariadení sa vykonáva raz do roka v mesiacoch október - november pre všetky zariadenia v objekte č. 1 podľa zoznamu uvedeného v položke č. 1. Súčasťou pravidelného jesenného servisu a údržby je aj výmena filtrov pre vybrané zariadenia, ktorých sa výmena filtrov týka v zmysle zoznamu uvedeného v položke č. 1.
Súčasťou každého servisu je vykonanie a predloženie zápisu o výsledkoch prác do protokolu o vykonaní servisu vzťahujúci sa na konkrétne zariadenia. Súčasťou prác je aj konkrétna písomná špecifikácia potrebných servisných úkonov, náhradných dielov a výmena filtrov ktoré nie sú zahrnuté v pravidelnom servise.
Vonkajšia (kondenzačná) jednotka, VRV jednotka - vizuálna kontrola zariadenia, dotiahnutie rezonujúcich častí, kontrola tesnosti chladiacich okruhov podľa zákona 286/2009 Z. z. o fluórovaných skleníkových plynoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o fluórovaných skleníkových plynoch“), kontrola motora ventilátora, vôľa vrtule, ložísk, meranie štartovacích a prevádzkových odberov kompresora, kontrola / vyčistenie lamiel kondenzátora, funkčná skúška jednotky - prečistenie nasávacích komôr.
Vnútorná klimatizačná jednotka, VRV jednotka, (okenná, mobilná) -vizuálna kontrola zariadenia, kontrola / vyčistenie filtra, kontrola a dezinfekcia výparníka a vnútorných častí jednotky, skúška odtoku kondenzátu / funkčnosť čerpadla, kontrola ventilátora, meranie izolačných stavov motora ventilátora, kontrola ovládania, funkčnosti, stav, batérie, funkčná skúška celej jednotky.
Vzduchotechnické zariadenia- vizuálna, tepelná a hluková kontrola zariadenia, výmena filtrov, kontrola vibrácií rotačných častí, chvenie, rezonancia, kontrola, príp. prečistenie odtokových nádržiek a sifónov na odtok kondenzátu, kontrola kolesa a krytu ventilátorov, kontrola elektrických prípojok, spojov, konektorov, príp. vyčistenie/dotiahnutie kontaktov, kontrola klinových remeňov, príp. napnutie klinových remeňov, kontrola roviny a súososti klinových remeníc,
kontrola ložísk, príp. premazanie (ak je to aplikovateľné), kontrola činnosti/funkčnosti klapiek a servopohonov, kontrola činnosti/funkčnosti rekuperátora (rotačného), kontrola (diferenčných) snímačov tlaku, kontrola elektrických a prevádzkových parametrov motorov ( prúdy, napätia, izolačné hodnoty), prečistenie nasávacích komôr, funkčná skúška zariadenia.
Ventilátory-všeobecná vizuálna, tepelná a hluková kontrola zariadenia, kontrola vibrácií rotačných častí, chvenie, rezonancia, kontrola (diferenčných) snímačov tlaku, kontrola ložísk, príp. premazanie (ak je to aplikovateľné), kontrola elektrických prípojok, spojov, konektorov, príp. vyčistenie/dotiahnutie kontaktov, kontrola elektrických a prevádzkových parametrov motorov ( prúdy, napätia, izolačné hodnoty), prečistenie nasávacích komôr, funkčná skúška zariadenia.
Revízie chladiva ku všetkým kontrolovaným klimatizačným zariadeniam a založiť evidenčné knihy o kontrole chladiva k nasledujúcim zariadeniam: Vnútorná nást. jednotka Toshiba-55 kW, MMK-APO 123H 14 ks,   Vonkajšia jedn. Systemair, 27 kW, SYS VRF 252 AIR EVO HPR 2 ks .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pravidelný jesenný servis v objekte 1 /október - november 2020/ súbor činností 1
Pravidelný jarný servis v objekte 1  /apríl- máj 2021 / súbor činností 1
Zoznam všetkých zariadení v objekte č. 1 : zoznam 1
Vonkajšia Toshiba, 19,5 kW MMY-MAP 1404HT8-E                                                                                                                  /Nástup na servisný výkon do 3 hod/ ks 1
Vnútorná nást. jednotka Toshiba-55 kW, MMK-APO 123H                                                                                                  /nástup na servisný výkon do 3 hod pre jeden ks - serverovňa / ks 14
Ventilátory 848 W Sistemair, KD 400 XL ks 2
Vonkajšia jednotka Toshiba, 3,5 kW, RAV-SM 804 ATP-E ks 2
VZT jednotka Elektrodesign RME 800/200, 170W ks 2
VZT Elektrodesign vzduchovod s filtrami ks 2
Vonkajšia jednotka Toshiba, 3 kW ks 2
Vnútorná jednotka Toshiba, 1,2 – 3 kW ks 2
Vonkajšia jednotka Haier, HMU 24 CG 03, 2,5 kW ks 1
Vnútorná jednotka Haier, 1,2 – 2,5 kW ks 2
Vonkajšia jednotka Whirpool, 2,5 kW ks 1
Vnútorná jednotka Whirpool, 93 W ks 1
Vonkajšia jednotka Toshiba, 2,7 kW, RAS-2M18U2, AVG-E ks 2
Vnútorná jednotka Toshiba, 45 W, RAS-B13PK VS6-E ks 3
VZT jednotka Systemair 2,2 kW, MUB 127630 D4 ks 3
VZT jednotka Systemair, 3,9 kW, MUB127630 D4 ks 1
Vonkajšia jedn. Sistemair, 27 kW, SYS VRF 252 AIR EVO HPR ks 2
Vonkajšia jednotka AIRWELL, 5 kW ks 1
VZT jednotka Systemair, 1,5 kW, MUB 062 500Dv ks 2
Vonkajšia jednotka Toshiba, 2,9 kW, 2A, RAS-22N3AV2-E ks 2
Vnútorná jednotka Toshiba, 60W, RAS-24SKHP-ES2 ks 2
VZT jednotka Troges, 9,00 - 2,30kW ks 1
VZT jednotka Remak, 2,8 kW ks 1
Okenná jednotka Sinclair ASW-09BI ks 1
Mobilná jednotka NOVECSHE 850 W ks 1
Klimat. Rittal SK3382100                                                                                                                                                                /Nástup na servisný výkon do 3 hod/ ks 2
Buhler Sample Gas Cooler EGK1/2                                                                                                                                             /Nástup na servisný výkon do 3 hod/ ks 2
Ventilátor 250W, 3 fázový MOT, 5.4 AZA 80B-8 ks 2
Vnútorná jednotka Toshiba RAS-B10N3KV2-E, 50W ks 2
Zoznam filtrov, ktorých výmena je zahrnutá v každom pravidelnom servise /jesenný, zimný, jarný a letný/ v objekte č. 1. Počty ks sú uvedené pre jeden pravidelný servis : ks spolu 49
• UAG MUB 062 500 DV 592x592x360 ks 1
• UAG MUB 127 710 D6 592x592x360 ks 12
• UAG MUB 127 630 D4 592x592x360 ks 4
• UAG filter G4 ks 3
• filter G4 850x850 ks 2
• filter G4 850x420 1ks ks 1
• Troges 592x592x360x6 8ks ks 8
• Troges 292x293x360 1ks ks 1
• Kapsový filter 795x495x25/5x 300 G4 2ks ks 2
• Kapsový filter 190x190x20/2x250 G4 1ks ks 1
• Kapsový filter 490x250x20/5x300 G4 1ks ks 1
• VZT Elektrodesign filter G4 1ks ks 1
• filter G3 592x287x360x6 4ks ks 4
• filter G3 292x293x360 ks 1
• filter G3 490x250x300x5 ks 1
• Firon 130X160 ks 3
• Firon 200X200 ks 1
• Firon 800X400 ks 2
 2. OBJEKT 1 - Pravidelný zimný  a letný  servis a údržba  vrátane výmeny filtrov
Funkcia
Pravidelný zimný servis a údržba  zariadení sa vykonáva raz do roka v mesiacoch december - január pre vybrané zariadenia v objekte č. 1 podľa /zoznamu uvedeného v položke č. 2/  . Súčasťou pravidelného zimného servisu a údržby vybraných zariadení  je aj výmena filtrov pre vybrané zariadenia, ktorých sa výmena filtrov týka /zoznam filtrov v objekte č. 1 nachádza pri položke č. 1/.
Pravidelný letný servis a údržba vzduchotechnických zariadení sa vykonáva raz do roka v mesiacoch jún - júl pre vybrané zariadenia  v objekte č. 1 podľa zoznamu uvedeného v položke č. 2. Súčasťou pravidelného letného servisu a údržby vybraných zariadení je aj výmena filtrov pre vybrané zariadenia, ktorých sa výmena filtrov týka (zoznam filtrov v objekte č.1 je uvedený v položke č. 1 tejto zmluvy).
Súčasťou každého servisu je vykonanie a predloženie zápisu o výsledkoch prác do protokolu o vykonaní servisu vzťahujúci sa na konkrétne zariadenia. Súčasťou prác je aj konkrétna písomná špecifikácia potrebných servisných úkonov, náhradných dielov a výmena filtrov ktoré nie sú zahrnuté v pravidelnom servise.
Vonkajšia (kondenzačná) jednotka, VRV jednotka - vizuálna kontrola zariadenia, dotiahnutie rezonujúcich častí, kontrola tesnosti chladiacich okruhov podľa Zákona o fluórovaných skleníkových plynoch, kontrola motora ventilátora, vôľa vrtule, ložísk, meranie štartovacích a prevádzkových odberov kompresora, kontrola / vyčistenie lamiel kondenzátora, funkčná skúška jednotky - prečistenie nasávacích komôr.
Vnútorná klimatizačná jednotka, VRV jednotka, (okenná, mobilná) -vizuálna kontrola zariadenia, kontrola / vyčistenie filtra, kontrola a dezinfekcia výparníka a vnútorných častí jednotky, skúška odtoku kondenzátu / funkčnosť čerpadla, kontrola ventilátora, meranie izolačných stavov motora ventilátora, kontrola ovládania, funkčnosti, stav, batérie, funkčná skúška celej jednotky.
Vzduchotechnické zariadenia- vizuálna, tepelná a hluková kontrola zariadenia, výmena filtrov, kontrola vibrácií rotačných častí, chvenie, rezonancia, kontrola, príp. prečistenie odtokových nádržiek a sifónov na odtok kondenzátu, kontrola kolesa a krytu ventilátorov, kontrola elektrických prípojok, spojov, konektorov, príp. vyčistenie/dotiahnutie kontaktov, kontrola klinových remeňov, príp. napnutie klinových remeňov, kontrola roviny a súososti klinových remeníc,
kontrola ložísk, príp. premazanie (ak je to aplikovateľné), kontrola činnosti/funkčnosti klapiek a servopohonov, kontrola činnosti/funkčnosti rekuperátora (rotačného), kontrola (diferenčných) snímačov tlaku, kontrola elektrických a prevádzkových parametrov motorov ( prúdy, napätia, izolačné hodnoty), prečistenie nasávacích komôr, funkčná skúška zariadenia.
Ventilátory-všeobecná vizuálna, tepelná a hluková kontrola zariadenia, kontrola vibrácií rotačných častí, chvenie, rezonancia, kontrola (diferenčných) snímačov tlaku, kontrola ložísk, príp. premazanie (ak je to aplikovateľné), kontrola elektrických prípojok, spojov, konektorov, príp. vyčistenie/dotiahnutie kontaktov, kontrola elektrických a prevádzkových parametrov motorov ( prúdy, napätia, izolačné hodnoty), prečistenie nasávacích komôr, funkčná skúška zariadenia.
Revízie chladiva ku všetkým kontrolovaným klimatizačným zariadeniam
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pravidelný zimný servis v objekte 1 /december 2020 - január 2021/ súbor činností 1
2. Pravidelný letný servis v objekte 1 /jún - júl 2021/ súbor činností 1
Zoznam vybraných  zariadení pre pravidelný zimný a letný servis v objekte č. 1 : zoznam 1
VZT jednotka Elektrodesign ks 2
VZT Elektrodesign filtre ks 2
Zoznam filtrov, ktorých výmena je zahrnutá v zimnom a letnom pravidelnom servise v objekte č. 1 sa nachádza pri položke č.1 . Počty ks sú uvedené pre jeden pravidelný servis. ks spolu 49
 3. OBJEKT 2 - Pravidelný jarný servis a údržba
Funkcia
Pravidelný jarný servis a údržba vonkajších (kondenzačných) jednotiek a vnútorných klimatizačných jednotiek sa vykonáva raz do roka v mesiacoch marec - apríl pre všetky zariadenia v objekte č. 2 v zmysle zoznamu uvedeného v položke č. 3.
Súčasťou každého servisu je vykonanie a predloženie zápisu o výsledkoch prác do protokolu o vykonaní servisu vzťahujúci sa na konkrétne zariadenia. Súčasťou prác je aj konkrétna písomná špecifikácia potrebných servisných úkonov, náhradných dielov a výmena filtrov ktoré nie sú zahrnuté v pravidelnom servise.
Vonkajšia (kondenzačná) jednotka, VRV jednotka - vizuálna kontrola zariadenia, dotiahnutie rezonujúcich častí, kontrola tesnosti chladiacich okruhov podľa Zákona o fluórovaných skleníkových plynoch, kontrola motora ventilátora, vôľa vrtule, ložísk, meranie štartovacích a prevádzkových odberov kompresora, kontrola / vyčistenie lamiel kondenzátora, funkčná skúška jednotky - prečistenie nasávacích komôr.
Vnútorná klimatizačná jednotka, VRV jednotka, (okenná, mobilná) -vizuálna kontrola zariadenia, kontrola / vyčistenie filtra, kontrola a dezinfekcia výparníka a vnútorných častí jednotky, skúška odtoku kondenzátu / funkčnosť čerpadla, kontrola ventilátora, meranie izolačných stavov motora ventilátora, kontrola ovládania, funkčnosti, stav, batérie, funkčná skúška celej jednotky.
Revízie  chladiva ku všetkým kontrolovaným klimatizačným zariadeniam a založiť evidenčné knihy o kontrole chladiva k nasledujúcim zariadeniam: Vnútorná kazetová jednotka TOSHIBA 600x600 17 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pravidelný jarný servis v objekte 2 súbor činností 1
Zoznam zariadení  v objekte č. 2 : zoznam 1
Vnútorná kazetová jednotka LG 600x600 ks 5
Vonkajšia jednotka LG MU5M40 U02 3,8kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka Panasonic CS-Z25TKEW ks 2
Vonkajšia jednotka Panasonic CU-2Z41TBE 1,12kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka Panasonic CS-UE12RKE ks 2
Vonkajšia jednotka Panasonic CU-UE12RKE 0,95kg ks 2
Vnútorná kazetová jednotka TOSHIBA 600x600 ks 17
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAS-M14GAV-E 0,9kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka LG MS-12AH ks 2
Vonkajšia jednotka LG M30AH 2,5kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka LG S18AH ks 1
Vonkajšia jednotka LG AS-H186TLB0 1,18kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka LG S12AH ks 1
Vonkajšia jednotka LG AS-H126RLA0 ks 1
Vnútorná kazetová jednotka TOSHIBA 900x900 ks 1
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAV-SM563AT-E 1,0kg ks 1
Vonkajšia jednotka LG MU5M30 3,2kg ks 1
Vnútorná nástenná jednotka Sinclair ASH-13AK ks 2
Vonkajšia jednotka Sinclair ASH-13AK 1,1kg ks 2
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAS-4M27UAV-E 2,4kg ks 2
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAS-M14GAV-E 0,9kg ks 1
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAS-3M26UAV-E 2,4kg ks 2
Vnútorná nástenná jednotka TOSHIBA ks 1
Vnútorná nástenná jednotka TOSHIBA RAS-10S2AH-ES ks 1
Vonkajšia jednotka TOSHIBA RAS-10SKHP-ES 0,78kg ks 1
Vnútorná kazetová jednotka Toshiba 600x600 2,2 kW ks 8
Vnútorná kazetová jednotka Toshiba 600x600 2,8 kW ks 7
Vonkajšia jednotka VRV Toshiba MAP0801T8-E ks 1
Vonkajšia jednotka VRV Toshiba MAP1001T8-E ks 1
 4. Nepravidelná údržba a opravy zariadení v objekte 1 a objekte 2
Funkcia
Nepravidelná údržba a opravy zariadení v objekte 1 a objekte 2 sú všetky úkony, ktorých potreba vykonania vznikla z dôvodu poruchy/havárie ktoréhokoľvek zariadenia a/alebo vyplynula zo záverov pravidelného servisu. Hodinová sadzba zahŕňa náklady na dopravu, diagnostiku vád a porúch, náklady na využitie náradia, mechanizmy a prístroje potrebné na opravu a údržbu zariadení a pod.
Nepravidelná údržba a opravy zariadení obsahujú všetky opravy, odstraňovanie porúch, výmenu náhradných dielov a spotrebného materiálu a uvedenie nefunkčného zariadenia do prevádzky, ktoré nie sú zahrnuté v pravidelnom servise, t. j. nie sú súčasťou položiek č. 1-3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nepravidelná údržba a opravy hodina 100
 5. Dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu
Funkcia
Náhradné diely a spotrebný materiál je potrebný na vykonanie nepravidelnej údržby a opráv v zmysle položky č. 4. Ide o náhradné diely a spotrebný materiál, ktorý nie je zahrnutý v položkách č. 1 - 3 a v položke č. 6.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náhradné diely a spotrebný materiál eur bez DPH 5300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ pre potreby opráv všetkých zariadení, výmeny náhradných dielov a spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené a certifikované výrobcom predmetného zariadenia. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ zariadenia ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu a výmenu, môže Dodávateľ použiť aj ekvivalentné náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto zariadením po odsúhlasení Objednávateľom.
 6. Dodávka chladiva do klimatizačných jednotiek
Funkcia
Dodávka chladiva do klimatizačných jednotiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka chladiva do klimatizačných jednotiek R410 kg 30
Dodávka chladiva do klimatizačných jednotiek R32 kg 30
Dodávka chladiva do klimatizačných jednotiek R407C kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objekt 1 aj Objekt 2 sa nachádzajú  v mestskej časti BA Ružinov.
Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi písomne (e-mailom) osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby bezodkladne od uzatvorenia zmluvy vykonal obhliadku priestorov za účelom podrobného oboznámenia sa s predmetom zákazky.
Dodávateľ zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci osôb vrátane bezpečnosti technických zariadení tak, že bude vedieť preukázať vykonávanie prác odborne spôsobilými osobami v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za technické zariadenia (ďalej len „Vyhláška“).
Dodávateľ musí (i) dodržiavať Zákon o fluorovaných skleníkových plynoch, (ii) byť certifikovaný Certifikačným orgánom pre chladiacu a klimatizačnú techniku, (iii) mať oprávnenie na servis fluorovaných skleníkových plynov kategórie I a (iv) používať certifikované prostriedky na servis a údržbu klimatizačných jednotiek. Daný certifikát Dodávateľ predloží Objednávateľovi do piatich (5) dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do piatich (5) pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až č. 6. v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie vo vzťahu ku každej položke: (i) jednotkovú cenu bez DPH, (ii) jednotkovú cenu s DPH, (iii) cenu celkom bez DPH, (iv) cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena.
Cena za jednu (1) hodinu servisného úkonu v zmysle položky č. 4 zahŕňa okrem ceny za výkon, aj cenu za dopravu, diagnostiku chýb a porúch,  vypracovanie cenových ponúk a špecifikáciu opráv. Celková cena za servisný úkon sa určí ako súčin hodinovej sadzby servisného úkonu a skutočnej doby trvania servisného úkonu. Skutočná doba trvania servisného úkonu musí byť vyjadrená v celých hodinách. Dodávateľ bude fakturovať cenu podľa počtu odpracovaných hodín.
Pravidelný servis v zmysle položky č. 1, č. 2 a č. 3 bude vykonaný na základe objednávky vystavenej Objednávateľom (ďalej len „Objednávka“) zaslanej Dodávateľovi elektronicky. Nástup na pravidelné servisné činnosti v zmysle položky č. 1., č. 2, a č. 3 dohodne Dodávateľ s oprávnenou osobou Objednávateľa minimálne päť (5) dní vopred.
Z každého pravidelného a nepravidelného servisu vyhotoví Dodávateľ pre Objednávateľa písomný protokol o vykonaní servisu, v ktorom uvedie konkrétny rozsah vykonaných prác a zoznam materiálov a náhradných dielov, ktoré je potrebné vymeniť a/alebo opraviť.
Nepravidelná údržba a opravy v zmysle položky č. 4 - Požadovaný nástup Dodávateľa na zistenie skutkového stavu potreby vykonania opravy/údržby predmetného zariadenia je najneskôr do dvadsiatich štyroch (24) hodín od výzvy Objednávateľa vykonanej telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej správy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodávateľ najneskôr do 24 hodín od zistenia skutkového stavu, t. j. najneskôr do štyridsiatich ôsmich (48) hodín po prvotnej výzve Objednávateľa, vypracuje cenovú ponuku a e-mailom ju zašle na odsúhlasenie oprávnenej osobe Objednávateľa.
Nepravidelná údržba a opravy v zmysle položky č. 4 - Požadovaný nástup Dodávateľa na zistenie skutkového stavu a vykonania opravy/údržby zariadenia, je najneskôr do troch (3) hodín od výzvy Objednávateľa vykonanej telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej správy. Uvedené sa týka len zariadení, pri ktorých je v zozname zariadení táto požiadavka uvedená.
Nepravidelná údržba a opravy v zmysle položky č. 4 - Pokiaľ potreba nepravidelnej údržby alebo opravy vyplynula zo záverov pravidelného servisu, termín nástupu na vykonanie takejto opravy alebo údržby dohodne Dodávateľ po odsúhlasení cenovej ponuky s oprávnenou osobou Objednávateľa.
Cena za nepravidelnú údržbu a opravu bude určená podľa rozsahu skutočne vykonaných prác. Dodávateľ vystaví faktúru za nepravidelnú údržbu a opravy sa vykoná do pätnástich (15) dní odo dňa ukončenia servisu daného zariadenia, jeho odskúšania a uvedenia do prevádzky. Špecifikácia spotrebovaných náhradných dielov a spotrebného materiálu bude súčasťou dokladu o oprave. K faktúre bude priložená kópia protokolu o vykonaní servisu s popisom odstránenia poruchy.
Dodávateľ pre potreby opráv vzduchotechnických a klimatizačných zariadení, výmeny náhradných dielov a spotrebného materiálu použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené a certifikované výrobcom predmetného zariadenia. Pokiaľ je výroba spotrebného materiálu alebo náhradných dielov pre konkrétny typ zariadenia ukončená a nie je dostupný originálny komponent na opravu a výmenu, môže Dodávateľ použiť aj ekvivalentné náhradné diely a spotrebný materiál dostupné na trhu kompatibilné s takýmto zariadením po odsúhlasení Objednávateľom.
Cena náhradných dielov a spotrebného materiálu musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, tak Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po vykonaní každého servisného úkonu. Faktúra je splatná tridsať (30) dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“). Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa Zákona o DPH aj (i) číslo objednávky, (ii) číslo zmluvy, (iii) názvy jednotlivých položiek predmetu zmluvy, (iv) celkový počet kusov každej položky predmetu zákazky, (v) jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, (vi) celkovú cenu príslušnej položky, (vii) celkovú cenu.
Prílohou vystavenej faktúry bude Objednávateľom schválený protokol o vykonaní servisu, ktorý potvrdzuje vykonanie Dodávateľom požadovanej služby. Protokol o vykonaní servisu musí byť podpísaný oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Protokol o vykonaní servisu musí obsahovať pri výkone nepravidelnej údržby a opravy v zmysle položky č. 4: a) cenové kalkulácie vyhotovené ku každému servisnému úkonu b) výkaz/y odpracovaných hodín c) rozpis/y použitých náhradných dielov a spotrebného materiálu.
Protokol o vykonaní servisu musí obsahovať pri výkone pravidelnom servise v zmysle položky č. 1, č. 2 a č. 3: a) denný zápis o výsledkoch prác vzťahujúci sa na konkrétne zariadenia počas trvanie servisu, b) zistené chyby a nedostatky, c) popis náhradných dielov na výmenu.
Dodávateľ poskytuje Objednávateľovi na realizované služby záručnú dobu minimálne dvanásť (12) mesiacov, ktorá začne plynúť od ich protokolárneho odovzdania a prevzatia. Na náhradné diely dodané Dodávateľom sa poskytuje záručná doba minimálne dvanásť (12) mesiacov, ktorá začne plynúť od ich protokolárneho odovzdania a prevzatia, alebo záručná doba daná výrobcom náhradného dielu, pokiaľ je táto záručná doba dlhšia ako záručná doba podľa tejto zmluvy.
Porucha zariadenia v rámci záručnej doby bude Dodávateľom bezodkladne a bezodplatne odstránená za podmienky, že tá istá porucha nebola spôsobená neodborným zásahom Objednávateľa. V prípade uplatnenia reklamácie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do dvadsiatich štyroch (24) hodín od písomného uplatnenia reklamácie.
V prípade uplatnenia reklamácie zo strany Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie reklamovaných vád do dvadsiatich štyroch (24) hodín od písomného uplatnenia reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu za nedodržanie dohodnutého termínu na výkon servisu a údržby vo výške 50,- EUR (slovom: päťdesiat eur) za každý deň omeškania.
Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať zmluvu. Výpovedná lehote je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje použité chladivo ekologicky likvidovať.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa tohto zákona.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa tohto zákona.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celkom

24 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2020 13:35

13.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 570
 37
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 08:33 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH
13.11.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 14 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS