00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
52008398
MARI CARS s. r. o.
Železničiarska 23, Zohor, 90051, SVK
Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel značky Geesink Variopress a dodanie náhradných dielov
opravy, servisné práce, servis, údržba, náhradné diely pre nadstavby špeciálnych nákladných motorových vozidiel
Služba, Tovar
1. Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel značky Geesink Variopress a dodanie náhradných dielov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby (ďalej ako „servis“ alebo „servisné práce“ alebo „oprava“) špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel Geesink Variopress vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodanie náhradných dielov. |
Komplexný prehľad typov a značiek nadstavieb nákladných motorových vozidiel je uvedený v časti technické vlastnosti . |
Na účely tejto rámcovej dohody sa servisnými prácami rozumejú: mechanické, zámočnícke, zváračské, elektrikárske práce, práce s hydraulikou, storno-zámočnícke práce , prípadne kombinácie týchto prác. |
Finančný objem určený na nákup náhradných dielov pevný a konečný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Špeciálne nadstavby nákladných motorových vozidiel | ks | 23 | ||
Dodávka náhradných dielov vo fixnej cene | eur bez DPH | 21000 | ||
Servisné práce | Nh | 619 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis požadovaných služieb | |
1. Malé opravy | - jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín vozidla |
2. Stredné opravy | - nutná demontáž ďalších zariadení resp. celkov, montážne práce na nadstavbe |
3. Veľká oprava | - montáž a demontáž celkov a podskupín nadstavby |
4 a) Malé, stredné a veľké opravy | - opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky nadstavby, z pohľadu nadstavby ako celku, opravy elektrického systému a komponentov, opravy hydraulického systému a hydraulických častí ; |
4 b) Malé, stredné a veľké opravy | - opravy elektro hydraulických systémov a komponentov, poruchy zistené diagnostikou, opravy čerpadiel a hydromotorov, opravy elektromagnetických spojok a komponentov, opravy pomocných rámov nadstavby; |
4 c) Malé, stredné a veľké opravy | - opravy vyplývajúce z poistných udalostí ( havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí. |
Zoznam vozidiel: | IČV; EČV; výrobca nadstavby, Typ nadstavby, názov, VIN nadstavby; rok výroby |
Zoznam vozidiel: | B01, BA 801 TI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800290, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B02, BA 802 TI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800291, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B03, BA 803 TI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800292, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B04, BA 804 TI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800288, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B05, BA 805 TI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800289, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B06, BA 806 UO, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800709, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B07, BA 807 UO, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800710, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B08, BA 408 UP, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800712, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B09, BA 409 UP, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800711, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B10, BA 410 UP, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 20800713, 2008 |
Zoznam vozidiel: | B11, BL 456 BX, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 21100105, 2011 |
Zoznam vozidiel: | B13, BL 466 BX , Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 21100108, 2011 |
Zoznam vozidiel: | B14, BL 523 BX, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM III v 14L25G/GCB 1000, lineárny lis, 21100106, 2011 |
Zoznam vozidiel: | I01, BA 901 XN, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM MINI , lineárny lis, 61201150, 2009 |
Zoznam vozidiel: | I02, BA 902 XN, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM MINI, lineárny lis, 61201148, 2009 |
Zoznam vozidiel: | I03, BA 903 XN, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM MINI, lineárny lis, 61201149, 2009 |
Zoznam vozidiel: | I04, BL 173 CV, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM MINI , lineárny lis, 61201566, 2011 |
Zoznam vozidiel: | I05, BL 802 CU, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GPM MINI , lineárny lis, 61201568, 2011 |
Zoznam vozidiel: | I06, BL 939 FI, Geesinknorba Group Emmeloord NL, GCB , lineárny lis, 21200766 , 2013 |
Zoznam vozidiel: | I07, BL 124 UX, Geesink BV Emmeloord NL, GCB 550 , lineárny lis, 21800474, 2019 |
Zoznam vozidiel: | I08, BL 187 VB, Geesink BV Emmeloord NL, GCB 550 , lineárny lis, 21800475 , 2019 |
Zoznam vozidiel: | I09, BL 463 VA , Geesink BV Emmeloord NL, GCB 550, lineárny lis, 21800473, 2019 |
Zoznam vozidiel: | SHR2, BL 016 UU , Geesink, GPM IV i 18H25, lineárny lis, 21800713, 2019 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje vykonanie servisnej prehliadky a prislúchajúcich prác v zmysle servisného plánu podľa výrobcu pre každú nadstavbu a drobné opravy do dvadsaťštyri (24) hodín od pristavenia vozidla Dodávateľom v sídle Objednávateľa. V rámci tejto lehoty je Dodávateľ povinný po vykonaní prehliadky, prislúchajúcich prác a opráv pristaviť vozidlo v sídle Objednávateľa a následne vozidlo protokolárne odovzdať v pracovných dňoch Objednávateľa v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
2. Dodávateľ po vykonaní servisnej prehliadky informuje telefonicky alebo elektronicky oprávnenú osobu Objednávateľa o termíne odovzdania/pristavenia vozidla v sídle Objednávateľa. |
3. Ak Dodávateľ počas vykonania servisnej prehliadky identifikujte potrebu vykonania iných ako malých opráv navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. |
4. Dodávateľ zaväzuje v prípade akejkoľvek opravy, malej, strednej alebo veľkej, prevziať vozidlo bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. Pokiaľ je v týchto zmluvných podmienkach určená lehota dodania, je Dodávateľ povinný v rámci tejto lehoty aj pristaviť vozidlo v sídle Objednávateľa a následne vozidlo protokolárne odovzdať v pracovných dňoch Objednávateľa v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať malé opravy –jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín vozidla do troch (3) pracovných dní od protokolárneho prebratia vozidla Dodávateľom v sídle Objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať stredné opravy -nutná demontáž ďalších zariadení resp. celkov, montážne práce na nadstavbe a prevziať vozidlo pri strednej oprave bez zbytočného odkladu, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od protokolárneho prebratia vozidla Dodávateľom v sídle Objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať veľké opravy - montáž a demontáž celkov a podskupín nadstavieb do štrnástich (14) pracovných dní od protokolárneho prebratia vozidla Dodávateľom v sídle Objednávateľa. |
8. Malá, stredná a veľká oprava predstavujú opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky nadstavby, z pohľadu nadstavby ako celku, opravy elektrického systému a komponentov, opravy hydraulického systému a hydraulických častí, opravy elektro hydraulických systémov a komponentov, poruchy zistené diagnostikou, opravy čerpadiel a hydromotorov, opravy elektromagnetických spojok a komponentov, opravy pomocných rámov nadstavby, opravy vyplývajúce z poistných udalostí (havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí). |
9. Dodávateľ zabezpečí pri vykonávaní servisných prác prebratie a odovzdanie vozidla v sídle Objednávateľa vrátane všetkých nákladov s tým súvisiacich (napr. náklady na vodiča). Objednávateľ odovzdá Dodávateľovi na vykonanie servisných prác vozidlo pričom sa v preberacom protokole vyznačí stav pohonných hmôt v nádrži vozidla. Dodávateľ po uskutočnení servisných prác zabezpečí odovzdanie vozidla Objednávateľovi s rovnakým stavom pohonných hmôt v nádrži vozidla. |
10. V prípade, ak pri vykonávaní servisných prác nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú momentálne dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných náhradných dielov, nedostatky v technickom stave a pod.) Dodávateľ navrhne náhradný termín plnenia predmetu zákazky Objednávateľovi na odsúhlasenie. Dodávateľ je povinný existenciu nepredvídaných okolností preukázať a Objednávateľ je oprávnený zmenu termínu odsúhlasiť, alebo zamietnuť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Objednávateľ nepredvídavé okolnosti neschváli a/alebo schváli v trvaní kratšom, ako požadoval Dodávateľ, Dodávateľ je v omeškaní. |
11. Dodávateľ prevezme vozidlo v sídle Objednávateľa pri uplatnení reklamácie do dvadsiatich štyroch (24) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. |
12. Dodávateľ v prípade potreby zabezpečí diagnostiku nadstavby, to znamená určenie chyby pripojením nadstavby na elektronický diagnostický prístroj. |
13. Objednávateľ doručí Dodávateľovi zoznam oprávnených osôb do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, tel. kontakt, email. |
14. Dodávateľ predloží zoznam kontaktných osôb Dodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, tel. kontakt, email do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
15. Dodávateľ predloží presnú adresu/lokalitu miesta plnenia predmetu zákazky do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy emailom oprávnenej osobe Objednávateľa. |
16. Objednávateľ pred uskutočnením servisu uvedie požadovaný druh opravy, opis poruchy, identifikáciu poruchy alebo vady v písomnej Čiastkovej výzve (žiadanke) za každú nadstavbu zvlášť. |
17. Prevzatie predmetu zákazky do servisu sa uskutoční na základe podpísanej Čiastkovej výzvy Objednávateľa a podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí vozidla, podľa údajov uvedených v Čiastkovej výzve. Následne Čiastková výzva bude prílohou faktúry. |
18. Dodávateľ vykoná servis na základe cenovej ponuky odsúhlasenej Objednávateľom (Čiastkovej zmluvy). |
19. Dodávateľ po kontrole vozidla a diagnostike porúch zašle najneskôr jeden (1) pracovný deň od prevzatia vozidla predbežnú cenovú ponuku e-mailom poverenej osobe Objednávateľa na odsúhlasenie potrebných servisných prác a náhradných dielov (rozsah prác servisu a náhradných dielov) s uvedením, či sa jedná o malú strednú alebo veľkú opravu. Poskytovateľ môže pokračovať v servisných prácach až po odsúhlasení cenovej ponuky Objednávateľom. |
20. V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely. Dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité a ich cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje použitie repasovaných náhradných dielov Dodávateľom len po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. |
21.V prípade, ak Dodávateľ v priebehu vykonávania servisných prác zistí, že skutočná cena navýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, Dodávateľ je povinný toto zvýšenie telefonicky konzultovať s Objednávateľom a následne pošle cenovú ponuku so zapracovaným väčším rozsahom servisných prác a náhradnými dielmi oprávnenej osobe Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v odsúhlasenej cenovej ponuke bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. |
22. Dodávateľ je povinný viesť po celú dobu platnosti Zmluvy evidenciu vykonaných servisných prác a dodávok náhradných dielov podľa evidenčných čísiel vozidiel. V uvedenej evidencii sa budú nachádzať minimálne tieto údaje: i) dátum prevzatia a odovzdania vozidla, ii) rozsah servisných prác a náhradných dielov, iii) stav počítadla celkového počtu km, iiii) stav počítadla motohodín. Evidencia bude zaslaná oprávnenej osobe Objednávateľa v elektronickej podobe na vyžiadanie. |
23. Ak dodanie predmetu plnenia trvá dlhšie ako štrnásť (14) kalendárnych dní, bude Dodávateľovi uložená zmluvná pokuta vo výške 100,- EUR (slovom: sto eur) za každý začatý deň omeškania. Lehota plynie odo dňa protokolárneho prevzatia vozidla Dodávateľom. Lehota sa predlžuje o dobu trvania nepredvídaných okolností, ak Dodávateľ zistí, že pri výkone servisu nastanú nepredvídané okolnosti. Dodávateľ je povinný existenciu nepredvídaných okolností preukázať a Objednávateľ je oprávnený zmenu termínu odsúhlasiť, alebo zamietnuť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Objednávateľ nepredvídavé okolnosti neschváli a/alebo schváli v trvaní kratšom, ako požadoval Dodávateľ, Dodávateľ je v omeškaní. |
24. Objednávateľ požaduje klampiarske a lakovacie práce, cena normohodiny klampiarskych a lakovacích prác bude hradená z KASKO poistenia a bude určená príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má Objednávateľ vozidlá poistené. |
25. Lehota na vykonanie opravy, ktorá bude hradená z poistenia, začína plynúť v deň nasledujúci po dni, v ktorom poisťovňa vykonala obhliadku. Lehota sa predlžuje v prípade dodatočnej obhliadky poisťovne a začína plynúť v deň nasledujúci po dni , v ktorom poisťovňa vykonala dodatočnú obhliadku. |
26. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, Dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní obhliadky poisťovňou a po doručení písomného vyjadrenia Objednávateľa, v ktorom Objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. |
27. Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. Prevzatie vozidla bude potvrdené na odovzdávajúcom a preberacom protokole oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
28. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po vykonaní servisných prác a vystavenú faktúru zašle Objednávateľovi doporučene poštou na adresu Objednávateľa, uvedenú v zozname korešpondenčných adries, ak Dodávateľ neuzavrel s Objednávateľom dohodu o elektronickom prijímaní faktúr. Rozsah fakturovaných servisných hodín (ďalej len „normohodín“) na faktúre nesmie prekročiť množstvo normohodín stanovených pre danú opravu stanovenú výrobcom nadstavby. Túto skutočnosť musí na požiadanie Objednávateľa Dodávateľ preukázať. |
29.Na každý predmet plnenia a opravu bude vystavená samostatná faktúra. Faktúra musí okrem náležitostí podľa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) obsahovať aj nasledujúce údaje: i) evidenčné číslo vozidla, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba nadstavby, ii) rozpis náhradných dielov a množstvo použitého materiálu, iii) v jednotkové ceny, iv) cena za servisné práce, v) cena za náhradné diely a vi) celková cena za vii) popis servisných prác s počtom normohodín, viii) stav tachometra v dobe vykonávania údržby, al.opravy |
Faktúra musí tiež obsahovať :ix) stav motohodín , x) číslo zmluvy. Prílohou faktúry bude Objednávateľom schválená cenová ponuka a Čiastková výzva (žiadanka). |
30 Daň z pridanej hodnoty bude Dodávateľ fakturovať v zmysle zákona o DPH. |
31. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa za plnenie predmetu Zmluvy. Zmluva je Rámcovou dohodou, a teda Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. |
32. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu a typu nadstavieb nákladných motorových vozidiel z dôvodu obmeny vozového parku (nákup, vyradenie alebo predaj vozidiel). |
33.Objednávateľ predloží Dodávateľovi zoznam korešpondenčných adries pracovísk do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
34. Hodnota servisnej normohodiny nesmie byť nižšia ako hodinová minimálna mzda a odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne platených zamestnávateľom pre príslušný stupeň náročnosti pracovného miesta platných v roku 2020 v súlade s nariadením vlády č. 324/2019 Z.z. ktorým sa ustanovuje suma minimálnej mzdy na rok 2020. |
35. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá Dodávateľ Objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet Zmluvy sám. |
36. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť v prípade, ak Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa a náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
37. O každej zmene subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) pracovných dní, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy. Ak Dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. |
38. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak bol Dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
39. V prípade predčasného ukončenia Zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto Zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
40. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
44. Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa, zakladajúce právo Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy a Objednávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
42. Objednávateľ požaduje predložiť aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny (cena za jednu (1) normohodinu za servisné práce) s DPH a bez DPH do štyroch (4) pracovných dní od uzavretia Zmluvy . |
Ivanská cesta 22, BA , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2020 08:39
12.11.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2020 07:38 - Vstupná ponuka | 33 000,00 | € | Cena bez DPH |
12.11.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: