• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 09:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:05

Detail zákazky Z202028558

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 09:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:05

Základné údaje

Z202028558

OF-224961

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5071799

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36192384

OFFICE DEPOT s.r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - rokovacia stolička, kancelárska stolička

nábytok, stoličky, kancelárske stoličky

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička rokovacia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička rokovacia ks 1
Nosnosť kg 100 130
Výška stoličky cm 81
Šírka stoličky cm 46
Hĺbka sedáku cm 43
Výška sedáku cm 46,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stohovateľná stolička, odolný a pevný čierny oceľový rám, sedák so spodným plastovým krytom a jadrom z preglejky
Farba: čierna
 2. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárska stolička s priedušným sieťovaným sedákom, operadlom, opierkou hlavy a opierkami rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 1
Nosnosť kg 100 130
Hĺbka sedadla cm 51
Šírka sedadla cm 52
Nastaviteľná výška sedadla cm 41 51
Šírka operadla cm 52
Výška operadla cm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcie: kancelárska stolička s opierkou hlavy a opierkami rúk, s priedušným sedákom, operadlom a opierkou hlavy
Opierka hlavy: výškovo a uhlovo nastaviteľná
Opierky rúk: výškovo nastaviteľné s mäkkou dotykovou plochou
Materiál: polyester, kov
Farba: čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Stoličky požadujeme v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v zmontovanom stave.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou  špecifikáciou konfigurácie jednotlivých produktov, obrazovou prílohou a uvedie ich značku a číslo.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 3 pracovných dní odo dňa obdržania fotografií, odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 17. Novembra 15 , CVT PU, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

08.12.2020 00:00

2,00 ks

266,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2020 08:29

10.11.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 56
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2020 10:28 - Vstupná ponuka 266,50 € Cena s DPH
09.11.2020 19:14 - Najvýhodnejšia ponuka 266,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS