• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 16:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 16:20

Detail zákazky Z202028486

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 15:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 16:05
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 16:20

Základné údaje

Z202028486

OF-224493

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5069230

Objednávateľ

36064041

Kancelária verejného ochrancu práv

Grösslingová 2461/35, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server bez operačného systému

server, raid, diskové pole, tower, rack, 2U

  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 30233190-9 - Riadiaca jednotka diskovej pamäte
  • 30233141-1 - Nadbytočné pole nezávislých diskov (RAID)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačový server
Funkcia
Počítačový sever v prevedení tower alebo rack 2U bez licencie na operačný systém. Verejný obstarávateľ využije existujúce licencie po vyradení pôvodných serverov (licencie budú prenesené na nový server). Výmena serverového riešenia sa uskutočňuje z dôvodu konca životnosti, resp. aktívnej podpory pôvodných serverov. Požaduje sa dodať len server t.j. bez monitora, klávesnice a myši
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie počítača server, prevedenie tower alebo rack 2U, bez monitora, klávesnice a bez myši
Procesor procesor typu 64, (min 16 jadier/procesor, podpora HT, frekvencia min 2,1 GHz)
CPU Benchmark min. 18 600 bodov
Počet osaditeľných procesorov min 2 (požaduje sa možnosť rozšíriť požadovanú konfiguráciu o ďalší procesor, súčasťou dodávky je 1 procesor)
Operačná pamäť požadovaná min 128 GB, DDR4
Sieťové pripojenie min. 4 porty 10 Gbps Ethernet RJ45
Disky 1 diskový radič s podporou režimu RAID 1, RAID 5 a výmeny diskov za prevádzky;
Kapacita a parametre dodaných diskov minimálne - 7 ks SSD diskov: z toho 5 diskov s kapacitou 960 GB a endurance /životnosť / minim 3.4PBW a 2 disky s kapacitou 240 GB a životnosťou minim 0.8PBW po dobu 5 rokov.
Príslušenstvo všetky potrebné komunikačná a napájacie káble, montážna súprava
Zdroj Súčasťou dodávky v potrebných charakteristikách (min. 500W) a vrátane všetkých potrebných napájacích káblov.
Redundantný zdroj Áno, vyžaduje sa aj redundantný zdroj v serveri (t.j. v serveri budú fyzicky dva zdroje) pre prípad zlyhania hlavného zdroja.
Operačný systém bez operačného systému, avšak s podporou operačného systému MS Windows Server a virtualizácie MS Hyper-V
Optická mechanika voliteľná, nie je povinná
Požadovaná konektivita USB, 3.x, Display port/VGAport/HDMI port, LAN pre diaľkovú správu štandardu IPMI
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kontaktnú osobu/zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy v rozsahu min. meno a priezvisko, telefonický a emailový kontakt.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, doposiaľ nepoužívaných tovarov v originálnom balení od výrobcu, nie repasované, používané, vystavované alebo testované.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 3. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa predložil:
- podrobnú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, minimálne v rozsahu typ a značka a porovnanie parametrov s technickou špecifikáciou zákazky (viď nižšie)
- ceny bez DPH, DPH (%, EUR), ceny s DPH - vrátane jednotkových cien
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vykonal porovnanie parametrov ním ponúkaného tovaru s technickou špecifikáciou položkovite (t.j. ku každej položke technickej špecifikácie uvedie parametre ponúkaného tovaru). Nepredloženie tohto porovnania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodávateľ dodá tovary v súlade s akceptovanou cenovou a technickou špecifikáciou Objednávateľa v zmysle predchádzajúceho bodu.
Tovar má byť určený na slovenský trh, k tovaru je potrebné dodať pri odovzdávaní sprievodnú dokumentáciu a príručku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje dodanie tovarov kompletne, pričom sa neumožňuje čiastkové plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 222/2004 Z. z.) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z.. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Fakturácia bude v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného oboma zmluvnými stranami. V prípade omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom predmetu zmluvy, a to za každý deň omeškania.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a/alebo jej súčasťou nebude dodací list, riadne potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, Objednávateľ má právo vrátiť faktúru Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry plynúť po doručení opravenej alebo doplnenej faktúry. Súčasťou faktúry je aj príloha vo forme dokladu potvrdzujúceho prevzatie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (priame aj nepriame).
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
V prípade, že dodaný tovar nebude zodpovedať vystavenej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní min. 36 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Súčasťou dodávky sú služby servisnej podpory na obdobie 36 mesiacov (v režime 24x7), oprava nasledujúci pracovný deň po nahlásení vady. Za týmto účelom dodávateľ poskytne informácie o spôsobe nahlásenia vady a kontaktné údaje na nahlasovanie vád.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie majú prednosť pred ustanoveniami v obchodných podmienkach elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 35, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12.11.2020 08:00 — 10.12.2020 12:00

1,00 celý predmet zákazky

25 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2020 15:14

09.11.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 611
 120
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2020 15:43 - Vstupná ponuka 24 960,00 € Cena s DPH
06.11.2020 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka 22 471,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS