• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 10:10

Detail zákazky Z202028464

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 10:10

Základné údaje

Z202028464

OF-224070

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5069218

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatníkové skrine kovové

šatník, kovové skrine

  • 39143121-0 - Šatníky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatníková skriňa
Funkcia
Vybavenie šatní žiakov na odbornom výcviku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová, delená, dvojdverová ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál oceľový plech 0,7-1,0 mm
Rozmery 1 800 x 600 x 500 mm
Dvere 2 x, otvárajúce sa každé zvlášť, spevnené výstuhou, vetracie otvory
Uzamykanie petlicové pre VISIACI zámok
Prevedenie na sokli
Vybavenie v každej skrinke tyč s 2 háčikmi, polička
Farba kombinácia modrá - šedá (dvere - modrá, ostatné - šedá)
Povrchová úprava vypaľovací lak z umelej živice RAL 5015/7001 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto určené objednávateľom (sídlo školy + dielne)  a vyloženie na určené miesto.
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie.
Šatníkové skrine požadujeme dodať zmontované.
Prevedenie a farba skriniek musí byť rovnaká ako je na priloženej fotografii (v prílohe), nakoľko ich dopĺňame do existujúceho vybavenia.
V prípade nedodržania predchádzajúcej požiadavky má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprebrať.
Cena dopravy je súčasťou celkovej ceny zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovene náležitosti alebo nebude vyhotovená v súlade so zmluvou, ma Objednávateľ pravo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nova lehota začína plynúť odo dna doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.11.2020 11:30 — 31.12.2020 08:00

1,00 zákazka

6 617,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2020 11:33

09.11.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 9
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2020 11:42 - Vstupná ponuka 6 617,70 € Cena s DPH
05.11.2020 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS