42026393
Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")
Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Šatníkové skrine kovové
šatník, kovové skrine
Tovar, Služba
|
1. Šatníková skriňa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vybavenie šatní žiakov na odbornom výcviku |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kovová, delená, dvojdverová | ks | 60 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | oceľový plech 0,7-1,0 mm |
| Rozmery | 1 800 x 600 x 500 mm |
| Dvere | 2 x, otvárajúce sa každé zvlášť, spevnené výstuhou, vetracie otvory |
| Uzamykanie | petlicové pre VISIACI zámok |
| Prevedenie | na sokli |
| Vybavenie | v každej skrinke tyč s 2 háčikmi, polička |
| Farba | kombinácia modrá - šedá (dvere - modrá, ostatné - šedá) |
| Povrchová úprava | vypaľovací lak z umelej živice RAL 5015/7001 alebo ekvivalent |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto určené objednávateľom (sídlo školy + dielne) a vyloženie na určené miesto. |
| Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru. |
| Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami. |
| V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie. |
| Šatníkové skrine požadujeme dodať zmontované. |
| Prevedenie a farba skriniek musí byť rovnaká ako je na priloženej fotografii (v prílohe), nakoľko ich dopĺňame do existujúceho vybavenia. |
| V prípade nedodržania predchádzajúcej požiadavky má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprebrať. |
| Cena dopravy je súčasťou celkovej ceny zákazky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ. |
| V prípade, že faktúra nebude spĺňať zákonom stanovene náležitosti alebo nebude vyhotovená v súlade so zmluvou, ma Objednávateľ pravo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nova lehota začína plynúť odo dna doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
15.11.2020 11:30 — 31.12.2020 08:00
1,00 zákazka
6 617,70
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2020 11:33
09.11.2020 09:15
09.11.2020 09:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.11.2020 11:42 - Vstupná ponuka | 6 617,70 | € | Cena s DPH |
| 05.11.2020 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: