• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 11:20

Detail zákazky Z202028445

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 11:20

Základné údaje

Z202028445

OF-224839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5067083

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

52687490

SAVOG s. r. o.

Studená 4503/11, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka výpočtovej techniky

Dodávka výpočtovej techniky

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka výpočtovej techniky
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. počítač v nižšie uvedenej špecifikácii 1 ks
Počítač formátu MicroTower, CPU Passmark min. 9900, integrovaná grafická karta bez aktívneho chladiča, GPU Passmark min. 1340, RAM 8GB DDR4, NVME SSD 512GB, DVD, Porty: HDMI, Displayport, 4×USB 3.2, 4×USB 2.0, SK klávesnica a myš, Windows 10 Pro, Záruka 36 mesiacov so zásahom v ďalší pracovný deň (NBD). Napríklad: Dell Optiplex 3070 MT 34J97 áno
2. monitor  v nižšie uvedenej špecifikácii 1 ks
Monitor k PC k položke č.1: Quad HD 2560×1440, displej IPS, flicker-free, 16:9, odozva 5ms, farebná hĺbka 10bit, farebné spektrum min. sRGB 99%/AdobeRBG 79%, jas min. 300cd/m2, kontrast (nie dynamický) min. 1000:1, Vstup: 1x DisplayPort 1.2, 2x HDMI 1.4, 1x slúchadlový výstup, nastaviteľná výška, výškovo nastaviteľný stojan, pivot, VESA úchyt, max. spotreba 34W. Napríklad: Viewsonic VG2719-2k áno
3. Počítačová myš drôtová k položke č.1, optická, odozva 1ms, 8000 DPI, koliesko, 6 tlačidiel, RGB podsvietenie, symetrická, USB, dĺžka kábla min. 2 metre, čierna, Napríklad: Logitech G102 Lightsync 1 ks
4.  notebook v nižšie uvedenej špecifikácii 10 ks
Notebook: 15,6", FullHD matná TN obrazovka, 4 jadrové/8vláknové úsporné CPU Passmark min. 8200, RAM 8GB DDR4 2666, SSD disk 256GB, numerická klávesnica, kamera, reproduktory, touchpad, WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.2, Konektory: 2xUSB 3.1, 1x USB 2.0, 1x HDMI, čítačka pamäťových kariet, 1x kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón, batéria min. 35Wh, váha do 1,9 kg, Windows 10 Pro. Napríklad: Lenovo V15-IIL - 82C500HTCK áno
5.  notebook nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
Notebook: 14" FullHD matná obrazovka typu WVA, 6 jadrové úsporné CPU Passmark min. 11 000, RAM 8GB DDR4, SSD disk 256GB, kamera, mikrofón, reproduktory, touchpad, podsvietená klávesnica, WiFi 802.11ax, Bluetooth 5.1, Konektory: 2xUSB 3.2, 1x USB-c gen1 3.2, 1x USB-c gen2 3.2, 1x HDMI, 1x sieťový adaptér RJ45, 1x čítačka čipových kariet, čítačka pamäťových kariet, 1x kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikrofón, batéria min. 45Wh, napájanie pomocou priloženého adaptéra usb-c, váha do 1,65 kg, Windows 10 Pro. Napríklad: Lenovo ThinkPad L14 - 20U50007CK áno
6. notebook v nižšie uvedenej špecifikácii 2ks
Notebook: 15,6" FullHD lesklá dotyková obrazovka typu IPS so snímacou vrstvou pre aktívne pero, preklápatelný display do režimu tablet, 4 jadrové/8vláknové úsporné CPU Passmark min. 8000, RAM 8GB DDR4 3200Mhz, NVMe SSD disk 512GB, kamera 720p, mikrofón, reproduktory, touchpad, aktívne pero s 2048 úrovňami prítlaku, podsvietená SK klávesnica, čítačka prstov, WiFi 802.11ax, Bluetooth 4.2, Konektory: 2xUSB 3.2 gen1, 1x USB-c gen1 3.1 s podporou nabíjania cez usb-c, 1x HDMI, 1x sieťový adaptér RJ45, 1x čítačka čipových kariet, čítačka pamäťových kariet, 1x kombinovaný konektor pre slúchadlá a áno
pokračovanie bodu 6. mikrofón, batéria min. 52 Wh, napájanie pomocou priloženého adaptéra usb-c, váha do 1,85 kg, Windows 10. Napríklad: Lenovo IdeaPad Flex 5 15IIL05 Graphite grey + aktívny stylus Lenovo 81X3003JCK áno
7. notebook v nižšie uvedenej špecifikácii 10 ks
Notebook: 15,6" FullHD lesklá dotyková obrazovka typu IPS so snímacou vrstvou pre aktívne pero, preklápatelný display do režimu tablet, 4 jadrové/8vláknové úsporné CPU Passmark min. 8000, RAM 8GB DDR4 3200Mhz, NVMe SSD disk 512GB, kamera 720p, mikrofón, reproduktory, touchpad, aktívne pero s 2048 úrovňami prítlaku, podsvietená SK klávesnica, čítačka prstov, WiFi 802.11ax, Bluetooth 4.2, Konektory: 2xUSB 3.2 gen1, 1x USB-c gen1 3.1 s podporou nabíjania cez usb-c, 1x HDMI, 1x sieťový adaptér RJ45, 1x čítačka čipových kariet, čítačka pamäťových kariet, 1x kombinovaný konektor pre slúchadlá a mikr áno
pokračovanie bodu 7.  mikrofón, batéria min. 52 Wh, napájanie pomocou priloženého adaptéra usb-c, váha do 1,85 kg, Windows 10. Napríklad: Lenovo IdeaPad Flex 5 15IIL05 Graphite grey + aktívny stylus Lenovo 81X3003JCK áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2020 10:00 — 20.11.2020 14:00

1,00 celý predmet zákazky

17 567,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2020 10:07

06.11.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 09:29 - Vstupná ponuka 17 567,90 € Cena s DPH
06.11.2020 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 17 567,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS