00690970
Mestská časť Košice - Západ
Trieda SNP 39, Košice, 04011, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty a fyzickým osobám definovaným v kolektívnej zmluve prostredníctvom stravných poukážok
elektronická stravovacia karta, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty a fyzickým osobám definovaným v kolektívnej zmluve prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa a zabezpečenie stravovania fyzických osôb definovaných v kolektívnej zmluve prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnancov | € | 4,40 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek pre zamestnancov | ks | 37074 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov | ks | 74 | ||
Nominálna hodnota stravnej poukážky pre fyzické osoby definované v kolektívnej zmluve | € | 2,20 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok pre fyzické osoby definované v kolektívnej zmluve | ks | 10500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, platnosť |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné aj kontaktné použitie alebo použitie pomocou PIN kódu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách a výškou provízie v eurách. |
V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: |
a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, |
b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, |
c) všetky súvisiace transakčné náklady, |
d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek a stravných poukážok je len predpokladané a skutočné množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste objednávateľa; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty a stravných poukážok. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 7 reštauračných zariadení a 7 potravinových reťazcov v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu, resp. v ktorých je možné platiť jeho stravnými poukážkami. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty a fyzických osôb definovaných v kolektívnej zmluve prostredníctvom stravných poukážok uzatvoria zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Pri objednávaní stravných poukážok objednávateľ vystaví objednávku, v ktorej uvedie počet stravných poukážok a nominálnu hodnotu stravnej poukážky. Stravné poukážky budú doručené objednávateľovi do 3 pracovných dní od zaslania objednávky. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2021 do 31.12.2022. |
Trieda SNP 39, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 23:59
1,00 za celú zákazku
186 225,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2020 09:14
09.11.2020 10:00
09.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2020 09:29 - Vstupná ponuka | 186 225,60 | € | Cena s DPH |
03.11.2020 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 186 225,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: