• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202028427

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2020 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202028427

OF-225007

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5071777

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery, Cartridge

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a cartridge originálne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CE285A ks 50
Toner HP CF226X ks 20
Toner HP CF280X ks 20
Cartridge HP Q7966EE ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov a cartridgov daného výrobcu, musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, požadovaná záruka min. 24 mesiacov
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych tonerov, na základe negatívnych predchádzajúcich skúsenosti, či už s repasovanými alebo kompatibilnými tonermi, kde sa vo vysokej miere vyskytovali chyby tlače, menšia výdatnosť na počet výtlačkov, netesnosť tonerov a tým spôsobené znečistenie tlačiarne, či dokonca nenačítanie čipu toneru tlačiarňou a tým znemožnenie používania tlačiarne. Všetky uvedené chyby sa nedajú zistiť pri dodaní, ale až po vložení konkrétneho toneru do zariadenia
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných tonerov a cartridgov, musia byť balené každý jednotlivo, nepripúšťa sa dvoj a viac balenie
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý
Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej zákazky naraz, nepripúšťa sa čiastkové plnenie

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

24.11.2020 10:00

92,00 kus podľa technickej špecifikácie

7 342,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2020 08:42

10.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 351
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2020 08:57 - Vstupná ponuka 7 341,60 € Cena s DPH
03.11.2020 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 7 341,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS