• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 17:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 17:55

Detail zákazky Z202028370

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 17:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 17:55

Základné údaje

Z202028370

OF-225410

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5064511

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC zostava 2020 pre sledovanie Covid-19

PC, osobný počítač s príslušenstvom

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC zostava
Funkcia
PC na administratívnu prácu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač - nový , nerepasovaný značkový počítač s príslušenstvom ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor minimálne Intel Core i5 10400 Comet Lake
Pamäť minimálne 8GB DDR4
Pevný disk SSD minimálne 256 GB, HDD
Optická mechanika DVD±RW
Grafická karta minimálne Intel HD
Sieťová karta LAN 10/100/1000
Operačný systém Windows 10
Kancelársky balík Office 2019 Home and Business SK
Príslušenstvo k PC klávesnica, myš
Monitor min. 24" LCD IPS antireflexný rozlíšenie 1920x1080 px, vstupy VGA/HDMI
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane záručného servisu na mieste plnenia a odstránenia poruchy do 48h od nahlásenia poruchy dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v termíne do 2 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť emailom, poštou špecifikáciu dodávaného tovaru podľa jednotlivých položiek tovaru s uvedením jednotkových cien s rozpisom položiek bez DPH a s DPH na dve desatinné miesta. Tento rozpis sa uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Právo faktúrovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu potvrdeného objednávateľom
Objednávateľ požaduje dodanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar v nepoškodených obaloch, originálny. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 5 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Názov Upresnenie
Parametrom PC vyhovuje Dell Vostro 3681 SFF alebo ekvivalent odporučenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.11.2020 14:51 — 12.11.2020 12:00

2,00 ks

1 850,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2020 14:57

05.11.2020 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2020 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 69
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2020 12:44 - Vstupná ponuka 1 849,99 € Cena s DPH
05.11.2020 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 1 849,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS