00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
31353746
Cromwell a. s.
Lamačská 22, Bratislava, 84103, SVK
Zabezpečenie distribúcie mesačníka
Distribúcia, doručovanie, dodaj, roznos
Služba
1. Neadresné doručovanie do schránok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie neadresnej distribúcie a doručenia programového mesačníka - periodika do schránok domácností bytových a rodinných domov. Distribúcia s doručením na území Bratislavy podľa aktuálnych potrieb a požiadaviek objednávateľa v súlade s technickou, funkčnou špecifikáciou predmetu a osobitnými požiadavkami na plnenie. Harmonogram návozu a termínov distribúcie s doručením je uvedený v opisnom formulári. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet distribúcií s doručením za obdobie 12 mesiacov | ks | 10 | ||
Počet výtlačkov periodika pre jednu (1) distribúciu | ks | 165 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠPECIFIKÁCIA DORUČOVANIA | |
Balík: | balíkom sa rozumie jeden (1) balík periodika v počte 165 000 ks |
Schránka: | je poštová schránka vo veľkokapacitných bytových domoch, v ktorých bývajú fyzické osoby ako aj poštová schránka v rodinných domoch a/alebo iné miesto určené na doručenie. |
Objednávka: | je každá objednávka vystavená objednávateľom a písomne potvrdená poskytovateľom v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Formát periodika pre distribúciu s doručením: | 175 x 280 mm |
Váha 1ks periodika pre distribúciu s doručením: | do 100g |
Počet ks periodika pre distribúciu s doručením pre jednu (1) schránku: | 1 |
Neadresná databáza, na základe ktorej bude doručovanie realizované: | požadovaná zo strany poskytovateľa. |
Distribúcia: | všetky činnosti súvisiace s distribúciou a doručením distribučných materiálov do poštových schránok domácností. |
Kvalitná distribúcia: | 95 % doručenosť periodika do poštových schránok domácností. |
Nekvalitná distribúcia (i): | (i) skutočnosť, že doručenosť do poštových schránok klesne pod 95%. Preukáže ju spoločná kontrola v kontrolovanej oblasti distribúcie, tak ako je uvedené v bode č. 20 písm. b) osobitných požiadaviek. |
Nekvalitná distribúcia (ii): | (ii) rovnako znamená a sa považuje distribúcia po riadne určenom termíne v objednávke. |
Služby ("predmet") dohody: | služby distribúcie a doručenia neadresných zásielok do schránok domácností a s tým súvisiace ďalšie služby. |
HARMONOGRAM NÁVOZU A TERMÍNY DISTRIBÚCIE S DORUČENÍM | |
1. Prvé (1) dvojčíslo december 2020/január 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 1. 12. 2020 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
2. Druhé (2) februárové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 1. 2. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
3. Tretie (3) marcové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 1.3. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
4. Štvrté (4) aprílové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 31. 3. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
5. Piate (5) májové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa: 30. 4. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
6. Šieste (6) júnové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 1. 6. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
7. Siedme (7) dvojčíslo júl/august 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 1. 7. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
8. Ôsme (8) septembrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa 30. 8. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
9. Deviate (9) októbrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa: 1. 10. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
10. Desiate (10) novembrové vydanie 2021: | |
Objednávateľ dodá jeden (1) balík periodika na odberné miesto dňa: 2. 11. 2021 do 10:00 hod. | Poskytovateľ je povinný zabezpečiť jeho distribúciu s doručením do schránok do siedmych (7) dní. |
Názov |
1. Účelom tejto dohody je úprava vzájomných práv a povinností zmluvných strán, ktoré sa budú aplikovať pri zadávaní čiastkových objednávok na poskytovanie služieb pre distribúciu periodika v rozsahu, a za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode (ďalej len "dohoda"). |
2. Na základe tejto dohody a za podmienok v nej uvedených sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať objednávateľovi služby distribúcie periodika, za čo sa objednávateľ zaväzuje uhradiť poskytovateľovi cenu za služby vo výške, a spôsobom dohodnutým v tejto dohode. |
3. Cena celkom je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách, ako cena maximálna a zahŕňa všetky náklady poskytovateľa vzniknuté pri plnení predmetu dohody a je vyjadrená v EUR bez DPH, 20% DPH a sumou v EUR s DPH. |
4. Ak objednávateľovi nastane odôvodnená potreba požiada poskytovateľa o doplnenie ponuky v súlade s § 83 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, pričom uskutočneným doplnením nemôže dôjsť k podstatnej zmene dohody. Za podstatnú zmenu dohody sa považuje akákoľvek zmena uvedená v § 18 ods. 2 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní. |
5. Zmluvné strany sa dohodli na nasledovnom postupe pri doplnení ponuky podľa § 83 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní za služby: |
a) ak vznikne v priebehu trvania dohody objednávateľovi potreba vykonať služby, ktoré nie sú uvedené v bode č. 1 a 2, objednávateľ písomne požiada poskytovateľa o doplnenie cenovej ponuky za tieto služby; požiadavka bude obsahovať najmä súpis a špecifikáciu služieb, termín (určený formou dátumu) predloženia návrhu jednotkových cien za tieto služby, |
b) poskytovateľ predloží v termíne určenom objednávateľom návrh jednotkových cien za služby určené v požiadavke, |
c) doplnený cenník služieb bude po podpise oboch zmluvných strán tvoriť neoddeliteľnú prílohu k dohode. |
6. Objednávateľ bude cenu za konkrétne plnenia predmetu dohody poskytnuté poskytovateľom podľa objednávky uhrádzať bezhotovostnou platbou na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Faktúra bude vystavená najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa dodania služieb. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom úhrady je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa. |
7. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry bude: |
a) písomná objednávka objednávateľa podpísaná zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán, |
b) súpis objednávaných služieb potvrdený zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán, |
c) súpis skutočne poskytnutých služieb s termínom ich splnenia podpísaný zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán, |
d) protokol o prevzatí počtu periodika podpísaný zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán. |
8. Poskytovateľ môže fakturovať len služby objednané a odsúhlasené v súpise objednaných služieb podľa bodu č. 7 písm. b) ktoré poskytol, a ktorých včasné a riadne poskytnutie bolo zodpovedným zástupcom objednávateľa potvrdené v protokole o prevzatí poskytnutých služieb podľa bodu č. 7 písm. d) tejto dohody. |
9. Zálohové platby a preddavky objednávateľ neposkytuje. |
10. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť poskytovateľovi v lehote splatnosti s písomným odôvodnením, na doplnenie a odstránenie zistených nedostatkov. Poskytovateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú faktúru. V takomto prípade sa pôvodná lehota splatnosti zruší a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej, resp. novej faktúry objednávateľovi. |
11. Zmluvné strany sa dohodli na vzájomnom započítaní pohľadávok v súlade s § 364 Obchodného zákonníka. Započítanie vzájomných pohľadávok sa uskutoční tak, že v prípade sankcií za porušenie povinností zmluvných strán vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení dohody, budú tieto predmetom samostatnej penalizačnej faktúry, ktorá bude započítaná pri úhrade nasledujúcej faktúry po prevzatí poskytnutej služby podľa predchádzajúcich bodov. |
12. Služby si objednávateľ objedná u poskytovateľa čiastkovou písomnou objednávkou v súlade s harmonogramom návozu a termínov distribúcie s dodaním za podmienok dohodnutých v tejto dohode. V objednávke určí druh a rozsah služieb, miesto a termín poskytnutia služieb. Objednávka bude potvrdená podpismi zodpovedných zástupcov zo strany objednávateľa. Poskytovateľ je povinný potvrdiť objednávku písomným podpisom do 24 hodín od doručenia a zaslať scan podpísanej objednávky na emailovú adresu objednávateľa do 24 hodín od doručenia objednávky. |
13. Objednávka bude obsahovať najmä: a) identifikačné údaje objednávateľa, b) identifikačné údaje poskytovateľa, c) číslo objednávky, d) odkaz na dohodu, e) rozsah požadovaných služieb (množstvo a druh), f) miesto poskytnutia služieb (lokalita), g) termín poskytnutia služieb, h) dátum vyhotovenia a schválenia objednávky, i) podpisy zodpovedných zástupcov oboch zmluvných strán. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť a zmeniť rozsah objednaných služieb podľa jeho potrieb, a to najmä v prípade vzniku mimoriadnych udalostí. V takomto prípade objednávateľ oznámi poskytovateľovi túto skutočnosť vopred minimálne 3 pracovné dni pred termínom distribúcie. |
15. Objednávku bude objednávateľ doručovať elektronickou formou na adresu určenou poskytovateľom. |
16. Termín určený v objednávke je pre poskytovateľa záväzný a jeho nedodržaním sa dostáva do omeškania. Žiadosť o zmenu termínu poskytnutia služieb je poskytovateľ povinný bezodkladne oznámiť elektronickou formou objednávateľovi. K zmene termínu poskytnutia služby môže dôjsť len vtedy, ak objednávateľ takúto zmenu potvrdí a odsúhlasí elektronickou formou poskytovateľovi. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ bude vykonávať distribúciu s doručením v pracovné dni. |
18. Povinnosti poskytovateľa: |
a) poskytovateľ je povinný pri plnení tejto dohody postupovať s odbornou starostlivosťou a zaväzuje sa poskytnúť objednávateľovi jednotlivé plnenia predmetu dohody riadne a včas v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto dohode, a v súlade s pokynmi objednávateľa, pokiaľ budú vydané; |
b) poskytovateľ je povinný vykonať služby tak, aby nedošlo k poškodeniu periodika; |
c) poskytovateľ je povinný upozorniť objednávateľa bez zbytočného odkladu na zjavnú nesprávnosť a nevhodnosť pokynov objednávateľa, ak poskytovateľ môže túto nevhodnosť zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti; |
d) ak poskytovateľ splní povinnosť podľa bodu č. 18 písm. c) tejto dohody a objednávateľ napriek upozorneniu na splnení pokynov písomne trval, poskytovateľ nezodpovedá za nesplnenie predmetu dohody alebo vadné plnenie spôsobené nesprávnymi a nevhodnými pokynmi podľa bodu č. 20 tejto dohody. Objednávateľ je povinný písomne potvrdiť, že na týchto pokynoch trvá; |
e) ak poskytovateľ nesplnil povinnosť uvedenú v bode č. 18 písm. c) tejto dohody, zodpovedá za vady spôsobené plnením nevhodných pokynov daných mu objednávateľom podľa bodu č. 20 tejto dohody. |
19. Súčinnosť a pokyny objednávateľa: |
a) objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť pri plnení tejto dohody všetku potrebnú nevyhnutnú súčinnosť; |
b) každú zmenu zodpovedných osôb sa zmluvné strany zaväzujú oznámiť druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu, najneskôr však do dvoch (2) dní od takejto zmeny; |
c) za objednávateľa sú oprávnení dávať pokyny poskytovateľovi poverení zodpovední zamestnanci objednávateľa. Pokyny objednávateľa prostredníctvom ním poverených zamestnancov sú pre poskytovateľa záväzné; |
d) objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť doručenie balíka periodika na odberné miesto poskytovateľa vždy v súlade s objednávkou a v predstihu tak, aby bolo možné plnenie na základe tejto dohody. V prípade nedodržania harmonogramu návozu, dátum a hodina distribúcie sa posúva úmerne meškaniu. |
20. Overovanie poskytovaných služieb, zodpovednosť za vady a zodpovednosť za škody: |
a) poskytovateľ zodpovedá za to, že služby budú poskytnuté v súlade a za podmienok podľa tejto dohody; |
b) kontrola služieb sa vykonáva dobrovoľne fyzickou obhliadkou náhodných schránok a/alebo dopytovaním občanov v kontrolovanej oblasti distribúcie (ďalej len „kontrola“) a za prítomnosti zodpovedných zamestnancov oboch zmluvných strán, kde sa využívajú kontrolné mechanizmy poskytovateľa. Po vykonaní kontroly zodpovední zamestnanci oboch zmluvných strán podpíšu protokol o prevzatí služieb; |
c) poskytovateľ je zodpovedný za vady a nedostatky služieb. Vady a nedostatky vyznačí objednávateľ v protokole o prevzatí služieb (ďalej len „reklamácia“); |
d) poskytovateľ najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa vyznačenia reklamácie v protokole o prevzatí služieb posúdi jej oprávnenosť. Poskytovateľ je povinný odstrániť oprávnené zistené nedostatky v primeranej lehote určenej objednávateľom; |
e) objednávateľ je oprávnený kontrolovať realizáciu objednávky aj v priebehu jej plnenia. V prípade, ak budú v kvalite a čase plnenia predmetu dohody vady, poskytovateľ a objednávateľ vyhotovia zápis o zistených vadách. V prípade rozdielnych stanovísk dáva konečné rozhodnutie objednávateľ. Poskytovateľ je povinný vady v termíne určenom objednávateľom odstrániť; |
f) poskytovateľ zodpovedá tiež za akúkoľvek vadu, ktorá sa vyskytne aj po okamihu uvedenom v písm. d) tohto bodu, ak táto vada vznikne v dôsledku porušenia povinnosti poskytovateľa podľa tejto dohody. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu za vady poskytnutej služby uplatní u poskytovateľa bezodkladne po jej zistení; |
g) objednávateľ je oprávnený požadovať, aby poskytovateľ v primeranej lehote určenej objednávateľom odstránil vzniknuté vady a/alebo doplnil chýbajúce služby; |
h) poskytovateľ je povinný odstrániť aj vady, u ktorých popiera zodpovednosť a ich odstránenie neznesie odklad. Ak sa preukáže, že poskytovateľ za takúto vadu nezodpovedá, oprávnené náklady za odstránenie vád uhradí objednávateľ. Výška nákladov sa bude posudzovať podľa ceny distribúcie s doručením za 1ks periodika; |
ch) ak poskytovateľ neodstráni vady v lehote určenej objednávateľom alebo ak objednávateľ bude mať dôvodné pochybnosti o schopnosti poskytovateľa odstrániť tieto vady včas, objednávateľ je oprávnený vady odstrániť treťou osobou na náklady poskytovateľa; |
i) poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú v dôsledku jeho konania, príp. nekonania a/alebo porušenia, príp. zanedbania niektorej z povinnosti vyplývajúcej z tejto dohody. Poskytovateľ je povinný začať s nápravou škody v termíne určenom v písomnom pokyne objednávateľa; |
j) ak poskytovateľ nezačne vykonávať nápravu vzniknutej škody v termíne určenom v písomnom pokyne podľa predchádzajúceho písm. i) alebo objednávateľ bude mať dôvodné pochybnosti o schopnosti poskytovateľa vykonať nápravu vzniknutej škody, je oprávnený vykonať nápravu treťou osobou na náklady poskytovateľa. |
21. Zmluvné strany sa dohodli na týchto sankciách: |
a) pri nedodržaní záväzku odstrániť vadu (bod č. 20 písm. g) dohody) alebo napraviť škodu (bod č. 20 písm. i) dohody) v primeranej lehote určenej objednávateľom, je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý deň omeškania; predmetné ustanovenie neplatí, ak k posunutiu termínu dôjde z dôvodov na strane objednávateľa; |
b) pri omeškaní objednávateľa so zaplatením faktúry za riadne plnenie poskytovateľa, je objednávateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi úrok z omeškania za každý, aj začatý deň omeškania vo výške 0,03% z fakturovanej ceny; predmetné ustanovenie neplatí, ak k posunutiu termínu dôjde z dôvodov na strane poskytovateľa; |
c) v prípade, ak sa ktorékoľvek z vyhlásení poskytovateľa podľa bodu č. 31tejto dohody ukáže ako nepravdivé a objednávateľovi bude kontrolným orgánom v súlade s ustanovením § 7b zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov uložená sankcia z dôvodu prijatia služby prostredníctvom poskytovateľom nelegálne zamestnávaných osôb: |
(i) je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške sankcie uloženej kontrolným orgánom objednávateľovi a zároveň, |
(ii) objednávateľovi vzniká právo na odstúpenie od tejto dohody. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety tohto bodu voči poskytovateľovi aj opakovane. |
21.1. Poskytovateľ garantuje kvalitnú distribúciu s doručením. Kvalitná distribúcia sa bude vyratúvať v súlade s pokynmi v každej jednotlivej objednávke zvlášť; t. j. na základe jednotlivých plnení. Pri dosiahnutí nižšej kvalitnej distribúcie je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi sankciu vo výške uvedenej v bode č. 21.2. písm. a), b), c), d), e) tejto dohody. |
21.2. V prípade nekvalitnej distribúcie s doručením je poskytovateľ povinný zaplatiť objednávateľovi nasledovné sankcie: |
a) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 94,9 % do 80 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 10 % z ceny za doručený jeden (1) balík; |
b) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 79,9 % do 70 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 20 % z ceny za doručený jeden (1) balík; |
c) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 69,9 % do 60 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 30% z ceny za doručený jeden (1) balík; |
d) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 59,9 % do 50 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 50% z ceny za doručený jeden (1) balík; |
e) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 49,9 % do 30 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 60% z ceny za doručený jeden (1)balík; |
f) v prípade, že výsledok kontroly ukázal doručenosť periodika od 30 % do 0 % a poskytovateľ nenapravil vady, tak ako je uvedené v bode č. 20 tejto dohody – poskytovateľ zaplatí objednávateľovi sankciu vo výške 100 % z ceny za doručený jeden (1) balík. |
21.3. zmluvné pokuty alebo poplatok z omeškania sú splatné v pätnásty (15.) deň nasledujúci po doručení písomnej požiadavky (penalizačnej faktúry) oprávnenou zmluvnou stranou na zaplatenie zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania; |
21.4. ustanoveniami o zmluvnej pokute nie je dotknutý nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
22. Dohoda sa uzatvára na dobú určitú, a to na dvanásť (12) mesiacov odo dňa jej účinnosti; najviac však do vyčerpania finančného limitu ceny celkom v EUR s DPH z ponuky úspešného uchádzača. |
23. Zmluvné strany sa dohodli, že dohoda zaniká: |
a) uplynutím doby, na ktorú bola dohodnutá, |
b) písomnou dohodou zmluvných strán, |
c) v prípade, že je poskytovateľ platobne neschopný a návrh na vyhlásenie konkurzu bol zamietnutý pre nedostatok majetku alebo vstúpil do likvidácie, |
d) zánikom poskytovateľa bez právneho nástupcu, |
e) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán aj bez uvedenia dôvodu; výpovedná lehota je tri (3) mesiace a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane alebo |
f) písomným odstúpením v prípade podstatného porušenia povinností alebo neodstránenia zistených nedostatkov podľa bodu č. 25 tejto dohody; odstúpenie od dohody je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane oprávnenou zmluvnou stranou. |
24. Podstatným porušením povinností poskytovateľa sa rozumie: |
(i) opakované nedodržanie povinnosti poskytovateľa odstrániť vadu alebo napraviť škodu v lehote určenej objednávateľom podľa bodu č. 20 tejto dohody; (ii) pod opakovaným nedodržaním povinnosti sa rozumie, ak poskytovateľ v období posledných troch (3) mesiacov minimálne dvakrát (2x) neodstránil vadu/nenapravil škody v lehote určenej objednávateľom a objednávateľ uplatnil postup podľa bodu č. 20 písm. ch) alebo podľa bodu č. 20 písm. j) tejto dohody. |
25. V prípade porušenia iných povinností dohodnutých v tejto dohode zo strany poskytovateľa je objednávateľ oprávnený dožadovať sa odstránenia nedostatkov v dodatočnej primeranej lehote. Objednávateľ určí lehotu na odstránenie nedostatkov podľa charakteru porušenej povinnosti. Výzvu na odstránenie nedostatkov objednávateľ môže urobiť elektronickou formou na e-mailovú adresu poskytovateľa a zároveň ju odošle aj prostredníctvom pošty. Neodstránenie zistených nedostatkov ani v dodatočnej primeranej lehote poskytnutej objednávateľom zakladá dôvod na odstúpenie od dohody podľa bodu č. 23 písm. e). |
26. Podstatným porušením povinností objednávateľa je neuhradenie viac ako šiestich (6) faktúr vystavených následne za sebou. |
27. Odstúpenie od dohody sa netýka nároku na náhradu škody, nároku na úroky z omeškania a ani nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty. |
28. Za riadne a preukázané doručenie písomnosti doručovanej prostredníctvom pošty sa považuje okrem okamihu prevzatia zmluvnej strany, ktorej je písomnosť adresovaná (ďalej len „adresát“), aj prípad, keď: |
(i) adresát jej prijatie odmietne; za deň doručenia písomnosti sa považuje deň jej odmietnutia, |
(ii) adresát si doručovanú písomnosť uloženú na pošte nevyzdvihne, pričom doručovateľ doručoval písomnosť na adresu adresáta uvedenú v záhlaví tejto rámcovej dohody, prípadne na poslednú známu adresu adresáta. Za deň doručenia sa pokladá siedmy (7.) pracovný deň, ktorý uplynie odo dňa uloženia doručovanej písomnosti na pošte. |
29. Písomností doručované poštou môžu byť doručené aj kuriérom prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo osobne, prevzatím a potvrdením prevzatia doručovanej písomnosti zodpovednou osobou. |
30. Písomnosť doručovaná elektronicky sa považuje za doručenú okamihom prevzatia, v prípade, že prevzatie druhá zmluvná strana potvrdí, alebo nasledujúci pracovný deň po jej odoslaní na e-mailovú adresu druhej zmluvnej strany alebo oznámenú druhej zmluvnej strane podľa bodu č. 19 písm. b) tejto dohody, ak druhá zmluvná strana písomnosť neprevzala. |
31. Nelegálne zamestnávanie: |
(i) Poskytovateľ vyhlasuje a svojím podpisom potvrdzuje, že v plnom rozsahu dodržiava a zabezpečuje dodržiavanie všetkých aplikovateľných pracovnoprávnych predpisov v oblasti nelegálneho zamestnávania (ďalej aj ako „Pracovnoprávne predpisy“), a to predovšetkým zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; |
(ii) Poskytovateľ týmto vyhlasuje, že si je plne vedomý všetkých povinností, ktoré pre neho z pracovnoprávnych predpisov vyplývajú a zaväzuje sa ich dodržiavať počas celej doby platnosti tejto dohody. Poskytovateľ sa zaväzuje najmä zamestnávať zamestnancov legálne a neporušovať tak zákaz nelegálneho zamestnávania upravený v pracovnoprávnych predpisoch. |
32. Poskytovateľ je oprávnený časť plnenia, ktoré je predmetom tejto dohody, zabezpečiť a plniť aj prostredníctvom inej osoby/iných osôb – prostredníctvom subdodávateľa/ľov. Za splnenie svojich záväzkov voči objednávateľovi však poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu tak, ako keby predmet dohody plnil on sám. |
33. Zoznam subdodávateľov je poskytovateľ povinný odovzdať na formulári, ktorý sa nachádza v prílohe tejto dohody a ktorý obsahuje údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. |
34. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do piatich (5) pracovných dní odkedy sa o zmene údajov dozvedel. |
35. Pravidlá pre zmenu subdodávateľa/ľov a povinnosť poskytovateľa oznámiť zmenu subdodávateľa: |
35.1. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi predložiť písomné oznámenie o zmene subdodávateľa, ktoré bude obsahovať minimálne: podiel zákazky, ktorý má poskytovateľ v úmysle zadať subdodávateľovi, meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Zároveň musí byť v oznámení uvedené zdôvodnenie zmeny subdodávateľa; |
35.2. Novo navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nemôžu u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) a h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; |
35.3. V prípade, ak objednávateľ schváli zmenu subdodávateľa, zmluvné strany sa zaväzujú uzatvoriť dodatok k dohode; |
35.4. Objednávateľ odmietne subdodávateľa písomným oznámením poskytovateľovi zaslaným do siedmych (7) kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o zmene subdodávateľa v prípade: |
(i) predloženia neplatných dokladov, |
(ii) poskytnutia nepravdivých alebo skreslených informácií, |
(iii) d. novo navrhovaný subdodávateľ nespĺňa spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nemôžu u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) a h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. |
36. Subdodávateľ môže začať vykonávanie predmetu dohody iba po jeho písomnom odsúhlasení objednávateľom. V prípade, ak subdodávateľ začne vykonávať predmet dohody bez súhlasu objednávateľa alebo napriek odmietnutiu subdodávateľa objednávateľom, má objednávateľ právo prerušiť plnenie predmetu dohody a žiadať poskytovateľa o nahradenie subdodávateľa. |
37. Ak objednávateľ zistí, že subdodávateľ nie je schopný plniť si svoje záväzky, môže od poskytovateľa okamžite požadovať náhradu za tohto subdodávateľa alebo môže vyžadovať, aby poskytovateľ sám začal plniť predmet dohody, ktorý plnil tento subdodávateľ. |
38. Objednávateľ je oprávnený požadovať od poskytovateľa predložiť všetky zmluvy so subdodávateľmi. |
39. Ustanovenia podľa bodov č. 32 až č. 39 platia aj v prípade, ak v čase uzavretia tejto dohody poskytovateľ neuviedol žiadneho subdodávateľa vo formulári z prílohy, avšak potreba zabezpečiť plnenie časti predmetu dohody subdodávateľom vznikne po uzatvorení tejto dohody. |
40. Vzťahy v tejto dohode výslovne neupravené sa riadia OPET a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
41. Zmeny a doplnenia tejto dohody môžu byť vykonané len na základe očíslovaných písomných dodatkov podpísaných zmluvnými stranami a v súlade s § 18 zákona o verejnom obstarávaní. Dodatky sa po podpísaní stávajú neoddeliteľnou súčasťou dohody. |
42. Ustanovenia tejto dohody, ktoré sú, alebo sa v budúcnosti stanú neplatnými z dôvodu rozporu s platným právnym poriadkom, nezakladajú neplatnosť celej dohody; jej ďalšie ustanovenia ostávajú v platnosti. Dotknuté neplatné ustanovenia sa zmluvné strany zaväzujú upraviť tak, aby nová úprava bola čo najbližšie úprave pôvodnej a umožnil sa tak dosiahnuť účel tejto dohody. |
43. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
44. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností 1. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa a 3. uplatní si zmluvné pokuty v zmysle tejto zmluvy. |
45. Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že si je vedomý, že sa na jeho konanie v tomto verejnom obstarávaní vzťahuje etický kódex záujemcu/uchádzača vydaný Úradom pre verejné obstarávanie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Primaciálne nám. č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 650 000,00 ks
85 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2020 14:21
09.11.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2020 16:03 - Vstupná ponuka | 75 298,80 | € | Cena s DPH |
06.11.2020 16:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 75 298,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: