• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 14:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 15:05

Detail zákazky Z202028359

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 14:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 15:05

Základné údaje

Z202028359

OF-225186

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5067045

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky pre zamestnancov

stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky pre zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 4,00
Cena provízie za dodanie predmetu zákazky Eur 0,00
Predpokladané množstvo  stravných poukážok ks 24000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa ,rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu,nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok mesačne,  podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 3 dní od podania objednávky prostredníctvom kuriérskej služby.
Objednávky objednávateľ bude zadávať elektronicky prostredníctvom emailu resp. faxu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok.
Výška provízie je nulová ( 0 Eur) a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Lehota splatnosti faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, provízie a poplatky ako sú uvedené v zmluve.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v Košiciach.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi: Zoznam zmluvných zariadení v Košiciach kde sú akceptované  ich stravné poukážky. V zozname  bude uvedený názov a adresa zariadení a telefonické kontakty.
Nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa bodu 12 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok  možnosťou odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom.
Pre obidve strany platí, že uvedené množstvo stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné množstvo stravných poukážok
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Ministerstva Zdravotníctva SR.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2021 do 31.12.2020
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

24 000,00 ks

96 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2020 14:13

06.11.2020 14:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2020 14:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2020 15:31 - Vstupná ponuka 96 000,00 € Cena s DPH
03.11.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 95 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS