• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 11:40

Detail zákazky Z202028288

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 11:40

Základné údaje

Z202028288

OF-221631

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074351

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44910207

MYRHA, s. r. o.

Havlíčková 11/A, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu

upratovacie služby, čistiace služby

  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Objekt č. 1
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 8 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) m2 2412,73
z toho: vstupné priestory m2 206,00
administratívne priestory (kancelárie) m2 946,90
učebne m2 507,40
chodby m2 318,38
schodiská m2 205,45
kuchynky m2 36,7
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 189,30
výťahy 1ks (2,0 x 1,3 m) m2 2,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 4 zamestnanci poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY- kancelárie, učebne
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v kanceláriách a v učebniach (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
- umývanie podláh v skladoch, archívoch a iných technických miestnostiach (serverovne)
ODDELENIE BEZPEČNOSTI, KANCELÁRIE (vstup len v prítomnosti zamestnanca objednávateľa)
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie a umývanie stolov v prípade potreby
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- vysávanie kobercov v kanceláriách
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v zasadacej miestnosti
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
SOCIÁLNE ZARIADENIA– kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách a na schodiskách - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
čistenie interiéru výťahu - umytie podlahy, madla, zrkadla - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodiskách
- vysávanie čalúnených kresiel vo vstupnom priestore
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu: stály počet zamestnancov: 76; počet zamestnancov, ktorí sa zúčastňujú školení: 80/denne
Špecifikácia hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 2. Objekt č. 2
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 4 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) m2 1341,46
z toho: vstupné priestory m2 19,91
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) m2 875,55
chodby m2 250,84
schodiská m2 53,16
kuchynky m2 40,34
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 101,66
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 12:00 hod. do 14:30 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 2 zamestnanci poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY- kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov a separovanie odpadu)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
- umývanie podláh v skladoch archívov a iných technických miestnostiach (serverovne)
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov pod exteriérovým schodiskom
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách a na schodiskách - - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu: stály počet zamestnancov: 44; počet zamestnancov, ktorí sa zúčastňujú školení: cca 150/mesiac
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 3. Objekt č. 3
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 3 NP, 1 NP so vstupnými priestormi a 1 PP ) m2 637,00
z toho: vstupné priestory m2 26,00
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) m2 432,00
chodby m2 93,00
schodiská m2 41,00
kuchynky m2 12,00
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 33,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 1 zamestnanec poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
- umývanie a čistenie podláh v skladoch, archívnych a iných technických miestnostiach (serverovni)
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi, chodbách a schodiskách v objekte
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov pod exteriérovým schodiskom
- vysávanie kobercov v komunikačných priestoroch
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách a na schodiskách - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
- zabezpečenie zakódovania objektu po 18:00 hod.
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: 36
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 4. Objekt č. 4
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 6 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) m2 2951,71
z toho: vstupné priestory m2 46,44
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) m2 2085,57
chodby m2 466,61
schodiská m2 138,75
kuchynky m2 38,14
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 175,10
výťahy 1 ks (1,1m) m2 1,10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 12:00 hod. do 18:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 2 zamestnanci poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY- kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
- umývanie podláh v skladoch, archívoch a iných technických miestnostiach (serverovne)
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY A ARCHÍV
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách a na schodiskách - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
- čistenie interiéru výťahu - umytie podlahy, madla, zrkadla - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch
- vysávanie čalúnených kresiel vo vstupnom priestore
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 1 x ročne:
- v priestore archívu umytie podlahy dezinfekčným prostriedkom na báze chlóru
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: 148
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 5. Objekt č. 5
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021-31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 4 NP, 1 NP so vstupnými priestormi a 1 PP ) m2 1575,71
z toho: vstupné priestory m2 38,5
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) m2 941,00
chodby m2 306,20
schodiská m2 108,85
kuchynky m2 35,40
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 145,76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 2 zamestnanci poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
- umývanie a čistenie podláh v skladoch, archívnych a iných technických miestnostiach (serverovni) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
SOCIÁLNE ZARIADENIA– kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na schodiskách, chodbách a voľných plochách - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: 71
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 6. Objekt č. 6
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 1 NP - 12 kancelárií ) m2 316,00
z toho: administratívne priestory (kancelárie) m2 270,00
kuchynky m2 10,00
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 6,00
chodby m2 30,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 15:00 hod. do 17:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 1 zamestnanec poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: 20
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 7. Objekt č. 7
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 6 NP a 7 NP ) chodba a sociálne zariadenie m2 372,47
z toho: administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) m2 285,72
chodby m2 49,50
schodiská m2 20,00
kuchynky m2 3,00
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 14,25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 15:30 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 1 zamestnanec poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - KANCELÁRIE
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby)
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach čistiacim prostriedkom určeným na nábytok
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- dopĺňanie papierových kuchynských utierok
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynke
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
CHODBY A SCHODY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov (chodba 5. a 6. poschodie)
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov (balkón 6.poschodie)
- čistenie a umytie dlažby na chodbách a na schodisku - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie škvŕn zo sklenených dverí a sklených tabúľ
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ na schodiskách (5. a 6. poschodie)
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: 22
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- prostriedok na umývanie riadu
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 8. Objekt č. 8
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu
Termín realizácie služieb 01.01.2021 - 31.12.2021 (12 mesiacov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom ( 1 PP ) m2 213,81
z toho: šatne m2 16,20
fitness centrum m2 150,88
chodby m2 25,43
sociálne zariadenia (WC, kúpeľne, sprchy) m2 21,30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený pracovný čas v pracovných dňoch v čase od 12:00 hod. do 14:00 hod.
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 1 zamestnanec poskytovateľa
FITNESS CENTRUM A ŠATNE
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie a umývanie strojov na cvičenie (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov pevných podláh - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie a dezinfekcia miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1x týždenne:
- poutieranie prachu (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov (v prípade potreby častejšie)
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch a na skriniach, vlhké utieranie strojov na cvičenie dezinfekčným prostriedkom
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denne práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, sprchových kútov, vodovodných batérií, zrkadiel a obkladov v dosahu vody, odkladacích poličiek a miest častého dotyku (kľučky a vypínače) - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok - v prípade potreby chlórovými prípravkami
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti umývadiel a spŕch
- plnenie zásobníkov toaletného papiera
- plnenie zásobníkov jednorazových papierových utierok
- plnenie zásobníkov tekutého antibakteriálneho mydla v sociálnych zariadeniach
- umývanie podláh dezinfekčným prostriedkom v sociálnych zariadeniach a v sprchách - v prípade potreby chlórovými prípravkami
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku
- dôkladné čistenie a dezinfekcia sprchových kútov a vaničiek
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- umytie a dezinfekcia dverí, zárubní, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
Údaje pre výpočet množstva dodaného hygienického spotrebného materiálu počet zamestnancov: cca 30 denne
Špecifikácia dodaného hygienického spotrebného materiálu:
- toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm
- hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm
- tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne
- wc guličky so závesnou nádržkou
- gélový osviežovač vzduchu do WC
- dezinfekčné kocky do pisoárov
 9. Hygienický spotrebný materiál
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienického spotrebného materiálu do všetkých objektov objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm (minimálny ročný počet ks) ks 20 000
Hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm 250 ks v balení (minimálny ročný počet balení) balenie 700
Papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g, dvojvrstvová 100 % celulóza perforovaná (minimálny ročný počet ks) ks 5 000
Tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne na bežnú hygienickú starostlivosť, ničí baktérie 5l (minimálny ročný počet ks) ks 270
Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu odstraňujúci mastnotu balenie 1l (minimálny ročný počet ks) ks 950
Wc guličky so závesnou nádržkou (obsah menej ako 5% neiontové povrchovo aktívne látky, 5% iontové povrchovo aktívne látky, parfumované (minimálny ročný počet ks) ks 2000
Gélový osviežovač vzduchu na odstránenie zápachu do WC a kúpeľní 150 ml (minimálny ročný počet ks) ks 900
Tablety do pisoárov 3 v 1, dezodorujúce, sanizujúce, zabraňujúce upchaniu odpadov obsah menej ako 5% toluénsulfonan sodný, 15-20% benzénsulfónová kyselina, alkylderiváty a sodné soli menej ako 5% cocamid, parfém) – 1000g cca 40 kusov (minimálny počet balení) balenie 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín realizácie služieb od 1.1.2021 do 31.12.2021.
PLATOBNÉ PODMIENKY:
- v cene sú zahrnuté všetky a akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov, dodávky hygienického spotrebného materiálu, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa.
- úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry.
- splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
- úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
- poskytovateľ sa zaväzuje zaslať do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky na každý objekt samostatne v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
- do ceny je možné započítať len ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prípustná, okrem zákonnej sadzby DPH. Ak poskytovateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke.
- v prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby.
POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN:
1. Poskytovateľ sa zaväzuje:
1.1 Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 01.01.2021 do 31.12.2021, v pracovných dňoch:
Objekt č. 1 ( 8 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) - od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Objekt č. 2 ( 4 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) - od 12:00 hod. do 14:30 hod.
Objekt č. 3 ( 3 NP, 1 NP so vstupnými priestormi a 1 PP ) - od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Objekt č. 4 ( 6 NP, 1 NP so vstupnými priestormi ) - od 12:00 hod. do 18:00 hod.
Objekt č. 5 ( 4 NP, 1 NP so vstupnými priestormi a 1 PP ) - od 14:00 hod. do 18:00 hod.
Objekt č. 6 ( 1 NP - 12 kancelárií ) - od 15:00 hod. do 17:00 hod.
Objekt č.7 ( 6 NP a 7 NP ) chodba a sociálne zariadenie - od 14:00 hod. do 15:30 hod.
Objekt č. 8 ( 1 PP ) - od 12:00 hod. do 14:00 hod.
1.2 Zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby.
1.3 Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa.
1.4 Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil.
1.5 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa).
1.6 Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace (v čase uzavretia zmluvy) v lehote do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
1.7 Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace.
1.8 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu .
1.9 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
1.10 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa.
1.11 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov.
1.12 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, upratovacie vozíky a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami.
1.13 Poskytovateľ bude zabezpečovať a do objektov objednávateľa dodávať hygienické potreby (toaletný papier, hygienické Zz utierky, papierové kuchynské utierky , tekuté mydlo, prostriedok na umývanie riadu, vône do WC, osviežovače vzduchu, a pod.) na vlastné náklady.
1.14 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa.
1.15 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy.
1.16 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku.
1.17 Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia.
1.18 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov).
1.19 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov.
1.20 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy.
1.21 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce.
1.22 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami.
1.23 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.),ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby.
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
2. Objednávateľ sa zaväzuje:
2.1 Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne a čase.
2.2 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty na zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa).
2.3 Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa.
2.4 Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce.
2.5 Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ.
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE
- poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu.
- poskytovateľ je povinný v lehote do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy alebo jej úradne overenú kópiu, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s poskytovateľom.
Názov Upresnenie
Miesto realizácie služieb pre objekty č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Banská Bystrica

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazovná 63, Lazovná 61, Hviezdoslavova 19, Wolkerova 34, Kuzmányho 18, Kuzmányho 16, Trieda SNP 75, Nová 13, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 12:00 — 31.12.2021 18:00

8,00 objekt

87 680,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 08:02

11.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 581
 169
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 08:43 - Vstupná ponuka 87 679,99 € Cena s DPH
10.11.2020 13:33 - Najvýhodnejšia ponuka 70 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS