00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač katalógov
tlač katalógov na základe poskytnutého grafického návrhu
Služba
|
1. Tlač katalógov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlač katalógov Príbehy z regálov |
| Tlač katalógov na základe poskytnutého grafického návrhu v náklade 500 kusov vrátane balenia a dodania na miesto určenia |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Tlač katalógov: väzba V4, mäkká šitá, vnútro:rozmer 210 x 230 mm, tlač 4+4, CMYK papier 135 g matný, rozsah: 224 strán, obálka: rozmer 800x230 mm, tlač 4+0, CMYK, papier 350 g, matný, lamino, 2xlom, mäkké dosky, zalomenie do vnútra | 500 ks |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Objednávateľ predloží Dodávateľovi podklady na realizáciu tlače vo formáte PDF, alebo textové podklady v textovom editore (napr. vo formáte Word, obrázky vo formáte výtlačkov, fotografií, alebo v digitálnej forme vo formáte TIF, JPG, RAW alebo porovnateľných formátoch vhodných pre zalomenie a sadzbu). Dodávateľ dodá objednávateľovi skúšobné výtlačky na jeho finálne odsúhlasenie. |
| Objednávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky,(tlač, náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku, balenie dopravu) a sú v nej zahrnuté náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov na technické prostriedky, nákladov na dopravu ma miesto dodania, vrátane ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s poskytnutím služieb. |
| Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú |
| Objednávateľ oznámi dodávateľovi do jedného pracovného dňa od uzatvorenia zmluvy zodpovednú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie skúšobných výtlačkov a následné prevzatie dodaných katalógov. |
| Dodanie sa bude realizovať naraz úplnou kompletnou dodávkou. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Námestie Majstra Pavla 40, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
23.11.2020 10:00 — 23.11.2020 14:00
1,00 celok
4 900,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2020 10:17
09.11.2020 09:00
09.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.11.2020 12:54 - Vstupná ponuka | 4 900,00 | € | Cena bez DPH |
| 08.11.2020 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 740,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: