17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Multifunkčné zariadenie
multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie Canon i-SENSYS MF269DW alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčná čiernobiela tlačiareň 4v1 s duplexným automatickým podávačom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie Canon i-SENSYS MF269DW alebo ekvivalent | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ tlačiarne: | laserová, multifunkčná, čiernobiela |
technológia tlače: | laser |
formát tlačiarne: | A4 |
rozhranie: | RJ-45, USB 2.0, WiFi |
veľkosť štandardnej pamäte (MB): | min. 256 |
spotreba (W): | max. 1 180 |
hlučnosť: | max. 50 dB |
vlastnosti tlače: | |
jednostranne: | min. 28 str/min (A4) |
obojstranná tlač: | min. 17,8 obr/min (A4) |
kvalita tlače: | min. 1200x1200 dpi |
rozlíšenie tlače: | min. 600x600 dpi |
čas zahrievania: | max. 15 sekúnd alebo menej od zapnutia |
čas vytlačenia prvého výtlačku: | max. 6 sekúnd alebo menej |
režim šetrenia tonera: | áno |
display: | min. 6 riadkový čiernobiely dotykový displej LCD |
automatická obojstranná tlač: | áno |
podpora W10: | áno |
vstup papiera: | kazeta na min. 250 listov |
podávač DADF: | na min. 50 listov |
výstup papiera: | min. 50 listov |
typy médií: | obyčajný papier, recyklovaný papier, hrubý papier, kancelársky papier, štítky, obálky |
rýchlosť kopírovania jednostranne: | min. 28 str/min |
rýchlosť kopírovania obojstranná tlač: | min. 17 obr/min |
čas vytvorenia prvej kópie | pribl. 8,2 sekundy alebo menej |
obojstranné kopírovanie: | 2-stranné na 2-stranné (automatické) |
typ skenera: | farebný |
optické | min. 600x600 dpi |
rozšírené: | min. 9600x9600 dpi |
odtiene sivej: | min. 256 úrovní |
max. šírka skenovania: | 216 mm |
skenovanie na e-mail: | min. TIFF/JPEG/PDF/kompaktné PDF |
skenovanie do počítača: | min. TIFF/JPEG/PDF/kompaktné PDF/prehľadávateľné PDF2 |
skenovanie do cloudu: | min. TIFF/JPEG/PDF/PNG4 |
rozmery (š x h x v) | min. 390 x 405 x 375 mm |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
5. POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
6. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
10.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
11. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť |
12. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
13. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
14. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1, 2, 4 a 16 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
16. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
18.11.2020 08:00 — 30.11.2020 08:59
2,00 ks
567,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2020 13:40
06.11.2020 09:00
06.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2020 18:34 - Vstupná ponuka | 567,06 | € | Cena bez DPH |
06.11.2020 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 563,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: