• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 14:50

Detail zákazky Z202028210

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 14:50

Základné údaje

Z202028210

OF-225227

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5064389

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44845685

DETSKÉ IHRISKÁ, s.r.o.

Obchodná 9/17, Sečovce, 07801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

laboratórium, nábytok, stôl, kontajner, skriňa

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny nábytok
Funkcia
zariadenie laboratória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Laboratórny stôl - rovný ks 6
rozmery -  šírka mm 1500
rozmery - výška mm 740
rozmery - hĺbka mm 700
hrúbka pracovnej dosky stola mm 36
výška priečnej výstuže stola mm 400
hrúbka  LTD dosky mm 36
2. Laboratórny stôl - rohový ks 1
rozmery - šírka stola – pravé rameno mm 1800
rozmery - šírka stola – ľavé rameno mm 1600
rozmery - výška mm 740
rozmery - hĺbka mm 600
hrúbka LTD dosky mm 36
výška priečnej výstuže stola mm 400
3. Kontajner zásuvkový na kolieskach k laboratórnemu stolu ks 7
rozmery - šírka mm 500
rozmery - výška bez koliesok mm 620
rozmery - hĺbka mm 500
počet zásuviek ks 4
hrúbka LTD dosky mm 18
nábytkové úchytky ks 4
výsuvné koľajnice ks 4
nábytkové kolieska ks 4
4. Laboratórna skriňa policová ks 3
rozmery - šírka mm 1300
rozmery - výška mm 2300
rozmery - hĺbka mm 700
hrúbka dosky mm 18
posuvné dvere ks 2
výška sokla mm 100
deliaca stredová pozdĺžna priečka ks 1
počet  nábytkových úchytiek ks 2
5. Laboratórna skriňa policová ks 1
rozmery - šírka mm 1100
rozmery - výška mm 2300
rozmery - hĺbka mm 700
hrúbka dosky mm 18
posuvné dvere ks 1
výška sokla mm 100
deliaca stredová pozdĺžna priečka ks 1
počet nábytkových úchytiek ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.    Laboratórny stôl - rovný
materiál LDT doska
dekor stola Jasan Navarra - EGGER
úprava hrán ohranené ABS odolnou hranou do laboratórneho prostredia ABS 42/2mm
výstuž stola v zadnej časti stola zo spodnej časti pracovnej plochy na celú šírku pre zaistenie stability a spevnenie konštrukcie stola
2. Laboratórny stôl - rohový
materiál LDT doska
dekor stola Jasan Navarra -  EGGER
úprava hrán ohranené ABS odolnou hranou do laboratórneho prostredia ABS 42/2mm
výstuž stola v zadnej časti stola zo spodnej časti pracovnej plochy na celú šírku pre zaistenie stability a spevnenie konštrukcie stola
3. Kontajner zásuvkový na kolieskach k laboratórnemu stolu
materiál LDT doska
dekor korpusu a dvierok Jasan Navarra - EGGER
úprava hrán korpusu do laboratórneho prostredia ABS 22/0,5 mm
úprava hrán dvierok do laboratórneho prostredia ABS 22/2 mm
nábytková úchytka Porta hliník 128 mm
Výsuvné koľajnice guľôčkový celovýsuv bez tlmenia
Nábytkové kolieska s mäkčenými behúňmi ∅40 mm
Uzamykateľná vrchná zásuvka áno
4. Laboratórna skriňa policová
materiál LDT doska
dekor korpusu a dvierok Jasan Navarra EGGER
úprava hrán korpusu do laboratórneho prostredia ABS 22/0,5 mm
úprava hrán dvierok do laboratórneho prostredia ABS 22/2 mm
Posuvné dvere systém Planio
Sokel Odsadený do hĺbky 10 mm od okraja skrine
Rozdelenie - ľavá časť skrine Chrómová tyč na odevy a 1 polica nad chrómovou tyčou ukotvená napevno
Rozdelenie - pravá časť skrine 5 políc, z toho 2 ukotvené napevno
nábytková úchytka Porta hliník 128 mm
5. Laboratórna skriňa policová
materiál LDT doska
dekor korpusu a dvierok Jasan Navarra EGGER
úprava hrán korpusu do laboratórneho prostredia ABS 22/0,5 mm
úprava hrán dvierok do laboratórneho prostredia ABS 22/2 mm
Posuvné dvere systém Planio
Sokel Odsadený do hĺbky 10 mm od okraja skrine
Rozdelenie - ľavá časť skrine Chrómová tyč na odevy a 1 polica nad chrómovou tyčou ukotvená napevno
Rozdelenie - pravá časť skrine 5 políc, z toho 2 ukotvené napevno
nábytková úchytka Porta hliník 128 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní pre chránené dielne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie podmienky statusu chránenej dielne.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 27.11.2020 14:00

1,00 súbor

7 801,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

02.11.2020 08:38

05.11.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 7
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2020 10:31 - Vstupná ponuka 7 801,00 € Cena s DPH
03.11.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 7 801,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS