36148563
Gymnázium bilingválne
T. Ružičku 3, Žilina, 01001, SVK
44310595
JKC, s. r. o.
Šoltésovej 1995, Trenčín, 91101, SVK
Prenosné počítače (notebooky)
notebooky, bezdrôtová myš, prenosné počítače
Tovar, Služba
|
1. Počítačová zostava s príslušenstvom
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenosný počítač (notebook) | ks | 45 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prenosný počítač (notebook): | |
| Operačný systém | Windows 10 ( 64 bit) |
| Procesor | procesor AMD Ryzen 3 / Intel Core i3 ( alebo vyšší) |
| Operačná pamäť | min. 8 GB DDR4 |
| Pevný disk | 256 GB SSD alebo väčší |
| Analógový audio vstup/výstup | min. 1x |
| Výstup | min. 1xHDMI |
| Bluetooth | min. v 5.0 |
| WiFi | 802.11ac |
| USB | min. 2x |
| Rozširujúce sloty | čítačka pamäťových kariet |
| Numerická klávesnica | áno – povinná |
| Lokalizácia klávesnice | slovenská |
| Touchpad | áno |
| Uhlopriečka displeja | 15,6" |
| Typ displeja | antireflexný |
| Rozlíšenie / pomer strán displeja | FHD 1920x1080 px/ 16:9 |
| Webová kamera | HD |
| Názov |
| Všetky položky predmetu zákazky „Prenosné počítače (notebooky)“ musia byť dodané od jedného výrobcu a označené rovnakou obchodnou značkou výrobcu. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení ako celok. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Požaduje sa dodanie tovaru: do 14 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na dohodnuté miesto plnenia, v pracovný deň od 9.00 hod do 15.00 hod, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Obstarávateľ požaduje záruku na 2 roky. |
| Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia, príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia vrátane dodania požadovaných ovládačov hardware na inštalačných médiách a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, ... |
| (pokračovanie predchádzajúcej podmienky) ... v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.11.2020 08:00 — 30.11.2020 16:00
1,00 celkom
24 750,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2020 14:34
04.11.2020 14:30
04.11.2020 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.10.2020 14:46 - Vstupná ponuka | 24 744,00 | € | Cena s DPH |
| 30.10.2020 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 744,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: