36148563
Gymnázium bilingválne
T. Ružičku 3, Žilina, 01001, SVK
44310595
JKC, s. r. o.
Šoltésovej 1995, Trenčín, 91101, SVK
Prenosné počítače (notebooky)
notebooky, bezdrôtová myš, prenosné počítače
Tovar, Služba
1. Počítačová zostava s príslušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosný počítač (notebook) | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosný počítač (notebook): | |
Operačný systém | Windows 10 ( 64 bit) |
Procesor | procesor AMD Ryzen 3 / Intel Core i3 ( alebo vyšší) |
Operačná pamäť | min. 8 GB DDR4 |
Pevný disk | 256 GB SSD alebo väčší |
Analógový audio vstup/výstup | min. 1x |
Výstup | min. 1xHDMI |
Bluetooth | min. v 5.0 |
WiFi | 802.11ac |
USB | min. 2x |
Rozširujúce sloty | čítačka pamäťových kariet |
Numerická klávesnica | áno – povinná |
Lokalizácia klávesnice | slovenská |
Touchpad | áno |
Uhlopriečka displeja | 15,6" |
Typ displeja | antireflexný |
Rozlíšenie / pomer strán displeja | FHD 1920x1080 px/ 16:9 |
Webová kamera | HD |
Názov |
Všetky položky predmetu zákazky „Prenosné počítače (notebooky)“ musia byť dodané od jedného výrobcu a označené rovnakou obchodnou značkou výrobcu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky predmetu zákazky nové, nepoužívané, nerepasované a v neporušenom originálnom balení ako celok. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru: do 14 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, na dohodnuté miesto plnenia, v pracovný deň od 9.00 hod do 15.00 hod, s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Obstarávateľ požaduje záruku na 2 roky. |
Dodávateľ akceptuje, že k úhrade faktúry za predmet plnenia, príde až po kompletnom odovzdaní celého predmetu plnenia vrátane dodania požadovaných ovládačov hardware na inštalačných médiách a po podpísaní preberacieho protokolu zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr nasledujúci pracovný deň od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/porúch najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, ... |
(pokračovanie predchádzajúcej podmienky) ... v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.11.2020 08:00 — 30.11.2020 16:00
1,00 celkom
24 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2020 14:34
04.11.2020 14:30
04.11.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2020 14:46 - Vstupná ponuka | 24 744,00 | € | Cena s DPH |
30.10.2020 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 744,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: