• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 16:40

Detail zákazky Z202028046

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 16:40

Základné údaje

Z202028046

OF-225199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5064361

Objednávateľ

00598411

Ústav merania SAV,v.v.i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

HP ProBook 450 G7 9VY85EA 15,6" FHD

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Nákup výpočtovej techniky a príslušenstva pre potreby objednávateľa za účelom obnovy jej stavu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP ProBook 450 G7 9VY85EA 15,6" FHD i5-10210U/16GB DDR4/512GB SSD/Int/W10P alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
7. generácia obľúbeného radu ProBook,  NOTEBOOK 9VY85EA#BCM ktorý je spoľahlivý, odolný a dobre zabezpečený. 4 jadrový procesor Intel Core i5-10210U (1.6GHz, TB 4.2GHz, HyperThreading); 16GB RAM DDR4 SDRAM; displej 15.6" IPS Full HD s rozlíšením 1920 x 1080 bodov; grafika Intel UHD Graphics; disk 512GB M.2 SSD PCIe NVMe; bez mechaniky; Wi-Fi ac, Bluetooth 5.0, 4x USB (1x 2.0, 2x 3.0 / 3.1 / 3.2 Gen 1 a 1x Type-C 3.1 / 3.2 Gen 1), HDMI; HD kamera, čítačka pamäťových kariet, čítačka odtlačkov prstov, podsvietená klávesnica; operačný systém Windows 10 Pro
Procesor Intel Core i5 Comet Lake - 10. generácia 10210U (1.6/4.2GHz 4jadrá/8vlákien) Počet jadier procesora: 4 Passmark: 9245 (24.10.2019)
Displej / grafika 15,6" 1920 x 1080 (FHD) Typ: IPS, LED, matný Grafická karta: Intel UHD Graphics
Pamäť 16GB DDR4 (1x16GB v slote) Frekvencia pamäte [MHz]: 2 666 Pamäťové sloty: 2x Voľný slot: 1x Max. RAM: 32GB 512GB SSD v M.2 NVMe Voľný slot: 1x 2,5" (káblik a rámček nie sú súčasťou dodávky)
Pripojenie k sieti Bluetooth: Áno (5.0) Typ sieťovej karty: GLAN, WLAN (WiFi6) Wi-Fi štandardy: a, c, b, g, n, ax WWAN ready: - Vpro model: - 3G/4G LTE: -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-v cene zákazky.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo.
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Zostava nemôže byť vyskladaná dodávateľom, musí sa jednať o značkovú zostavu. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na tovar sa požaduje záruka 24 ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 48 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

16.11.2020 13:59 — 16.11.2020 13:59

1,00 ks

863,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2020 13:59

05.11.2020 13:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2020 14:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2020 16:54 - Vstupná ponuka 862,80 € Cena s DPH
02.11.2020 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 859,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS