• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 13:50

Detail zákazky Z202028033

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 13:50

Základné údaje

Z202028033

OF-225183

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5061865

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

47450355

Saegeling Medizintechnik, s. r. o.

Galvaniho 7/D, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

MRI kompatibilná dokovacia stanica pre infúznu techniku (infúzne pumpy a lineárne dávkovače)

MRI kompatibilná dokovacia stanica pre infúznu techniku (infúzne pumpy a lineárne dávkovače)

  • 33194100-7 - Prístroje a nástroje na infúziu
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. MRI kompatibilná dokovacia stanica pre infúznu techniku (infúzne pumpy a lineárne dávkovače)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dokovacia stanica pre rôzne kombinácie infúznych púmp a lineárnych dávkovačov s počtom zásuviek pre infúznu techniku (dávkovače aj pumpy) v skrinke min. 4 ks ks 1
hliníkový kryt tieniaci magnetické pole a vysokú frekvenciu ks 1
vozík s infúznym stojanom a úložným priestorom s možnosťou aretácie ks 1
záručná doba  je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť prevádzky na elektrickú sieť a záložné batérie áno
centrálny alarmový systém áno
blokovanie interferencií a artefaktov áno
možnosť použitia štandardných púmp a lineárnych dávkovačov, ktoré sú už vo výbave kliniky. Dokovacia stanica s požiadavkou na zabezpečenie kompatibility s existujúcim technickým vybavením. Je požadovaná kompatibilita s existujúcou technikou od spoločnosti BBraun. áno
možnosť ovládania a vkladania aj v miestnosti MRI áno
kompletné spektrum aplikácie a terapie vrátane PCA/TIVA áno
integrovaný navigačný systém áno
kontinuálne meranie intenzity magnetického poľa nezávisle od dokovacej stanice áno
signalizácia bezpečnej vzdialenosti áno
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Upozornenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkové ceny s identifikáorom/katallógovým číslom jednotlivých častí prístroja podľa technickej špecifikácie) do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikát na posudzovanie zhody výrobkov.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný a odovzdávajúci protokol.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Úhrada faktúry sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom v EUR (€) v 12tich splátkach, so splatnosťou každej splátky 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

09.11.2020 00:00 — 22.12.2020 23:59

1,00 ks

24 550,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.10.2020 13:00

04.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 14:31 - Vstupná ponuka 24 550,00 € Cena bez DPH
04.11.2020 06:58 - Najvýhodnejšia ponuka 24 545,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS