• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 09:05

Detail zákazky Z202028019

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 09:05

Základné údaje

Z202028019

OF-225144

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5061851

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP3 s výdychovým ventilom

respirátor, ffp3, covid, tvárová maska

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Tvárová maska - respirátor kategórie FFP3 s výdychovým ventilom
Funkcia
spĺňajúci normu EN 149:2001 + A1:2009
filtračná ochrana min. 99 %
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 20000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, ani repasovaný alebo inak renovovaný, nie testovaný ani vystavovaný, bez vád, s požadovanými vlastnosťami, v originálnom balení.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Zároveň predloženie dokladov o požadovaných vlastnostiach filtrov a respirátorov.
V prípade podstatného porušenia povinností Dodávateľa si Objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2020 08:00 — 20.11.2020 15:00

20 000,00 ks

71 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2020 11:31

03.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 79
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 13:29 - Vstupná ponuka 71 800,00 € Cena s DPH
03.11.2020 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 69 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS