• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 11:55

Detail zákazky Z202028012

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 11:55

Základné údaje

Z202028012

OF-224708

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5061843

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

47966424

UNI-JAS gastrotechnika s.r.o.

Kragujevská 8414, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladiaci box pre laboratórne účely

Laboratórna chladnička, chladnička, box

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórna chladnička BioCompact II 410, alebo ekvivalent
Funkcia
Laboratórna chladnička BioCompact II 410 na uskladnenie laboratórnych diagnostík, kitov a príslušenstva, ktoré vyžaduje dodržanie stanovených teplôt.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna chladnička BioCompact II 410, alebo ekvivalent ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teplota +2°C/+20°C
Rozmery (Š x H x V) v mm 595 x 640 x 1776/1976
Hrubý objem 346 l
Čistý objem 312 l
Alarm Akustické a vizuálne, alarmy vysokej / nízkej teploty a alarm dverí, výpadok prúdu, závada na chladiacom okruhu
Hmotnosť do 80 kg
Dvere presklené (možnosť prehodiť strany otvárania )
Napájanie 230 V, 50 Hz
Úroveň hluku max 35,1 dB(A)
Skriňový systém 6 perforovaných políc (nerezové, príp. ľahko dezinfikovateľný materiál)
Digitálny ukazovateľ vnútornej teploty áno
Automatické rozmrazovanie áno
Typ chladiva R600a, alebo R134a
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, s komplet inštaláciou zariadení.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Fakturačná adresa bude dodávateľovi elektronicky upresnená po uzatvorení zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Vrátane zaškolenia max. 4 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

20.11.2020 07:30 — 20.11.2020 15:30

1,00 Súbor všetkých položiek zákazky

12 288,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2020 10:28

04.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 11:35 - Vstupná ponuka 12 288,00 € Cena s DPH
04.11.2020 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 12 276,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS