• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:40

Detail zákazky Z202028007

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:40

Základné údaje

Z202028007

OF-224944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5076960

Objednávateľ

00696854

VIA LUX - Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov

Andraščíkova 2, Košice-Barca, 04017, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2021. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 1 rok na odbernom mieste 24ZVS0000036294V  (OM1) kWh 24 000
2. Predpokladaná celková spotreba elektriny za 1 rok na odbernom mieste 24ZVS0000035111X  (OM2) kWh 100 000
3.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 1 rok na odbernom mieste  24ZVS0000035135J (OM3) kWh 133 000
4.Predpokladaná celková spotreba elektriny za 1 rok na odbernom mieste 24ZVS0000035118J (OM4) kWh 54 000
Vyhodnocovacie obdobie - začiatok dátum 01.01.2021
Vyhodnocovacie obdobie - koniec dátum 31.12.2021
Tolerancia odberu minimálna hodnota % 50
Tolerancia odberu maximálna hodnota % 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto (OM1) 24ZVS0000036294V
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
dohodnutá rezervovaná kapacita 40A/ 3 fázy
maximálna rezervovaná kapacita 200A
2. Odberné miesto (OM2) 24ZVS0000035111X
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
dohodnutá rezervovaná kapacita 60A/3 fázy
maximálna rezervovaná kapacita 300A
3. Odberné miesto (OM3) 24ZVS0000035135J
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
dohodnutá rezervovaná kapacita 200A/3 fázy
maximálna rezervovaná kapacita 200A
4. Odberné miesto (OM4) 24ZVS0000035118J
napäťová úroveň NN
distribučná tarifa X3-C2
dohodnutá rezervovaná kapacita 65A/3 fázy
maximálna rezervovaná kapacita 200A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Ostatných požiadavkách na plnenie a v súlade s predpismi uvedenými v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanoveniach o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) , t.j. príloha č. 1 , čl. I bod 1.3. k Všeobecným zmluvným podmienkam.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy, za dodržiavanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odberných miestach Objednávateľa.
Nový dodávateľ na svoje náklady zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých štyroch OM v distribučnej sieti, aby bol zabezpečený plynulý prechod.
Miestom plnenia sú odberné miesta (OM) v sídle Objednávateľa.
Združená dodávka elektrickej energie je na zmluvné obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2021 t.j. 1 rok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru vrátane ceny za silovú energiu (predpokladané množstvo elektriny pre všetky štyri OM za 12 mesiacov), a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do Národného jadrového fondu (NJF) a ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmenia ceny rozhodnutím ÚRSO, dane a poplatky štátom určené,dodávateľ to musí písomne oznámiť Objednávateľovi a budú upravené dodatkom k zmluve.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými Objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Do 15 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávke elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zák.č.251/2012 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (kópiu)
b) čestné prehlásenie ,že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2021 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcií a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území východoslovenského regiónu
c) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy ( ak bolo pridelené) a dátum jej uzatvorenia.
d) vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedená podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek pre OM
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúru s rozúčtovaním skutočnej spotreby na každé odberné miesto (OM) v papierovej forme.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Objednávateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 30 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za silovú energiu, prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu a tarifu zvlášť pre každé odberné miesto.
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií v čestnom prehlásení sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andraščíkova 2, Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

311 000,00 kWh

72 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2020 10:05

12.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 71
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 12:22 - Vstupná ponuka 65 489,41 € Cena s DPH
10.11.2020 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 65 489,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS