• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 11:15

Detail zákazky Z202027992

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 11:15

Základné údaje

Z202027992

OF-224959

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5071761

Objednávateľ

00696854

VIA LUX - Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov

Andraščíkova 2, Košice-Barca, 04017, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov.
Úspešný dodávateľ zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) za odberné miesto SKSPPDIS000930020101 MWh 2005
denné maximálne množstvo OM SKSPPDIS000930020101 m3 1100
Podiel za ZM pre mesiac január % 15
Podiel za ZM pre mesiac február % 15
Podiel za ZM pre mesiac marec % 11
Podiel za ZM pre mesiac apríl % 7
Podiel za ZM pre mesiac máj % 4
Podiel za ZM pre mesiac jún % 3
Podiel za ZM pre mesiac júl % 2
Podiel za ZM pre mesiac august % 3
Podiel za ZM pre mesiac september % 4
Podiel za ZM pre mesiac október % 9
Podiel za ZM pre mesiac november % 12
Podiel za ZM pre mesiac december % 15
Predpokladaná spotreba plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) za odberné miesto SKSPPDIS000910806268 MWh 145
Tolerancia odberu plynu Vyhodnocovací rok- minimálna hodnota % 80
Tolerancia odberu plynu Vyhodnocovací rok - maximálna hodnota % 120
Vyhodnocovacie obdobie - začiatok dátum 1.1.2021
Vyhodnocovacie obdobie - koniec dátum 31.12.2021
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto SKSPPDIS000930020101 druh tarify - S10
Odberné miesto SKSPPDIS000910806268 druh tarify - M7
Celková cena pozostáva z cena plynu
Celková cena pozostáva z ceny za služby obchodníka
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s distribúciou
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace s prepravou
Celková cena pozostáva z ceny za služby súvisiace so skladovaním plynu
Celková cena pozostáva z spotrebnej dane
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia je sídlo kupujúceho.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest odberateľa, vrátane distribúcie, prepravy, zabezpečenie skladovania plynu aj prevzatia zodpovednosti za odchýlku
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest( OM) odberateľa pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Pokračovanie: zodpovedajúci technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržanie právnych predpisov ( porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok)
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. ( Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok)
Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka, ceny za služby s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním plynu, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ponúknutá cena bude predkladaná na celé množstvo odberu vrátane DPH.
Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúru skutočnej spotreby zemného plynu z odberného miesta č. SKSPPDIS000930020101 za každý kalendárny mesiac. Obstarávateľ požaduje na uvedenom odbernom mieste mesačnú fakturáciu bez zálohových platieb.
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu.
Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa( vrátane) každého kalendárneho mesiaca.
Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Faktúra bude vystavená a doručená do miesta sídla odberateľa.
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strany v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2021 do 31.12.2021.
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy a v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andraščíkova 2, Košice - mestská časť Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

2 150,00 MWh

75 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.10.2020 08:43

10.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 89
 65
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2020 14:48 - Vstupná ponuka 74 999,04 € Cena s DPH
10.11.2020 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 74 091,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS