• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 10:00

Detail zákazky Z202027988

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.10.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 10:00

Základné údaje

Z202027988

OF-224075

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5061813

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

46648241

GRIZZLY s.r.o.

Kráľovská 811/34, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Germicídne žiariče

Germicídne žiariče, Lekárske UV-prístroje

  • 33158300-5 - Lekárske UV-prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pevný germicídny žiarič - otvorený 55W
Funkcia
Pevný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 10
Príkon W 50 60
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie otvorený germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie upevnenie na stenu
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v  miestnosti áno, otvorený
Snímač pohybu áno
Časovač diaľkové ovládanie
 2. Mobilný germicídny žiarič - otvorený 55W
Funkcia
Mobilný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 15
Príkon W 50 60
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie/ dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie otvorený germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie mobilný, stabilný stojan na kolieskach, možnosť pohybu v priestore.
Požadujeme cerifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v miestnosti áno, otvorený
Časovač min. možnosti nastavenia času na 30, 60 a 90 minút
 3. Pevný germicídny žiarič, uzatvorený, 36W
Funkcia
Pevný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 30
Príkon W 35 40
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie uzatvretý germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biele
Umiestnenie upevnenie na stenu
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti  ľudí v miestnosti nie, uzatvorený
Časovač nie, min. tlačidlo ON/OFF
 4. Mobilný germicídny žiarič, uzatvorený, 36W
Funkcia
Mobilný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Príkon W 35 40
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie/ dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie uzatvorený germicídny žiarič s použitím UVC žiarenie, farba biela
Umiestnenie mobilný, stabilný stojan na kolieskach, možnosťou pohybu v priestore
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti  ľudí v miestnosti nie, uzatvorený
Časovač nie, min. tlačidlo ON/OFF
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j.  obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa predložiť prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením a popisom technických parametrov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Uvedené predpokladané množstvo nie je pre objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže znižiť
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie 4 mesiace, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky
Požaduje sa zabezpečenie odstránenia závad do 5 pracovných dní.
Dodávateľ do 2 prac. dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 4 mesiacov
b) Termín dodania tovaru je do 5 pracovných dní od od doručenia čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:30 hod.
c) Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky
d) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní tovaru objednávateľovi a po podpísaní dodacieho listu
e) Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 dni vopred na jeho emailovú adresu
f) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Zmluvné ceny a platobné podmienky:
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania a vyloženie tovaru do určených priestorov vrátane nákladov na dopravu
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Súhlas objednávateľa postúpením pohľadávok dodávateľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný:
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti,
- pri postúpení pohľadávok dodávateľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
Sankcie:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ môže požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade,ak je predmet zmluvy kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ fin. prostriedkov (orgán Š S–ministerstvo),ktorý má realizovať jej financovanie, neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi fin. prostriedky na realizáciu plnenia predmetu zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z vyššie uvedeného dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na náhradu vzniknutej škody a zmluvné strany si vyúčtujú iba práce realizované ku dňu odstúpenia od zmluvy podľa zmluvných cien v preukázateľnom rozsahu.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle tejto zmluvy
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdanie dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register") ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný
Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce. Každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi
Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa
Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov - Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov
Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa, v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR": Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
Dodávateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa
Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámil so zásadami ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a ovoľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii "Ochrana osobných údajov, GDPR"
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Názov Upresnenie
Záruka min. 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V.Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

23.11.2020 09:00 — 19.03.2021 14:00

60,00 ks

22 280,02

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.10.2020 08:20

04.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.10.2020 14:01 - Vstupná ponuka 22 200,00 € Cena bez DPH
04.11.2020 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 21 499,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS