53268652
Slovensko IT, a. s.
Štúrova 27, Košice, 04001, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 4,70 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 4,70 | ||
Indikatívny počet stravných jednotiek na jednu stravnú kartu | počet pracovných dní | 223 | ||
Indikatívny počet stravných kariet | ks | 83 | 151 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu trvania zmluvy, t.j. do 31.10.2021 |
Stravná karta | umožňuje umiestnenie loga zadávateľa |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Stravná karta | umožňuje prepojenie s dochádzkovým systémom |
Názov |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa:- vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, - priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, - všetkých súvisiacich transakčných nákladov, - komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie sa určí na 2 desatinné miesta. |
4. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
6. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží zoznam stravovacích zariadení na území mesta Košice, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa, z toho osobitne uvedie min. 10 prevádzok (akceptačných miest dodávateľa na území mesta Košice), ktoré poskytujú stravovanie formou obedového menu a sú vzdialené do 1 km od sídla objednávateľa. |
7. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží rozpis výpočtu provízie, resp. zľavy. |
8. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží certifikát kvality ISO 9001 alebo iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, ktorými dodávateľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
9. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v okolí hlavného miesta plnenia objednávateľa. |
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
11. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
12. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31.10.2021. |
14. Ide o postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou podľa prílohy č. 1 k zákonu č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Nakoľko sa jedná o zákazku s nízkou hodnotou a test bežnej dostupnosti jednoznačne vyhodnotil predmet zákazky ako bežne dostupný na trhu, verejný obstarávateľ sa rozhodol v záujme posilnenia transparentnosti, hospodárnosti a širšej hospodárskej súťaže zadať zákazku prísnejším postupom, a to s využitím elektronického trhoviska. |
15. V prípade budúceho spolufinancovania predmetu zákazky z prostriedkov Európskej Únie sa dodávateľ zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu podľa podmienok upravených v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štúrova 27, Košice, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
151,00 ks
146 818,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2020 14:16
03.11.2020 13:00
03.11.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2020 14:42 - Vstupná ponuka | 146 818,60 | € | Cena s DPH |
30.10.2020 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 146 818,45 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: