17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Služby hromadného stravovania, nákup stravovacích poukážok
Služby hromadného stravovania, nákup stravovacích poukážok
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravovacích poukážok.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č.311/2011 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých poukážok | ks | 54 500 | 54 625 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Forma stravných lístkov | papierové stravné lístky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke v rámci celej Slovenskej republiky. |
Miestom plnenia budú mestá: Bratislava, Banská Bystrica, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Humenné, Košice, Liptovský Mikuláš,Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Trebišov, Trenčín, Trnava, Zvolen, Žilina. V prípade organizačných zmien objednávateľ môže zmeniť miesto plnenia, ktoré dodávateľovi včas oznámi. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, prostredníctvom internetu a e -mailom. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP=(4,00€ x VP%) : 100. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Dodávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,48%. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote , ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo. |
Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení. |
Objemy a nominálna hodnota stravných poukážok budú upresňované v jednotlivých objednávkach. Stravné lístky objednávateľ požaduje v papierovej forme. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Nedodržanie predmetu zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Akceptácia stravných poukážok musí byť minimálne v troch reštauráciách v mieste plnenia objednávateľa. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr 31 dní po ukončení platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potrieb objednávateľa, raz mesačne |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59
54 625,00 ks
218 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2020 08:24
09.11.2020 10:00
09.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2020 08:46 - Vstupná ponuka | 218 500,00 | € | Cena s DPH |
03.11.2020 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 218 499,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: