00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske zariadenia
kalkulačka, laminovací stroj, rezačka páková, skartovací stroj, viazač na hrebeňovú väzbu
Tovar, Služba
1. Kalkulačka stolová
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
mierne naklonený maticový displej | 12-miestny |
napájanie | duálne: solárne + batéria |
funkcie | Výpočet % a odmocniny, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/-, tlačidlo dvojitej nuly, dvojitá pamäť, funkcia MU pre výpočet marže, desatinné nastavenia |
rozmery | cca 155 x 200 x 30 mm |
2. Kalkulačka stolová s tlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľký maticový displej | 12-miestny |
napájanie | batérie alebo adaptér |
funkcie | Výpočet %, dane, konverzia mien, dvojfarebná tlač, funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia MU pre výpočet marže, funkcia GT pre celkový súčet, označenie oddeľovania po tisícoch, prepočet až 3 mien |
rozmery | cca 165 x 285 x 70 mm |
3. Laminovací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20 | ||
vstupná šírka dokumentu (formát A3) | mm | 330 | ||
maximálna hrúbka laminovacej fólie | mic | 150 | ||
rýchlosť laminovania | mm/min | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
funkcie | inteligentný laminovací stroj s technológiou 4 vykurovacích valcov na laminovanie za tepla aj za studena |
4. Rezačka páková
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 15 | ||
dĺžka rezu | mm | 460 | ||
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne | list | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie | mierka v cm a DIN |
prítlak | ručný s ochranou prstov |
základňa | pevný oceľový plech, zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie |
materiál noža | vrchný aj spodný nôž z kvalitnej nožiarskej ocele |
veľkosť stola | cca 585 x 285 mm |
5. Skartovací stroj I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20 | ||
objem koša | l | 55 | ||
kapacita skartovania | hárok | 19 | ||
šírka vstupu | mm | 280 | ||
rez | mm | 3,9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vlastnosti | skartácia formátov A4, skartuje spinky, kancelárske spony, magnetické karty, CD a DVD, funkcia spätného chodu |
stupeň utajenia | VYHRADENÉ |
automatický štart / stop | fotobunka |
6. Skartovací stroj II.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20 | ||
objem koša | l | 55 | ||
kapacita skartovania | hárok | 9 | ||
šírka vstupu | mm | 280 | ||
rez | mm | 1,9 x 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vlastnosti | skartácia formátov A4, skartuje spinky, kancelársky spony a magnetické karty, funkcia spätného chodu |
stupeň utajenia | TAJNÉ |
automatický štart / stop | fotobunka |
7. Viazač na hrebeňovú väzbu
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske zariadenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20 | ||
kapacita dierovania papiera A4 (80 g/m2) | list | 15 | ||
kapacita väzby | list | 300 | ||
priemer hrebeňa | mm | 6 | 38 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dierovanie papiera | formátu A4 (80 g/m2) |
ovládanie | manuálne |
Názov |
1. Dodávateľ elektronicky predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena za ks bez DPH, cena tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
2. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný objednávateľom. |
3. Pokiaľ ekvivalentný produkt nespĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ vyzve dodávateľa na úpravu ponuky v súlade s požadovanými technickými vlastnosťami. Ak dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od rámcovej dohody. |
4. Jednotkové ceny tovaru sú počas trvania rámcovej dohody maximálne, obsahujú všetky náklady dodávateľa, vrátane dodávky na miesto dodania, príslušnej dane a iných platieb, vyberaných v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými predpismi. Sadzba DPH bude účtovaná v súlade so všeobecne platnými predpismi v čase fakturácie. |
5. Dodávka tovaru bude realizovaná prostredníctvom čiastkových písomných objednávok objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať dodávky na základe čiastkových objednávok tovaru najneskôr do 5 pracovných dní po obdržaní objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6. Odberným miestom je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto rámcovej dohody. Dodávateľ dodá predmet zmluvy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
7. Objednávateľ požaduje návod na obsluhu alebo použitie tovaru v slovenskom jazyku. Objednávateľ akceptuje doklady/dokumenty i v českom jazyku. |
8. Presné hodnoty tovarov uvedené objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú „predpokladaným množstvom“ odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru a nie je možné odobrať väčšie množstvo jednotlivých tovarov ako je predpokladané množstvo. Skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od potrieb objednávateľa po dobu trvania tejto rámcovej dohody |
9. Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení. |
10. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. V prípade akýchkoľvek vád tovaru resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní tovaru u dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
12. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
13. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru písomne (e-mailom, resp. faxom) do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať písomne ihneď pri prevzatí. |
14. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. |
15. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky. |
16. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami objednávateľa – neodbornou manipuláciou, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním. |
17. Opakované nedodanie tovaru do 5 pracovných dní bude dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie pre dodávateľa. |
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
19. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
20. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
21. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
22. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
23. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
40 953,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2020 14:34
03.11.2020 15:00
03.11.2020 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.11.2020 12:28 - Vstupná ponuka | 40 952,40 | € | Cena s DPH |
03.11.2020 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 855,22 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: