00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
51312832
abaWood, s.r.o.
Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK
Kancelársky nábytok, kancelárske stoličky
kancelársky nábytok, nábytok, zariadenie do kancelárie
Tovar, Služba
1. Skrinka vysoká pootvorená
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 | ||
výška | mm | 1950 | ||
šírka | mm | 800 | ||
hĺbka | mm | 440 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus skrinky | po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm |
korpus skrinky | V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. |
police skrinky | vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. |
vybavené | nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie |
dvierka | vybavené kovaním Hettich |
krycie dosky | vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. |
úchytky | kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
2. Skrinka vysoká pootvorená kombinovaná 2+2 dvere
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 | ||
výška | mm | 1950 | ||
šírka | mm | 800 | ||
hĺbka | mm | 440 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus skrinky | po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm |
korpus skrinky | V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. |
police skrinky | vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. |
vybavené | nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie |
dvierka | vybavené kovaním Hettich |
krycie dosky | vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. |
úchytky | kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
3. Skriňa vysoká poličková zatvorená
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 25 | ||
výška | mm | 1950 | ||
šírka | mm | 800 | ||
hĺbka | mm | 440 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus skrinky | po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm |
korpus skrinky | V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. |
police skrinky | vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. |
vybavené | nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie |
dvierka | vybavené kovaním Hettich |
krycie dosky | vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. |
úchytky | kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
4. Kontajner zásuvky (4) – drevo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 12 | ||
výška | mm | 712 | ||
šírka | mm | 430 | ||
hĺbka | mm | 596 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kontajnery | s centrálnym uzamykaním na pogumovaných kolieskach alebo nastaviteľných klzákoch so spevnenými Metabox zásuvkami, vystužené po bokoch kovovým profilom a spevneným panelovým dnom. |
farba | KST A801 čerešňa |
5. Stôl pracovný
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 12 | ||
výška | mm | 737 | ||
šírka | mm | 1600 | ||
hĺbka | mm | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stôl | z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm a so zabudovanými káblovými prechodkami. Podnože na predných plochách štandardne vybavené ABS v hrúbke 2 mm |
farba | KST A801 čerešňa |
6. kancelárska stolička
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stolička | opierka rúk, čalúnené operadlo, výškové nastavenie sedadla, pogumované kolieska, chróm kríž |
7. Kresielko
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kresielko | celočalúnené, farba sivá |
8. Skrinka stredne nízka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 10 | ||
výška | mm | 1220 | ||
šírka | mm | 800 | ||
hĺbka | mm | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus skrinky | po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm |
korpus skrinky | V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. |
police skrinky | vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. |
vybavené | nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie |
dvierka | vybavené kovaním Hettich |
krycie dosky | vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. |
úchytky | kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
9. Rokovací stôl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 | ||
výška | mm | 737 | ||
šírka | mm | 1400 | ||
hĺbka | mm | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stôl | z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
nohy | 4 |
10. Šatníková skriňa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 7 | ||
výška | mm | 1850 | ||
šírka | mm | 800 | ||
hĺbka | mm | 420 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
korpus skrinky | po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm |
korpus skrinky | V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm. |
polica skrinky- horná | vybavená ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu. |
vybavené | nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie |
dvierka | vybavené kovaním Hettich |
krycie dosky | vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm. |
úchytky | kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
11. Konferenčný stolík
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 5 | ||
výška | mm | 500 | ||
šírka | mm | 700 | ||
hĺbka | mm | 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stôl | z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm |
farba povrchu | KST A801 čerešňa |
noha | 1 s podstavcom |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá tovarov, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy sú maximálne nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Plnenie zmluvy začne od 1.12.2020. |
3. Predmetom zmluvy je okrem dodávky kancelárskeho nábytku uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj jeho montáž a zabezpečenie služieb súvisiacich s jeho dovozom a vykládkou na určené miesto v objekte objednávateľa vrátane dodania návodu určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu. |
II. CENA: |
1. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, t.j. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
3. Celková cena predmetu zmluvy, ceny za jednotlivé položky a jednotkové ceny tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava a vykládka na určené miesto v objekte objednávateľa, montáž, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru). |
3. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru. |
4. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou. |
5. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 1. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú doručenú objednávku objednávateľa v súlade s bodom 6. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. |
7. Lehota na dodanie tovaru je pätnásť (15) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 8:00 - 14:00). |
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na e-mailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 1 článku IV. časti Osobitné požiadavky na plnenia) po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád. |
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný resp. bude v súlade so zákonom č. 56/2018 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru (resp. vyhlásenia o zhode), ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu. |
11. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
12. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude/ú kópia/e dodacieho/dodacích listu/listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú,resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", |
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Pokiaľ sa v Osobitných požiadavkách na plnenie uvádza pojem "zmluva", rozumie sa tým rámcová dohoda. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
132,00 ks
22 187,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2020 11:03
05.11.2020 11:00
05.11.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2020 11:48 - Vstupná ponuka | 22 080,00 | € | Cena s DPH |
05.11.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 598,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: