• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 12:10

Detail zákazky Z202027886

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    05.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.11.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.11.2020 12:10

Základné údaje

Z202027886

OF-224864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5064325

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

51312832

abaWood, s.r.o.

Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok, kancelárske stoličky

kancelársky nábytok, nábytok, zariadenie do kancelárie

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrinka vysoká pootvorená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška mm 1950
šírka mm 800
hĺbka mm 440
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm
korpus skrinky V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
police skrinky vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie
dvierka vybavené kovaním Hettich
krycie dosky vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné
farba povrchu KST A801 čerešňa
 2. Skrinka vysoká pootvorená kombinovaná 2+2 dvere
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška mm 1950
šírka mm 800
hĺbka mm 440
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm
korpus skrinky V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
police skrinky vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie
dvierka vybavené kovaním Hettich
krycie dosky vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné
farba povrchu KST A801 čerešňa
 3. Skriňa vysoká poličková zatvorená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
výška mm 1950
šírka mm 800
hĺbka mm 440
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm
korpus skrinky V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
police skrinky vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie
dvierka vybavené kovaním Hettich
krycie dosky vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné
farba povrchu KST A801 čerešňa
 4. Kontajner zásuvky (4) – drevo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
výška mm 712
šírka mm 430
hĺbka mm 596
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontajnery s centrálnym uzamykaním na pogumovaných kolieskach alebo nastaviteľných klzákoch so spevnenými Metabox zásuvkami, vystužené po bokoch kovovým profilom a spevneným panelovým dnom.
farba KST A801 čerešňa
 5. Stôl pracovný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
výška mm 737
šírka mm 1600
hĺbka mm 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stôl z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm a so zabudovanými káblovými prechodkami. Podnože na predných plochách štandardne vybavené ABS v hrúbke 2 mm
farba KST A801 čerešňa
 6. kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolička opierka rúk, čalúnené operadlo, výškové nastavenie sedadla, pogumované kolieska, chróm kríž
 7. Kresielko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kresielko celočalúnené, farba sivá
 8. Skrinka stredne nízka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška mm 1220
šírka mm 800
hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm
korpus skrinky V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
police skrinky vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie
dvierka vybavené kovaním Hettich
krycie dosky vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné
farba povrchu KST A801 čerešňa
 9. Rokovací stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška mm 737
šírka mm 1400
hĺbka mm 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stôl z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm
farba  povrchu KST A801 čerešňa
nohy 4
 10. Šatníková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
výška mm 1850
šírka mm 800
hĺbka mm 420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm
korpus skrinky V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
polica skrinky- horná vybavená ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie
dvierka vybavené kovaním Hettich
krycie dosky vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné
farba povrchu KST A801 čerešňa
 11. Konferenčný stolík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
výška mm 500
šírka mm 700
hĺbka mm 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stôl z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm
farba povrchu KST A801 čerešňa
noha 1 s podstavcom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá tovarov, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy sú maximálne nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený.
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Plnenie zmluvy začne od 1.12.2020.
3. Predmetom zmluvy je okrem dodávky kancelárskeho nábytku uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj jeho montáž a zabezpečenie služieb súvisiacich s jeho dovozom a vykládkou na určené miesto v objekte objednávateľa vrátane dodania návodu určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu.
II. CENA:
1. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, t.j. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta.
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
3. Celková cena predmetu zmluvy, ceny za jednotlivé položky a jednotkové ceny tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava a vykládka na určené miesto v objekte objednávateľa, montáž, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY:
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru).
3. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru.
4. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou.
5. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 1. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú doručenú objednávku objednávateľa v súlade s bodom 6. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
7. Lehota na dodanie tovaru je pätnásť (15) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 8:00 - 14:00).
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
9. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na e-mailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 1 článku IV. časti Osobitné požiadavky na plnenia) po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný resp. bude v súlade so zákonom č. 56/2018 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru (resp. vyhlásenia o zhode), ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu.
11. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
12. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
V. FAKTURÁCIA:
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude/ú kópia/e dodacieho/dodacích listu/listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia.
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú,resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA:
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri.
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky",
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
5. Pokiaľ sa v Osobitných požiadavkách na plnenie uvádza pojem "zmluva", rozumie sa tým rámcová dohoda.
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

132,00 ks

22 187,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2020 11:03

05.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 47
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 11:48 - Vstupná ponuka 22 080,00 € Cena s DPH
05.11.2020 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 21 598,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS