• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202027880

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202027880

OF-221950

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5061781

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

36180726

MCN s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie výpočtovej techniky

prenosný počítač, výpočtová technika

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač DELL XPS 13-9300 ks 5
Microsoft Office 2019 Home and Business SK (Word, Excel, PowerPoint a Outlook) ks 5
Dell Optická myš MS819 s FPR ks 5
SanDisk Extreme Pro Portable SSD 1TB externý disk ks 5
Dell USB-C Mobile Adapter - DA300 ks 5
Dell Adapter USB-C (M) to USB-A 3.1 (F) ks 5
Dell Adapter USB-C (M) to Ethernet (PXE Boot) ks 5
Dell Adapter USB-C (M) to HDMI 2.0 (F) ks 5
Dell DVD+/-RW ks 5
Dell Case Targus Classic Clamshell for laptops 12" - 13,4" ks 5
SanDisk Ultra Dual Drive Luxe 512 GB, USB-C kľúč, strieborný ks 5
D-Link DUB-H410 (USB-C to 4‑Port USB 3.0 Hub) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počítač DELL XPS 13-9300: Technická špecifikácia:
Technické parametre Intel Core i7-1065G7 (1,30-3,90GHz) (BNCH-9100b)
Technické parametre Display 13,4" UHD+ (4K) 3840×2400px Antireflexný Touch IPS InfinityEdge
Technické parametre 32GB DDR4 3733MHz
Technické parametre M.2 PCIe SSD 1000GB
Technické parametre Intel Iris Graphics Plus
Technické parametre WiFi / BT / FPR / Thunderbolt 3 (kompatibilný s USB-C) / bez DVD
Technické parametre Windows 10 Pro 64-bit (SK)
Technické parametre strieborný hliník
Technické parametre slovenská klávesnica
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie identických alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za podstatné porušenie zmluvy, dôvodom na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa všetky požiadavky špecifikované objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Na realizáciu nákupu budú použité finančné prostriedky v súlade s ustanoveniami grantovej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ferienčíkova 20, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

05.11.2020 12:00 — 16.11.2020 13:00

1,00 celok

15 354,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.10.2020 10:49

04.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 12:16 - Vstupná ponuka 15 354,00 € Cena s DPH
29.10.2020 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 15 354,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS