17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
47484128
nabbi, s.r.o.
Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK
Nábytok - Stoličky, kancelárske stoličky
nábytok, stoličky, kancelárske stoličky
Tovar, Služba
1. Stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske stoličky, stoličky pre vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička | ks | 2 | ||
šírka | cm | 64 | ||
výška | cm | 83,5 | ||
hĺbka | cm | 47 | ||
výška sedu | cm | 45 | ||
hĺbka sedu | cm | 45 | ||
nosnosť kresla | kg | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál: | masívne drevo, oceľ, plast |
farba: | čierna, buk |
2. Kancelárska stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske stoličky, stoličky pre vybavenie kancelárie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička | ks | 2 | ||
šírka | cm | 70 | ||
výška | cm | 119 | 127 | |
hĺbka | cm | 63 | ||
výška sedu | cm | 43 | 51 | |
hĺbka sedu | cm | 50 | ||
nosnosť | kg | 110 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kancelárska stolička- otočné kreslo, výškovo nastaviteľné s mechanizmom hojdania | |
materiál: | plast, látka |
farba: | červená/čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky. |
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
Stoličky požadujeme v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dňa odo dňa uzavretia zmluvy. |
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, rozmerov a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe. |
Objednávateľ – kontaktná osoba do 3 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy). |
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. 17. novembra č. 1, FF, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
30.11.2020 00:00
4,00 ks
337,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.10.2020 10:32
04.11.2020 10:35
04.11.2020 10:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.10.2020 15:12 - Vstupná ponuka | 337,00 | € | Cena s DPH |
29.10.2020 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 337,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: