00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35955333
Alfa office, s r.o.
Kazanská 5, Bratislava, 82106, SVK
Tlačiareň
tlač
Tovar, Služba
1. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie pre tlač, kopírovanie a skenovanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 | ||
Počet strán za minútu (A4) | ks | 27 | ||
Technológia tlače | typ | Laser | ||
Rozlíšenie tlače | DPI | 600 x 600 | ||
Rozlíšenie plochého skenera | DPI | 600 x 600 | ||
Rozmery so zásobníkmi (VxHxŠ) | mm | 471 x 469 x 460 | ||
Dotykový display | A/N | A |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konektivita | Wifi, LAN, USB |
Technológia tlače | Laser, farebná |
Obojstranná tlač (duplex) | Áno |
Oddelené farebné náplne | Áno |
Kopírovanie a skenovanie | Áno |
Automatický podavač | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požadované parametre spĺňa napr.: Canon i-SENSYS MF742Cdw |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje, alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra technologického inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
09.11.2020 08:00 — 07.12.2020 14:00
1,00 ks
285,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.10.2020 08:30
04.11.2020 10:00
04.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2020 09:25 - Vstupná ponuka | 280,00 | € | Cena bez DPH |
30.10.2020 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 230,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: