• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202027860

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202027860

OF-224733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5058754

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35693487

Hermes LabSystems, s.r.o.

Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reagencie

reagencie

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reagencie
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. NGS diagnostický set bal 3
2. Diagnostický set, ktorý obsahuje špecifické primery (P7 a P5), ktorých jedinečná kombinácia odlišuje jednotlivé vzorky. Zároveň umožňuje prípravu sekvenačnej knižnice, ktorá obsahuje viacero vzoriek. Set obsahuje kombináciu primeru P5 -1 až P5-6 a P7-1 až P7-8. bal 1
3. Diagnostický set, ktorý obsahuje špecifické primery (P7 a P5), ktorých jedinečná kombinácia odlišuje jednotlivé vzorky. Zároveň umožňuje prípravu sekvenačnej knižnice, ktorá obsahuje viacero vzoriek. Set obsahuje kombináciu primeru P5 -7 až P5-12 a P7-9až P7-16. bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Diagnostický set na identifikáciu variantov v kódujúcej oblasti génov BRCA1 a BRCA2. Set je možné použiť na testovanie somatických aj zárodočných variantov v génoch BRCA1/2. Na analýzu je možné použiť vzorky DNA izolovanej z periférnej krvi alebo tumorového tkaniva. Nález patologických variantov umožňuje identifikáciu pacientov so zvýšeným rizikom karcinómu prsníka/ovária a predikciu odpovede na liečbu PARP inhibítormi. Set pozostáva z 4 primerových mixov, AR1 pufru a Taq polymerázy, je určený na PCR amplifikáciu 24 vzoriek, 181 amplikónov s dĺžkou 163-270 bp, 4 plexy. Validované na MiSeq, MiniSeq and NextSeq.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Objednávateľ požaduje dodanie do 10 kalendárnych dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.11.2020 09:00 — 13.11.2020 09:00

1,00 sada

12 059,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2020 09:53

03.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 11:40 - Vstupná ponuka 12 059,00 € Cena bez DPH
29.10.2020 18:13 - Najvýhodnejšia ponuka 11 980,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS