• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 10:40

Detail zákazky Z202027859

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.10.2020 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.11.2020 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    06.11.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.11.2020 10:40

Základné údaje

Z202027859

OF-223421

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5066971

Objednávateľ

35562340

Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny

Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v  minimálnom počte  5 000 stravovacích zariadení na území Slovenskej republiky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,30
Predpokladané množstvo stravných poukážok ks 19 836
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Knižná väzba Stravné poukážky viazané po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
Stravné poukážky budú dodané podľa objednávky na daný mesiac, ktorá môže byť zaslaná poštou,faxom, e-mailom alebo uplatnená telefonicky.
V prípade, že objednávateľ v priebehu kalendárneho roka zmení nominálnu hodnotu stravnej poukážky, dodávateľ je povinný bezodplatne bezo zvyšku prevziať všetky nepoužité stravné poukážky a vystaviť bezodkladne dobropis. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote v prípade, že u objednávateľa nedošlo k zmene nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
Cenu za dodanie stravných poukážok uhradí objednávateľ na základe faktúr, ktoré dodávateľ vystaví a odošle objednávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy spolu s dodacím listom. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. Množstvo stravných poukážok je uvedené ako maximálne a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové zazmluvnené množstvo tovaru ani finančných prostriedkov, ktoré boli na nákup tovarou určené.
Dodávateľ zabezpečí pri každej mesačnej dodávke stravných poukážok prehľad, koľko stravných poukážok bolo odobraných objednávateľom od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodenú zásielku, resp. poškodené stravné poukážky.
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v  zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy okrem vyššie uvedeného dôvodu sa ešte považuje najmä: nedodanie tovaru v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt, nevybavenie reklamácií alebo iné obdobné porušenie.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „OZ“) tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto ustanovenia zmluvy, je podľa ustanovenia § 39 OZ neplatný. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravné poukážky vrátenie finančných prostriedkov do 14 kal. dní od obdržania poukážok na účet objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

19 836,00 Ks

85 294,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.10.2020 10:17

06.11.2020 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.11.2020 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 10:34 - Vstupná ponuka 85 294,80 € Cena bez DPH
29.10.2020 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka 85 293,79 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS