• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 11:25

Detail zákazky Z202027857

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2020 11:25

Základné údaje

Z202027857

OF-224403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5069194

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dotlač knihy

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dotlač knihy
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát výsledný knižný blok A4  (210 x 297 mm)  obálka s presahom
Rozsah prebal + obálka + predsádky + 144 strán vnútra
Papier prebal: 170 gr. ONM, obálka: 2,5 mm lepenka, polep: 135 gr. ONM, predsádky: 140 gr. bezdrevný ofset, vnútro: 135 gr. ONM
Farebnosť prebal: 4+0 CMYK, polep: 4+0 CMYK, predsádky: 4+0 CMYK, vnútro: 4+4 CMYK
Povrchová úprava prebal: 1+0 matné lamino, 1+0 lesklý parciálny UV lak, polep: 1+0 matné lamino, 1+0 lesklý parciálny UV lak,, vnútro: 1+1 matný lak
Khs väzba V8, guľatý chrbát, biely kapitálik, balenie po 5 ks do fólie
Tlačové podklady súbory určené na ofsetovú tlač v printovej podobe podľa výberu tlačiarne budú dodané elektronicky po dohovore s kontaktnou osobou Objednávateľa.
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou vyhotoviť kontrolnú farebnú maketu pre účel autorskej korektúry, po odsúhlasení Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať  tlačový podklad vo formáte-pdf.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Služby budú dodané vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Realizácia služieb bude dodaná do 14 dní odo dňa doručenia objednávky na miesto dodania.
3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
8. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 23/35, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

11.11.2020 10:00 — 30.11.2020 18:00

1 000,00 ks

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2020 13:39

09.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 100
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2020 13:15 - Vstupná ponuka 4 999,00 € Cena bez DPH
08.11.2020 20:41 - Najvýhodnejšia ponuka 4 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS