36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Dotlač knihy
tlačiarenské služby, tlač, kniha
Služba, Tovar
|
1. Dotlač knihy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| PARAMETRE TLAČOVINY: |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Celkový náklad | ks | 1000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | výsledný knižný blok A4 (210 x 297 mm) obálka s presahom |
| Rozsah | prebal + obálka + predsádky + 144 strán vnútra |
| Papier | prebal: 170 gr. ONM, obálka: 2,5 mm lepenka, polep: 135 gr. ONM, predsádky: 140 gr. bezdrevný ofset, vnútro: 135 gr. ONM |
| Farebnosť | prebal: 4+0 CMYK, polep: 4+0 CMYK, predsádky: 4+0 CMYK, vnútro: 4+4 CMYK |
| Povrchová úprava | prebal: 1+0 matné lamino, 1+0 lesklý parciálny UV lak, polep: 1+0 matné lamino, 1+0 lesklý parciálny UV lak,, vnútro: 1+1 matný lak |
| Khs | väzba V8, guľatý chrbát, biely kapitálik, balenie po 5 ks do fólie |
| Tlačové podklady | súbory určené na ofsetovú tlač v printovej podobe podľa výberu tlačiarne budú dodané elektronicky po dohovore s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
| Tlač | Objednávateľ požaduje pred tlačou vyhotoviť kontrolnú farebnú maketu pre účel autorskej korektúry, po odsúhlasení Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače a dodať tlačový podklad vo formáte-pdf. |
| Názov |
| 1. Služby budú dodané vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Realizácia služieb bude dodaná do 14 dní odo dňa doručenia objednávky na miesto dodania. |
| 3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia. |
| 4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku. |
| Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
| 5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. . |
| 6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
| 7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán. |
| 8. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy. |
Námestie SNP 23/35, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
11.11.2020 10:00 — 30.11.2020 18:00
1 000,00 ks
5 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2020 13:39
09.11.2020 09:00
09.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.11.2020 13:15 - Vstupná ponuka | 4 999,00 | € | Cena bez DPH |
| 08.11.2020 20:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 989,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: