30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35743468
Gratex International, a.s.
Galvaniho ul. 17/C , Bratislava, 82104, SVK
Obnova infraštruktúry IKT – serverová infraštruktúra
Server
Tovar, Služba
1. Server typ 1
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sálový IKT hardvér – enterprise-level server pre rozšírenie existujúceho / budovaného virtualizačného clustera | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- 868703-B21 HPE ProLiant DL380 Gen10 8SFF CTO Server | server bude použitý na rozšírenie už existujúceho clustera, preto sa požaduje dodanie presného typu servera |
- Chassis | 8SFF |
- Mikroprocesor | min. 2x Intel Xeon Gold 6254, 3,10 GHz x86 |
- Mikroprocesor - počet jadier | min. 2x 18 |
- Mikroprocesor - výkonové číslo PassMark CPU Benchmark June 2020 | min. 30950 (per CPU) |
- Operačná pamäť RAM - osadená | min. 512 GB DDR4 |
- Operačná pamäť RAM - rozšíriteľnosť na | min. 1,5 TB RAM DDR4 |
- PCI sloty | min. 3 voľné sloty PCI-Express, možnosť rozšírenia na 8 slotov PCIe |
- USB sloty (interné) | min. 1 voľný USB / SD slot vo vnútri servera |
- USB porty (externé) | min. 2x USB port |
- HDD - podpora | podpora SAS alebo SATA diskov, min. RAID 0, 1, 5, 6. Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom |
- HDD - pozície | min. 8 pozícií pre disky SAS, SATA alebo SSD, vymeniteľné za chodu |
- HDD - osadené | min. 2x 400GB SAS, 12G, mixed used SSD |
- HDD - rozšíriteľnosť na | rozšíriteľnosť interných diskov na min. 30 |
- Sieťový adaptér | min. 10/25Gb Dual Port Converged Network Adapter |
- Chladenie | redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu |
- Napájanie | redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. 2x 800W, účinnosť min. 94% |
- Rozmery | výška max. 2U |
- Príslušenstvo | vrátane koľajníc na montáž do 19" racku spolu s ramenom na vedenie kabeláže, ktoré umožňuje servisovanie počas behu servera |
- Príslušenstvo | vrátane napájacích káblov C13/14 |
- Vzdialená správa a manažment | servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, možnosť pripojenia vzdialených médií - CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, |
Vzdialená správa a manažment | reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera. |
- Interná diagnostika a ochrana | Rozšírená ochrana na úrovni BIOSu servera, verifikácia bezpečnosti FW, automatická oprava infikovaných FW servera, pravidelné skenovanie FW integrity |
- Certifikácia | Podpora bezpečnostnej certifikácie CNSA/SuiteB. |
- Aktualizácia softvéru a diagnostika | Centrálny manažment umožňuje aktualizáciu ovládačov a FW edícií pre servery, sleduje stav infraštruktúry a vie informovať o HW incidentoch. Dokáže vytvárať servisné incidenty priamo u výrobcu HW. |
- Predporuchová záruka | minimálne na HDD a pamäťové moduly |
- Záruka | 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s opravou do 6 hodín od nahlásenia prípadu; s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. |
- Záruka | V cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení. |
- Inštalácia | vrátane inštalácie na mieste u zákazníka |
2. Server typ 2
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sálový IKT hardvér – mid-level server pre backup server a replikačný server virtualizácie | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- HP ProLiant DL360 G10 Base Server alebo ekvivalentný | Konkrétne výrobky sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. |
- HP ProLiant DL360 G10 Base Server alebo ekvivalentný | Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti predmetu zmluvy. |
- Chassis | 8SFF |
- Mikroprocesor | min. 1x Intel Xeon Silver 4114, 2.2 GHz x86 |
- Mikroprocesor - počet jadier | min. 1x 8 |
- Mikroprocesor - výkonové číslo PassMark CPU Benchmark June 2020 | min. 13100 |
- Operačná pamäť RAM - osadená | min. 16 GB DDR4 |
- Operačná pamäť RAM - rozšíriteľnosť na | min. 64 GB DDR4 |
- PCI sloty | min. 2 voľné sloty PCIe |
- USB porty (externé) | min. 1x USB port |
- HDD - pozície | min. 8 pozícií pre disky SAS, SATA alebo SSD, vymeniteľné za chodu |
- HDD - osadené | min. 2x 480 GB |
- HDD - radič | Storage Controller P408i-a/2GB |
- Sieťový adaptér | Network Controller Embedded 4-port 1GbE |
- Chladenie | min. 1x ventilátor, vymeniteľné za chodu |
- Napájanie | min. 1x 500W, vymeniteľné za chodu |
- Rozmery | výška max. 1U |
- Príslušenstvo | vrátane koľajníc na montáž do 19" racku |
- Príslušenstvo | vrátane napájacích káblov C13/14 |
- Vzdialená správa a manažment | Management HPE iLO 5 Standard |
- Záruka | 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s opravou NBD od nahlásenia prípadu. V cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodávateľ do šiestich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
1.1.1 zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu zákazky. |
1.1.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny v eur bez DPH, jednotkové ceny v eur s DPH, cenu celkom v eur bez DPH, cenu celkom v eur s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy. |
1.1.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
1.1.4. potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaný tovar je poskytovanáý v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa naň štandardné záručné podmienky výrobcu. |
1.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
1.3 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.4 Požaduje sa dodanie preukázateľne nového a nepoužitého hardvéru. Predmet dodávky musí byť pred prevzatím v prevádzke aspoň 24 hodín, výstup z takejto prevádzky musí byť zdokladovaný protokolom. V prípade negatívnych výsledkov testovaného zariadenia nebude možné pokračovať v jeho inštalácii, toto zariadenie dodávateľ vymení za nové do 24 hodín a opäť zopakuje testovaciu prevádzku. |
1.5 Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím plnenia. |
1.6 V prípade neodstrániteľnej vady plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s plnením podľa tejto zmluvy. |
1.7 Objednávateľ v súčasnosti prevádzkuje infraštruktúru postavenú na serveroch Typ 1 (868703-B21 HPE ProLiant DL380 Gen10 8SFF CTO) požaduje kvôli zachovaniu homogénnosti prevádzkovaného clustra rovnaký produkt (hlavne s ohľadom na funkčnosť a integráciu do existujúceho virtualizačného prostredia Objednávateľa). Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predmet zmluvy, v prípade nekompatibility ponúkaného riešenia s jeho homogénnym prostredím. |
II. CENA |
2.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie tovaru o hodnotu DPH. |
2.2 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítali do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Podkladom pre zaplatenie zmluvnej ceny za predmet plnenia bude preberací protokol o prevzatí tovaru v požadovanom množstve a kvalite potvrdený objednávateľom a faktúra vystavená dodávateľom. |
3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.3 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutý tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi poskytovateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3.6 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3.7 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
4.1 V prípade, že dodávateľ nedodá tovar tak, ako bol požadovaný, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5000,00 eur za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania tovaru vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1. Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.4 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany poskytovateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
4.6 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
4.7 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v bode I. Osobitných požiadaviek na plnenie do 6 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4.8 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ dodá tovar v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy alebo tovar nedodá vôbec. |
4.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
5.2 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
5.3 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru/služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar/službu. |
5.4 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 28.02.2021 23:59
1,00 projekt
98 682,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2020 09:22
18.12.2020 10:00
18.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2020 13:19 - Vstupná ponuka | 67 188,26 | € | Cena s DPH |
10.12.2020 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 188,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: