31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
36579629
SLUŽBY - SERVIS spol. s r.o.
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Upratovanie administratívnych priestorov
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
1. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „A“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „A“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 315 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 540 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 428 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 120 | ||
WC | ks | 11 | ||
Pisoár | ks | 6 | ||
Umývadlo | ks | 8 | ||
Okno | ks | 90 | ||
Spolu | m2 | 1403 |
2. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „B“ -pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 817 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 168 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 480 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 90 | ||
WC | ks | 14 | ||
Pisoár | ks | 10 | ||
Umývadlo | ks | 6 | ||
Okno | ks | 116 | ||
Spolu | m2 | 1555 |
3. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „H“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 367 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 30 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 280 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 70 | ||
WC | ks | 4 | ||
Pisoár | ks | 3 | ||
Umývadlo | ks | 5 | ||
Sprchovací kút | ks | 1 | ||
Okno | ks | 100 | ||
Spolu | m2 | 747 |
4. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: "vrátnice“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: "vrátnice“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 40 | ||
Chodba (podlaha: dlažba) | m2 | 13 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 8 | ||
WC | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okno | ks | 9 | ||
Spolu | m2 | 61 |
5. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „T“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „T“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 30 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: dlažba) | m2 | 180 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 10 | ||
WC | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 1 | ||
Okno | ks | 5 | ||
Spolu | m2 | 220 |
6. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „Š“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „Š“- pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum) | m2 | 124 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha: dlažba) | m2 | 40 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 15 | ||
WC | ks | 2 | ||
Pisoár | ks | 1 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okno | ks | 13 | ||
Spolu | m2 | 179 |
7. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „R“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „R“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie spolu (podlaha: linoleum,dlažba) | m2 | 168 | ||
Kancelárie spolu (podlaha: koberec) | m2 | 60 | ||
Chodba, schodište spolu (podlaha:linoleum, dlažba) | m2 | 30 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 5 | ||
Umývadlo | ks | 4 | ||
Okno | ks | 14 | ||
Spolu | m2 | 278 |
8. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „ZS-B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „ZS-B“- pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,jedáleň(podlaha:linoleum) | m2 | 217 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 3 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 3 | ||
Okno | ks | 11 | ||
Jedálensky stôl | ks | 15 | ||
Stolička | ks | 60 | ||
Spolu | m2 | 237 |
9. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „ZS-H“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „ZS-H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,jedáleň (podlaha:linoleum) | m2 | 107 | ||
Sociálne zariadenia spolu(podlaha: dlažba) | m2 | 20 | ||
WC | ks | 1 | ||
Sprchovací kút | ks | 1 | ||
Umývadlo | ks | 3 | ||
Okno | ks | 12 | ||
Jedálensky stôl | ks | 10 | ||
Stolička | ks | 40 | ||
Spolu | m2 | 127 |
10. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „skladové priestory B“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „skladové priestory B“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,sklad (podlaha:linoleum,zmývateľný betón) | m2 | 1320 |
11. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „skladové priestory H“
|
|
---|---|
Funkcia |
budova „skladové priestory H“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária,sklad (podlaha:linoleum,dlažba) | m2 | 454 |
12. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „konečné zastávky - dispečerské stanovištia“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „konečné zastávky - dispečerské stanovištia“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárie,sociálne zariadenia(podlaha: linoleum, dlažba) | m2 | 325 | ||
WC | ks | 10 | ||
Umývadlo | ks | 10 | ||
Okno | ks | 45 | ||
Spolu | m2 | 325 |
13. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: budova „Meniareň E“
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovaný priestor: budova „Meniareň E“ - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelária, šatňa, velín, chodba, sociálne zariadenia(podlaha: dlažba) | m2 | 189 | ||
WC | ks | 2 | ||
Pisoár | ks | 2 | ||
Umývadlo | ks | 2 | ||
Okno | ks | 13 | ||
archív sklady, schodište, chodba | m2 | 189 | ||
Spolu | m2 | 378 |
14. Upratovanie administratívnych priestorov-Upratovaný priestor: Presklenné vchodové dvere v jednotlivých budovách
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektov nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Presklenné vchodové dvere v jednotlivých budovách | ks | 12 |
15. Upratovanie administratívnych priestorov-podmienky spoločné pre položky 1-14
|
|
---|---|
Funkcia |
upratovanie - Zabezpečenie upratovania - pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich a s nimi súvisiacich služieb v administratívnych objektoch nachádzajúcich sa v intraviláne mesta |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonávané činnosti | Periodicita |
vyprázdniť odpadové koše - podľa potreby umyť a vymeniť plastové | denne (to znamená:len počas pracovných dní) |
vyniesť odpadky do kontajnera | denne |
umývanie skiel na jedálenských stoloch | denne |
umývanie podlahy v jedálni | denne |
skontrolovať presklený otvor v mieste kontaktu (vrátnica, predpredaj cestovných lístkov) a podľa potreby umyť v mieste dotyku | denne |
mokré čistenie podláh chodieb | denne |
umytie dlážky a vybavenia sociálnych zariadení = umývadlá, zrkadlá, WC misy, dosky, pisoáre vyčistiť a dezinfikovať,skontrolovať a podľa potreby umyť obkladačky | denne |
poutierať prach na voľne dostupných vodorovných plochách pracovných stolov, stolíkov, skriniek a odkladacích plôch | 1 x týždenne |
utierať prach na výpočtovej technike (okrem obrazovky monitora a klávesnice počítača), telefónoch, tlačiarňach, kopírovacích strojoch | 1 x týždenne |
povysávať koberce | 1 x týždenne |
odstraňovať pavučiny | 1 x týždenne |
mokré čistenie podláh miestnosti, schodisko | 3 x týždenne |
umyť dlážku v archívoch a sklade | 3 x týždenne |
umyť kľučky dverí a ich okolie | 1 x týždenne |
kompletne umyť presklené vchodové dvere | 1 x za dva týždne |
odstrániť prach z plastových a drevených častí stoličiek a kresiel vlhkou handrou, povysávať textilné poťahy | 1 x mesačne |
radiátory a rozvody vykurovania utrieť vlhkou handrou mesačne | 1 x mesačne |
odstrániť prach z najvrchnejších plôch nábytku vlhkou handrou | 1 x mesačne |
umyť zvislé steny nábytku | 1 x štvrťročne |
umývanie okien, (rámov okien - len z vnútornej strany) | 2 x ročne (jar,jeseň) |
čistenie horizontálnych žalúzií | 1 x ročne |
Meniareň E - kancelária, šatňa, velín, chodba, sociálne zariadenia | 2 x týždenne |
Meniareň E - archív sklady, schodište, chodba | 1 x mesačne |
Názov |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi a kontrolovať kvalitu vykonávaných služieb. |
2. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace prostriedky a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia |
3. Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy len v pracovných dňoch v čase od 6,00 do 14,00 hod. |
4. Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý, spoľahlivý a jeho správanie bude na požadovanej úrovni. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod. zabezpečí do 12 (dvanástich) hodín náhradu. |
5. Poskytovateľ je povinný viesť evidenciu svojich zamestnancov na pracovisku a knihu závad. Tieto dokumenty budú uložené na vrátnici. Objednávateľ má právo do knihy závad zapisovať závady, pripomienky a požiadavky k vykonávanej službe. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť všetky nedostatky pri plnení predmetu tejto zmluvy, ktoré objednávateľ uvedie do knihy závad |
6. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
7. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. |
8. Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
9. Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa a zapísať do knihy závad. |
10. Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa vrátane telefonického kontaktu. Rovnako aj v prípade zastupovania, alebo iných zmien v zložení personálu, najneskôr v deň vykonania zmeny. |
11. V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa, alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
12. Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených bezplatne. |
13. Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie a pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
14. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. Ak zistí nedostatky vykonanej služby, má právo na jej reklamáciu a bezplatné odstránenie. |
15. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť odstránenie zistených nedostatkov ihneď, najneskôr do 24 hodín od prijatia reklamácie objednávateľa. Reklamácie budú doručované elektronicky zodpovednému zástupcovi poskytovateľa. Ak dôjde k doručeniu reklamácie po 16.00 hod., lehota na jej odstránenie začne plynúť od 8.00 hod. nasledujúceho dňa. |
16. O vybavení reklamácie vypracuje poskytovateľ správu, v ktorej sa vysporiada s námietkami objednávateľa čo do kvality, rozsahu a spôsobu plnenia predmetu zmluvy. Podpísanú správu zašle poverenej osobe objednávateľa. V prípade, že objednávateľ akceptuje poskytovateľom navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, poverená osoba objednávateľa správu podpíše a pošle poskytovateľovi. |
17. V prípade, že objednávateľ neakceptuje navrhovaný spôsob vybavenia reklamácie, zmluvné strany sa zaväzujú viesť rokovanie za účelom dosiahnutia dohody o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak k dohode nedospejú do siedmich dní od zahájenia rokovania, môže ktorákoľvek zo strán ukončiť zmluvný vzťah výpoveďou. |
18. Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
19. Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
20. Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
21. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
22. Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
23. Objednávateľ požaduje aby poskytovateľ predložil do 5 dni od uzavretia zmluvy : zoznam strojového vybavenia a rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. |
24. Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje, aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb . Splatnosť faktúry je 30 dní. |
25. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
26. Chránené priestory elektrickou zabezpečovacou signalizáciou v jednotlivých objektoch sa budú upratovať a umývať len za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Okná a žalúzie po dohode zástupcu poskytovateľa so zástupcom objednávateľa. |
27. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
28. K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť v prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy. |
29. Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, čistenie kobercov, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované písomnou objednávkou. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách. |
30. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. |
31. Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Bardejovská 6, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 06:00 — 31.12.2021 14:00
1,00 služba
44 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2020 13:25
13.11.2020 09:00
13.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 15:26 - Vstupná ponuka | 43 999,00 | € | Cena bez DPH |
05.11.2020 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: