34059199
Trenčianske múzeum v Trenčíne
Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK
44334877
Denis Kandela - REVYT
Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK
Odborné prehliadky plynových zariadení
Odborné prehliadky plynových zariadení
Služba, Tovar
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky plynových zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú odborné prehliadky a odborné skúšky v súlade s § 9, zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. a § 13, vyhlášky MPVSR SR č. 508/2009 Z.z., v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plynové zariadenia skupiny Bh | - | - | ||
plynové kachle značky Mora, Gama a Karma | ks | 21 | ||
sporák Mora | ks | 1 | ||
varič | ks | 2 | ||
nízkotlakový závesný kotol THERM 23 CME 30 kW | ks | 1 | ||
teplovodný kotol Buderus Logano G 234 | ks | 1 | ||
kondenzačný závesný kotol IMMERGAS VITRIX SUPERIOR TOP 32 XE 32 kW | ks | 2 | ||
stacionárny teplovodný kotol ETI 60E,70 kW | ks | 3 | ||
kondenzačný kotol VIESMANN Vitodens 200-W | ks | 1 | ||
THERMONA DUO 50S 45kW - K1 | ks | 1 | ||
THERMONA DUO 50S 48 kW - K2 | ks | 1 | ||
Kotolňa - Odborná prehliadka nízkotlakovej teplovodnej kotolne v zmysle § 16, vyhlášky SÚBP č. 25/1986 Zb. v znení vyhlášky SÚBP č. 75/1996 Zb. | ks | 1 | ||
Plynové zariadenia skupiny Bg | - | - | ||
NTL oceľový rozvod zemného plynu od hlavného uzáveru po uzávery pred plynovým spotrebičmi | ks | 8 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne päť pracovných dní pred vykonávaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobné pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby. |
Dodávateľ po OP a OS zariadení vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Revíznu správu o vykonaní OP a OS a to pre každé zariadenie samostatne. Deň podpisu revíznej správy (protokolu) oboma dotknutými stranami sa považuje za deň ukončenia OP a OS. |
Službu je možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 07.00 do 15.00 hod. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. |
Zmluva bude uzatvorená na tri roky. Lehota plnenia bude plynúť od októbra 2020 do septembra 2023. Periodicita zasielania čiastkových výziev na plnenie objednávok počas platnosti zmluvy podľa potreby, minimálne však jedenkrát za rok. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do dodania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OPaOS VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ plynových vydané oprávnenou organizáciu podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. Požadované oprávnenie musí byť v rozsahu skupín Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Tieto doklady dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ plynové vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP. Požadované Osvedčenie musí byť v rozsahu skupiny Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh Vyhlášky č. 508/2009. Z. z. MPSVaR na osobu. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.11.2020 14:00 — 15.12.2020 14:00
1,00 celok
4 240,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.10.2020 12:29
02.11.2020 10:00
02.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 12:39 - Vstupná ponuka | 4 240,00 | € | Cena s DPH |
02.11.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 168,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: