• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 11:15

Detail zákazky Z202027717

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 11:15

Základné údaje

Z202027717

OF-224786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5058702

Objednávateľ

00164721

Slovenské národné múzeum

Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192132-5 - Náhradné tuhy do ceruziek
  • 30192110-5 - Atramentové výrobky
  • 30192100-2 - Vymazávacie potreby (guma, zmizík)
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192160-0 - Korektory
  • 30199200-2 - Obálky, neilustrované karty a korešpondenčné lístky
  • 22830000-7 - Zošity
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 22852000-7 - Zakladače
  • 22816300-6 - Samolepiace poznámkové bločky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky 40 x 50 mm (100 ks v bloku) blok 15 blokov
Samolepiace bločky 76 x 76 mm (100 ks v bloku) blok 20 blokov
Papierový pagemarker 20 x 50 mm, mix farieb (4 x 50 ks v bloku) blok 6 blokov
Kovové matné guľôčkové perá Paragon resp. Adorex A 131 resp. iný ekvivalent s modrou náplňou (farba pera: bordová, tmavo-modrá, tmavo-zelená) kus 50 kusov
Náhradné modré náplne do guľ. pier Paragon resp. Adorex A 131 resp. iného dodaného ekvivalentu kus 100 kusov
Farber Castel Multimark 1523 permanent S- čierny kus 5 kusov
Farber Castel Multimark 1523 permanent S- červený kus 5 kusov
Farber Castel Multimark 1523 permanent S- zelený kus 5 kusov
Permanentný popisovač Centropen 2686 biely resp. ekvivalent kus 2 kusy
Zvýrazňovač: mix 4 farieb, hrúbka stopy 1-3 mm kus 40 kusov
Zakladač pákový mramor basic čierny š. 7,5 cm kus 30 kusov
Zakladač pákový mramor basic čierny š. 5 cm kus 20 kusov
Obálky bublinkové H/18 kus 300 kusov
Listové obálky B4 s odtrhávacím pásikom na dlhšej strane kus 500 kusov
Listové obálky C5 s odtrhávacím pásikom na dlhšej strane kus 1000 kusov
Listové obálky C6 s odtrhávacím pásikom na dlhšej strane kus 1000 kusov
Kancelársky papier A4/ 80g/ 500 listov v balíku balík 100 balíkov
Lepiaca páska 25 mm x 66 m priesvitná kus 20 kusov
Lepiaca páska 38-45 mm x 66  m priesvitná kus 20 kusov
Obojstranná lepiaca páska 38 mm x 25 m kus 5 kusov
Mechanická ceruzka versatilka kovová KOH-I-NOOR 2 mm kus 10 ks
KOH-I-NOOR HB 2 mm tuhy do versatilky kus 60 kusov
Modrý PP špagát 80 m kus 4 kusy
Zošit č. 544 (A5 , linajkový, 40 listový) kus 10 kusov
Zošit č. 444 (A4 , linajkový, 40 listový) kus 10 kusov
Odkladacie mapy trojchlopňové s gumičkou, PP, A4 kus 20 kusov
Odkladacie mapy trojchlopňové s gumičkou, prešpán, A4 kus 10 kusov
Podložky na písanie s klipom A4, PP, čierna kus 10 kusov
Kartónový rýchloviazač RZC závesný A4 (do pákového zakladača) kus 20
Rýchloviazač A4 RO PP kus 50
Euroobal Donau A4 micron transpartentný (po 100 ks v balíku) resp. ekvivalent balík 10 balíkov
Euroobal Donau B4 matný s chlopňou (po 10 ks v balíku) resp. ekvivalent balík 3 balíky
Orezávací nožík s odlamovacou čepeľou dĺžka 15 cm, šírka čepele 18 mm kus 20 kusov
Mikroceruzka/pentelka Solidly TM-008 0,5 mm s gumou resp. ekvivalent kus 10 kusov
Náplne do pentelky HB 0,5 mm (po 12 kusov v balení) balenie 10 balení
Guma kancelárska mäkká biela CONCORDE kus 10 kusov
Nožnice plastové 18 cm, dĺžka strihu 8,5 cm SPOKO resp. ekvivalent kus 5 kusov
Pravítko 30 cm transparentné kus 10 kusov
Náplne do zošívačky 24/8 (po 1000 ks v balení )  NOVUS resp. ekvivalent balenie 6 balení
Kancelárske sponky Q-Connect 32 mm, špicaté, po 100 ks v balení resp. ekvivalent balenie 10 balení
DVD-RW 4,7 GB vrátane obalu kus 20 kusov
Kartónový rozraďovač (roztrieďovač) 235 mm x 105 mm kus 300 kusov
Korekčný roller 5 mm x 8 m DONAU al. ekvivalent kus 20 kusov
Týždenný stolový kalendár stĺpcový, hodinové delenie. 1 strana na 1 týždeň. Obsahuje fotografie z celého Slovenska. Rozmery strany: 23,5 cm x 13,5 cm. kus 15 kusov
Diár denný Manager A5 2021; Formát: 140 x 204 mm (A5). Matná tmavá obálka s razbou roku. Krémové listy. Tvrdá šitá väzba V8, 336 strán. kus 5 kusov
Minidiár vreckový týždenný kus 1 kus
Pritt lepidlo klovatina 100 g transparentné kus 2 kusy
Lepiaca tyčinka Junior al. ekvivalent kus 4 kusy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet po jednotlivých položkách do 3 dní od uzavretia zmluvy. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Tovar musí byť nový , v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dátum spotreby (expirácie) jednotlivých druhov tovaru je minimálne 24 mesiacov odo dňa doručenia predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:30. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

06.11.2020 10:18 — 13.11.2020 10:18

1,00 súbor tovarov

770,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2020 10:21

03.11.2020 10:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2020 10:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 461
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 15:04 - Vstupná ponuka 770,00 € Cena bez DPH
03.11.2020 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 769,96 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS