• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 17:20

Detail zákazky Z202027704

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 17:20

Základné údaje

Z202027704

OF-224852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5056254

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

52687490

SAVOG s. r. o.

Studená 4503/11, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika a software

stolový počítač

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 31154000-0 - Zdroje nepretržitého/stáleho napájania
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika a software
Funkcia
pre použitie v administratíve - zabezpečenie činností objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač ks 5
Monitor ks 5
Záložný zdroj ks 4
Software MS Office 2019 pre domácnosti a pre podnikateľov SK ks 2
Software Adobe Acrobat Professional DC WIN FULL SK ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Stolový počítač
- procesor Intel Core i5-9500
- pamäť 8GB DDR4
- pevný disk M.2 PCIe SSD 256GB
- rozhranie USB 2.0 / USB 3.1 / LAN /HDMI /DisplayPort
- operačný systém Windows 10 PRO 64 b SK
- referenčný produkt DELL OptiPlex 3070 SFF
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
2. Monitor
- displej min. 23,8"
- rozlíšenie 1920x1080px (16:9)
-porty HDMI / Display Port
- stojan výškovo nastaviteľný
- referenčný produkt DELL S2421HS 24"
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
3. Záložný zdroj
- skutočný výkon / zdanlivý výkon 480 W / 850VA
- referenčný produkt EATON 5E 850i
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
4. Software MS Office 2019 pre domácnosti a pre podnikateľov SK krabicová verzia
5. Software Adobe Acrobat Professional DC WIN FULL SK krabicová verzia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy,obsahujúci jednotkové ceny a ceny položiek č. 1 až. 5.
4. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru.
5. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
5.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
5.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
5.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
6. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
7. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred plánovaním dodaním.
8. Doručenie tovaru do sídla objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa.
9. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
10.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
11. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
12. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.11.2020 09:00 — 19.11.2020 14:00

5,00 položky

5 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2020 09:13

02.11.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 916
 174
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 10:15 - Vstupná ponuka 5 088,00 € Cena s DPH
02.11.2020 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka 5 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS