36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
00613606
EGAMED, spol. s r.o.
Ratnovce 4, Ratnovce, 922 31, SVK
Defibrilátory
defibrilátor
Tovar
1. Defibrilátory
|
|
---|---|
Funkcia |
Bifázický defibrilátor s EKG monitorom, AED režimom a kardiostimuláciou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Defibrilátor | ks | 3 | ||
Hmotnosť defibrilátora bez batérie | kg | 6 | ||
Veľkosť farebného LCD displeja | cm | 17 | ||
Životnosť batérie - počet plných vybití a nabití (cyklov) | počet | 100 | ||
Kapacita batérie pre možnosť monitorovania | hod. | 2,5 | ||
Nastavenie energie v manuálnom režime | J | 1 | 200 | |
Rýchlosť nabíjania výboja z internej batérie defibrilátora na maximálnu energiu defibrilátora | sek. | 6 | ||
Rýchlosť nabitia na 200 J | sek. | 6 | ||
Rýchlosť od analýzy k poskytnutiu výboja v AED režime | sek. | 23 | ||
Vstavaná tlačiareň pre tlačenie na papier o šírke | mm | 80 | ||
Multifunkčné nalepovacie elektródy | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- bifázický exponenciálny skrátený výboj defobrilátora | áno |
- manuálny a AED mód | áno |
- ST / AR algoritmus pre detekciu arytmie | áno |
- synchronizovaná kardioverzia (osobitné podsvietené hardwarové tlačidlo) pre externú kardiostimuláciu | áno |
- 3-zvodové EKG monitorovanie cez nalepiteľné defibrilačné elektródy alebo pomocou prikladacích elektród (padiel) | áno |
- externé prikladacie elektródy (padla), ktorých súčasťou sú aj detské pádla - so signalizáciou kvality signálu priamo na defibrilačných elektródach a s tlačidlami pre spustenie nabíjania a spustenie výboja | áno |
- možnosť nastavenia hlasitosti, zobrazenie amplitúdy a rýchlosti QRS, možnosť nastavenia hlasových pokynov alarmov | áno |
- tlačidlo pre zmenu kategórie pacienta - z dospelého na dieťa (pri použití pevných defibrilačných pádiel detskej veľkosti), vrátane alarmov | áno |
- zobraziteľné a vytlačiteľné trendy | áno |
- kapacita pamäte aspoň na 5 hodín trendov | áno |
- automatický samočinný test min. 1x/hod. s indikátorom pripravenosti na použitie | áno |
- prevádzka na batériu s nabíjaním zo siete 230V | áno |
- vymeniteľná Li-Ion batéria s ukazovateľom nabitia na batérii | áno |
- monitorovanie SpO2 | áno |
- možnosť neskoršieho rozšírenia funkčnosti prístroja o monitorovanie NIBP, etCO2 | áno |
- užívateľské rozhranie v slovenskom / českom jazyku | áno |
- splňujúci bezpečnostné štandardy a nariadenia IP44, IEC 68-2-32, EN 60601-1-2:2002, EN 60601-2-4:2003, EN 60601-1:1990 | áno |
- nízka hmotnosť pre ľahkú manipuláciu a rýchly presun | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku. |
3. Aplikačné školenie v počte minimálne 8 hodín. |
4. Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie vrátane poskytnutia bezplatnej servisnej preventívnej prehliadky. |
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu. |
6. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované. |
7. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ v momente uzatvorenia zmluvy mal zápis v Registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. |
9. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
11. Požaduje sa predložiť platné doklady tovaru, spĺňajúce všeobecne záväzné právne predpisy platné v Slovenskej republike pre zdravotnícke zariadenia (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
12. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
13. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú i predajnú činnosť (požaduje sa predložiť platný doklad) |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť servisného technika na telefón v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 17,00 hod. Komunikácia servisného technika je požadovaná v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku. |
15. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
17. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
18. Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
06.11.2020 07:00 — 15.01.2021 15:00
1,00 celok
19 310,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2020 13:26
30.10.2020 13:30
30.10.2020 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2020 10:08 - Vstupná ponuka | 19 310,40 | € | Cena bez DPH |
28.10.2020 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 310,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: