• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2020 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 14:30

Detail zákazky Z202027646

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2020 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2020 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2020 14:30

Základné údaje

Z202027646

OF-224625

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5053804

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profilaxia firewallu

konfigurácia

  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profilaxia firewallu Paloaltonetworks
Funkcia
• Best practices analýza a vyhodnotenie výsledkov, následná konfigurácia nastavení podľa výsledkov BPA.
• Nasadenie SSL dešifrovania, vytvorenie politík na dešifrovanie SSL komunikácie.
• Nasadenie do prevádzky DNS security na Firewalle.
• Konfigurácia GlobalProtect VPN s overovaním voči Cisco ISE a certifikátom, alebo Okta 2-faktovej autentifikácie.
• Investigácia útokov na firewalle, prípadne následná identifikácia zavírených koncových bodov.
• Inštalácia Minemeld a konfigurácia EDL na firewalle.
• Nasadenie SSL inbound inspection na kritických weboch, ktoré sú publikované do internetu.
• Konfigurácia user credential submission feature.
• Konfigurácia zamedzenia prístupu len do O365 tenantu aos.sk, tzv. header insertion.
• Optimalizácia najväčšieho možného poctu FW pravidiel na aplikačné pravidlá použitím policy optimizer.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ si do 48 hodín vyhradil právo na dodanie popisu a technickú špecifikáciu obstarávaných zariadení v zákazke z dôvodu odkontrolovania požadovaných parametrov.
Termín dodania predmetu zmluvy bude obidvomi zmluvnými stranami odsúhlasený do 7 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Dodávateľ musí byť držiteľom minimálne certifikácie Palo Alto Networks partner min. na úrovni Innovator, vzhľadom na komplexnosť predmetu dodávky.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť požadované certifikácie:
o Palo Alto Networks Certified Network Security Engineer.
o Palo Alto Networks Accredited Systems Engineer (PSE).
o Palo Alto Networks Accredited Sales Executive (ASE): Endpoint Associate.
o Palo Alto Networks Accredited Configuration Engineer (ACE) (tie mame 3).
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom,
ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky,
za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa.
V prípade dodávateľa, ktorý má aspoň 3 negatívne referencie na portály EKS, si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

06.11.2020 13:05 — 30.11.2020 13:06

1,00 1 zákazka

4 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2020 13:07

30.10.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 13:42 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
30.10.2020 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 4 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS