• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 14:05

Detail zákazky Z202027612

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 14:05

Základné údaje

Z202027612

OF-224693

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5056230

Objednávateľ

17336163

Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš

Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK

Dodávateľ

36638064

CITONOVA spol. s r.o.

Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie nemocničného prádla

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie nemocničného prádla
Funkcia
pranie a chemické čistenie nemocničného prádla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pranie nemocničného prádla kg 158 000
Pranie plienok ks 48500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plachta veľká 0,727 kg
Plachta malá 0,300 kg
Plachta operačná 0,550 kg
Povlak na prikrývku 0,904 kg
Povlak na detskú prikrývku 0,280 kg
Povlak na hlavnicu 0,205 kg
Povlak na detskú hlavnicu 0,120 kg
Body 0,060 kg
Deka detská 0,725 kg
Dekubitor 1,100 kg
Dupačky 0,110 kg
Handrička 0,030 kg
Kabát 1,300 kg
Košeľa anjel 0,245 kg
Košeľa lekárska 0,200 kg
Košeľa operačná zelená 0,261 kg
Košeľa nočná 0,260 kg
Košieľka detská 0,035 kg
Košeľa pre batoľa 0,110 kg
Maska operačná 0,045 kg
Mikina 0,500 kg
Molitán 0,470 kg
Návlek na matrac 0,370 kg
Nohavice lekárske 0,380 kg
Nohavice montérky 0,620 kg
Nohavice operačné zelená 0,312 kg
Obrus 0,390 kg
Pančušky 0,060 kg
Paplón 1,900 kg
Plachta zelená operačná 0,711 kg
Plášť lek biely 0,420 kg
Plášť mužský 0,600 kg
Plášť operačný zelený 0,577 kg
Plienky 0,100 kg
Prezuvky biele 0,040 kg
Prezuvky farebné 0,070 kg
Pyžamo blúza 0,230 kg
Pyžamo nohavice 0,160 kg
Pyžamo detské 0,240 kg
Roh 0,210 kg
Rukavica 0,030 kg
Rúško 0,170 kg
Šaty fialové 0,220 kg
Šaty modré 0,260 kg
Šaty operačné 0,290 kg
Tričko dlhý rukáv 0,170 kg
Tričko krátky rukáv 0,160 kg
Uterák 0,105 kg
Uterák froté 0,400 kg
Utierka 0,060 kg
Vesta 0,350 kg
Vložka do zavinovačky 0,275 kg
Vrece 0,696 kg
Vrecko na pečivo 0,260 kg
Vrecko na plienky 0,100 kg
Zástera 0,150 kg
Zavinovačka 0,170 kg
Župan detský 0,420 kg
Župan pacientsky 0,687 kg
Detský overal 0,230 kg
Návlek na prístroj 0,170 kg
Rukávec 0,080 kg
Čižma 0,060 kg
Kuchynská zástera 0,225 kg
Šaty sesterské 0,260 kg
Perinka detská 0,220 kg
Blúza monterková 0,450 kg
Vetrovka 0,870 kg
Kabát prešívaný 1,300 kg
Vankúš výplň 1,100 kg
Mikina (Chemické čistenie) 0,500 kg
Kabát (Chemické čistenie) 1,800 kg
Paplón (Chemické čistenie) 1,900 kg
Hlavnica (Chemické čistenie) 1,100 kg
Deka (Chemické čistenie) 1,500 kg
Deka detská (Chemické čistenie) 0,725 kg
Monterková blúza (Chemické čistenie) 0,450 kg
Monterkové nohavice (Chemické čistenie) 0,620 kg
Prešívaná bunda (Chemické čistenie) 1,300 kg
Vetrovka bez podšívky (Chemické čistenie) 0,600 kg
Vetrovka s podšívkou (Chemické čistenie) 0,870 kg
Plienka - detské (Chemické čistenie) 0,100 kg
Plienka - novorodenecké (Chemické čistenie) 0,100 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Periodicita čiastkových plnení - postupné plnenie zmluvy na základe čiastkových objednávok 5 krát do týždňa, podľa potrieb objednávateľa s následnou fakturáciou 1 x mesačne. Maximálna doba počas, ktorej sa špinavé prádlo nezbiera a čisté nedováža sú 2 dni (víkendy, sviatky).
Poskytovanie služieb v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení a podľa schváleného režimu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne
Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne
Vrátane vyzdvihnutia špinavého prádla a dodania vypraného prádla na adresu objednávateľa špecifikovanú v zmluvných podmienkach
Rozhodnutie orgánu verejného zdravotníctva na uvedenie priestorov práčovne do prevádzky vydané orgánom verejného zdravotníctva.
Schválený prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku.
Opis spôsobu prania v režime chemického prania, prania infekčného prádla, biologicky znečisteného prádla.
Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z.
V pracovných dňoch pondelok až piatok v čase od 6:00 – 7:00 hod. bude špinavé nemocničné prádlo sústredené z jednotlivých oddelení na mieste určenom verejným obstarávateľom podľa jednotlivých pavilónov (chirurgický pavilón, interný pavilón, neurologický pavilón, psychiatrický pavilón a iné určené). Bielizeň bude triedená pre 30 oddelení. Zbieraná bude na 10 miestach (9 miest priamo v budove nemocnice a 1 v budove polikliniky). Všetky zberné miesta sa teda nachádzajú v meste Lipt. Mikuláš.
Určený zamestnanec nemocnice spolu so zamestnancom uchádzača prádlo preberie podľa rozpisky (žiadanky) oddelení a podpisom potvrdí prevzatie. Zaznamená množstvo prevzatého nemocničného prádla v kusoch.
Ak verejný obstarávateľ bude požadovať, tak sa bude rozlišovať nemocničné prádlo na: operačné prádlo, biologicky znečistené prádlo, infekčné prádlo a ostatné prádlo.
V pracovných dňoch pondelok až piatok uchádzač odovzdá čisté prádlo usporiadané podľa oddelení spolu s rozpiskou prádla, tak ako bolo odovzdané na pranie. Určený zamestnanec nemocnice prevzaté prádlo prepočíta/odváži a potvrdí prevzatie svojím podpisom.
Údaje sa zaznamenávajú na súpiske, tieto budú podkladom pre fakturáciu.
Režim prania a dodávania čistého prádla 24 hod. Ďalšie podrobnosti organizácie zberu a dovozu nemocničného prádla budú dohodnuté s úspešným uchádzačom.
Označenie prádla – podľa jednotlivých oddelení a pracovísk a druhu znečistenia
Chemické čistenie resp. iný spôsob, ktorý vyčistí vnútorné náplne paplónov a hlavníc, montérky....
Osobné prádlo – bude dávané na pranie a preberané ako čisté osobitne od ložného prádla a skladané podľa pokynov verejného obstarávateľa
Pranie plienok – novorodenecké a detské oddelenie, neškrobiť, skladať na polovicu
Operačné prádlo – farebné prať tak, aby bola zachovaná farba a skladať podľa pokynov verejného obstarávateľa
Krvavé prádlo - prádlo z dialyzačného strediska, operačných sál, pôrodných sál, vysoko infekčné prádlo bude zabalené a označené samostatne, vyprané osobitným režimom.
Reklamácia – predmetom reklamácií bude zle vyprané prádlo, praním poškodené prádlo, zamenené, zafarbené a chýbajúce prádlo. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov (poverenými kontaktnými osobami), poškodené, zle opraté prádlo bude osobitne zabalené a označené.
Úspešný uchádzač je povinný reklamáciu vybaviť max do 3 dní, v prípade nevybavenia reklamácie bude toto nahradené zo strany uchádzača. V prípade, že počet reklamácií za 1 mesiac presiahne viac ako 30 kg je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy.
Úspešný uchádzač musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery
Úspešný uchádzač neprevezme na pranie závesy, záclony, koberce v prípade, že tak urobí toto bude vyprané na náklady uchádzača
V prípade potreby objednávateľ reklamuje vady diela – nekvalitne vyprané prádlo, poškodené prádlo, chýbajúce prádlo, zamenené, zafarbené – každých 14 dní; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré v priebehu 14 dní zistil.
Od zmluvy možno odstúpiť, ak došlo k porušeniu zmluvy podstatným spôsobom, bez zbytočného odkladu po tom, čo sa dotknutá zmluvná strana o porušení dozvedela.
V prípade nepodstatného porušenia zmluvy možno od zmluvy odstúpiť iba v prípade, že druhá strana bola na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornená a bola jej poskytnutá dodatočná primeraná lehota na zjednanie nápravy.
Zmluvná cena je splatná na základe čiastkovej faktúry zhotoviteľa, ktorej splatnosť nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zhotoviteľ je oprávnený zmluvnú cenu objednávateľovi fakturovať mesačne pozadu.
Zmluvné strany sa dohodli na cene diela v závislosti od hmotnosti vypratého prádla a kusov plienok. Vysúťažená zmluvná cena je konečná a zahŕňa všetky náklady spojené praním nemocničného prádla a to vrátane biologicky znečisteného a infekčného prádla, odvoz a dovoz prádla. Úspešný uchádzač po uzavretí zmluvy zašle verejnému obstarávateľovi rozpis jednotkových cien, ktoré budú podkladom pre vystavenie čiastkových objednávok a ich zúčtovanie.
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí byť vystavená prehľadne. Súčasťou faktúry musí byť rozpis vypraného prádla s vyznačením jednotlivých nemocničných oddelení a kilogramov vypraného prádla.
Hmotnosť vypraného alebo chemicky vyčisteného prádla sa určí ako násobok počtu kusov jednotlivých druhov prádla a ich hmotnosti.
Hmotnosť jednotlivých druhov chemicky vyčisteného prádla sa určí podľa údajov uvedených v technických vlastnostiach. Inak podľa skutočnej hmotnosti prádla.
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktoré bude oprávnená a povinné zabezpečiť plnenie tejto zmluvy; táto osoba nie je oprávnená meniť alebo dopĺňať túto zmluvu za zhotoviteľa alebo objednávateľa.
Žiadna zmluvná strana nie je oprávnená bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany postúpiť pohľadávky podľa tejto zmluvy tretej osobe.
Všetky spory, ktoré by mohli vzniknúť z tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou, budú riešené predovšetkým dohodou. Ak sa zmluvné strany nedohodnú má každá zmluvná strana právo obrátiť sa na súd.
Autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla musia spĺňať parametre tak, aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia.
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie a chemické čistenie vrátane dopravy z a do zdravotníckeho zariadenia, dezinfekcie prepravných kontajnerov resp. bezplatné vypožičanie prepravných kontajnerov.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ sa nezaväzuje počas zmluvného obdobia vyčerpať celkové množstvá uvedené v opisnom formulári. Úspešnému uchádzačovi z tejto skutočnosti nevyplýva nárok na akékoľvek finančné či nefinančné plnenie.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z uzatvorenej zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny  podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z.z a po vydaní nariadenia vlády SR na vykonanie opatrenia HM organizácia výroby  a organizácia služieb podľa §5 pism. b) zákona č. 179/2011 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 2 mesiace na daný predmet obstarávania ak sa takéhoto prieskumu zúčastnil a nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve,dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, alebo ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak predložená ponuka neprekročí maximálnu cenu uvedenú objednávateľom. V prípade nedodržanie uvedenej podmienky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
V prípade, že počet reklamácií za 1 mesiac presiahne viac ako 30 kg Považuje sa za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujme predložiť: podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien prania vrátane DPH/bez DPH. Súčasťou jednotkovej ceny musí byť doprava do miesta plnenia (dovoz a odvoz) a ostatné náklady spojené so zákazkou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palučanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

17.11.2020 00:00 — 17.11.2021 00:00

1,00 v technickej špecifikácii predmetu zákazky

107 550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.10.2020 10:46

02.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2020 10:53 - Vstupná ponuka 107 550,00 € Cena bez DPH
30.10.2020 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka 107 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS