• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 15:57
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202027577

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2020 15:57
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202027577

OF-224505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5056346

Objednávateľ

00396869

Gymnázium Jozefa Gregora Tajovského

Tajovského 25, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania stravnými poukážkami

stravná poukážka

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania stravnými poukážkami
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom  stravnými poukážkami v papierovej forme vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach od 01.01.2021 do 31.12.2021
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 3,90
Predpokladané množstvo odberu stravovacích poukážok ks 13500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka v papierovej forme musí mať vyznačenú nominálnu hodnotu
Stravná poukážka v papierovej forme musí mať vyznačený kalendárny rok doby platnosti
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje čiarový, resp. číselný kód
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje názov loga dodávateľa
Stravná poukážka v papierovej forme obsahuje poučenie pre spotrebiteľa
Stravná poukážka v papierovej forme je opatrená ochrannými prvkami proti falšovaniu
Balenie stravných poukážok obálkovým systémom na každého zamestnanca
Provízia za objednanie stravovacích poukážok 0%
Poplatok za doručenie stravovacích poukážok 0 EUR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ bude plniť predmet zákazky maximálne do vyčerpania dohodnutého počtu stravovacích jednotiek..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Stravovacia poukážka v papierovej forme nemá charakter všeobecného platobného prostriedku a je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravnej poukážky v papierovej forme počas platnosti Rámcovej dohody na zabezpečenie stravovacích služieb meniť. Hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien legislatívy.
Stravné poukážky v papierovej forme budú objednávateľovi doručené po odoslaní písomnej, resp. elektronickej personalizovanej objednávky dodávateľovi v zmysle Rámcovej dohody na zabezpečenie stravovacích služieb najneskôr do 2 dní od prijatia záväznej objednávky. V prípade nedodržania termínu si môže objednávateľ uplatniť sankciu vo výške 0,05% z ceny objednaných poukážok, najmenej však 100€ za každý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný spätne odkúpiť od objednávateľa nespotrebované stravné poukážky v dobe ich platnosti, najneskôr do 31. januára roka nasledujúceho po roku vyznačenom na poukážkach ako rok platnosti stravných poukážok alebo ich vymeniť za nové, s novou lehotou platnosti, resp. s novou nominálnou hodnotou v prípade zmeny nominálnej hodnoty poukážky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a maximálne. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 25, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

13 500,00 ks

52 650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.10.2020 15:57

02.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 35
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 07:45 - Vstupná ponuka 52 650,00 € Cena s DPH
29.10.2020 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 52 649,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS