• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 15:05
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 16:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 16:20

Detail zákazky Z202027527

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 15:05
  •    Predkladanie ponúk
    29.10.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.10.2020 16:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.10.2020 16:20

Základné údaje

Z202027527

OF-220707

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5050586

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostiká pre imunochémiu pre analyzátor Cobas E411 a Cobas U411

Diagnostiká pre klinickú biochémiu

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Funkcia
Diagnostiká pre klinickú biochémiu spracovávané na prístroji analyzátor Cobas E411 Cobas U411
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osteocalcin ks 6
P1NP ks 21
Elecsys PTH CalSet ks 2
Elecsys B-CrossLaps CalSet ks 2
Elecsys N-MID OsteocalcinCalSet ks 2
Elecsys P1NPCalSet ks 2
Elecsys Vitamin D total II CalSet ks 2
PreciControl HBsAg Gen.2 ks 1
PreciControl anti-Hbs ks 1
PreciControl anti HCV ks 1
PreciControl vit.D totall ks 2
Elecsys 2010 Assay Tip ks 7
Elecsys 2010 Assay Cup ks 7
Elecsys Diluent universal ks 2
Elecsys ProCell ks 17
Elacsys CleanCell ks 17
Elecsys Sys Wash ks 2
SysClean Elecsys ks 2
Vitamín D total II ks 40
beta-Crosslaps ks 18
HBsAg ks 5
anti-HBs ks 2
Anti-HCV ks 4
Elecsys PreciControl Varia ks 2
PTH ks 5
Combur 10 Test M ks 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položky pre Cobas E 411 musia mať pri nákupe minimálne polročnú záruku, do cien diagnostík požadujeme započítať prenájom prístroja Cobas E411 a Cobas U 411 na 12 mesiacov  s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov.
Je možné dodať ekvivalent predmetných výrobkov, k tomu je potrebné dodať predmetné prístroje s prepočtom prenájmu na 12 mesiacov do ceny jednotlivých výrobkov (diagnostík) s požiadavkou dovozu prístrojov, ich zapojenia, ročného servisu, preškolenia pracovníkov pre vykonávanie predmetných výkonov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu sadzby DPH a ceny s DPH.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej telefonicky alebo e-mailom.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka(y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava(y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí.
Dodávky tovaru s teplotným monitoringom garantujúcim dodržanie správnej teploty a transport tovaru, potvrdenie o odbornej aplikačnej podpore.
Zabezpečenie možnosti vzdialenej správy pre online riešenie aplikačných či servisných problémov lekárskych prístrojov.
Hotline- aplikačná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hod počas pracovných dní od 07,00 do 17,00 hod. Nástup do 48 hod. pri riešení urgentných aplikačných a servisných požiadavkách.
Garantovanie dodávok tovaru do 5 pracovných dní od doručenia objednávky.
Predloženie osvedčenia o distribúcií (potvrdené výrobcom).
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

04.11.2020 08:00 — 03.11.2021 15:00

1,00 celok

46 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2020 15:05

29.10.2020 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.10.2020 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.10.2020 14:56 - Vstupná ponuka 45 695,74 € Cena bez DPH
29.10.2020 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka 45 695,74 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS