• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 14:25

Detail zákazky Z202027505

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2020 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2020 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2020 14:25

Základné údaje

Z202027505

OF-224761

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5058672

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné prostriedky

pracovné rukavice, jednorazové rukavice, zástera, okuliare, ochranný štít, štuple do uší

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 33735100-2 - Ochranné okuliare
  • 35113490-0 - Ochranný plášť
  • 18444000-3 - Ochranné pokrývky hlavy
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 35113440-5 - Reflexné vesty
  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné prostriedky a pracovné potreby
Funkcia
ochranné pracovné prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové latexové nepúdrované rukavice, veľkosť L, 100 ks/BAL. bal 46
Vinylové rukavice nepúdrované, veľkosť M, 100 ks/BAL. bal 15
Vinylové rukavice nepúdrované, veľkosť L, 100 ks/BAL. bal 200
Vinylové rukavice nepúdrované, veľkosť XL, 100 ks/BAL. bal 200
Mikroténové rukovice jednorázové, veľkosť L, 12 my 100ks/BAL. bal 100
Päťprstové ochranné rukavice z nitrilového kaučuku /GREBE/ veľkosť 10 alebo ekvivalent pár 200
Protichemické latexové rukavice HS 05-001 pár 200
Štuple do uší jednorázové, PU penové ,tvarovateľné s oblím zakončením, útlmom 36dB pár 55
Zástera mikroténová jednorázová á 100ks/bal bal 37
Čiapka jednorázová pre potravinárstvo, priemer 30 cm, 100 ks/BAL. bal 35
kuchárske topánky protišmykové vysoké, biele, veľkosti: č. 39 - 7párov, č. 40 - 7 párov, č. 41 - 7 párov, č. 42 - 8 párov, č. 43 - 7 párov, č. 44 - 7 párov, č. 45 - 7 páry pár 50
Ochranný štít, rozmer 220x290mm s náhlavným krížom ks 7
Vesta reflexná Orange, veľkosť XL ks 25
Vesta reflexná žltá, veľkosť XL ks 85
čižmy s bielym povrchom, vhodné pre potravinársky priemysel, podrážka z PVC sivej alebo modrej farby, bez oceľovej špičky, veľkosti č. 42 - 1pár, č. 43 - 1pár, č. 44 - 2páry, č. 45 - 1pár, pár 5
Tričko krátky rukáv biele, XXL ks 50
Tričko krátky rukáv biele, XL ks 50
nohavice čierne čašnícke, veľkosť L - 1ks, XL - 1ks ks 2
Pracovná čiapka/šiltovka/, biela, nastaviteľná veľkosť hlavy ks 75
gumená zástera biela, šnúrovacia, polyuretánová, šírka 100cm, hrúbka materiálu 350 μm, dĺžka 140cm ks 10
košeľa biela čašnícka, krátky rukáv, veľkosť L 1ks, XL 1ks ks 2
košeľa biela čašnícka, dlhý rukáv, veľkosť L 1ks, XL 1ks ks 2
chňapky do kuchyne vyrobené z ohňovzdornej bavlny, teplotná odolnosť do 350°C ks 15
Ochranné sluchadlá vyrobené z ABS materiálu, penou plnené vankúšiky na potlačenie hluku ks 10
Ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -najviac 1 krát za 3 mesiace v prípade položky "Ostatných osobných ochranných pracovných prostriedkov" podľa potreby."
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku.
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa - čiastkových výziev resp. objednávok, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
V položke č. 25. Objednávateľ uviedol „ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky“. Jedná sa o tovar, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedené „ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky“ objednávateľ určil celkovú cenu  1 250,00 EUR bez DPH.
znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše v položkách 1 až 24 ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke „ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky“ uvedie celkovú cenu bez DPH 1 250,00 EUR . To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvoria položky od 1 až 24 plus cena za položku č. 25 „Ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky“. Spôsob určenia ceny „Ostatné osobné ochranné pracovné prostriedky“:1) Objednávateľ opíše technické, funkčné požiadavky na predmet zákazky, stanový predpokladané množstvá
a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pričom pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.2) Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložené cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom,
je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy.
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 h.
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky, 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

1 477,00 bal, pár, ks

10 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2020 14:13

03.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 744
 144
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2020 09:55 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena s DPH
03.11.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 10 498,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS