603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
00604127
GastroMarket - Linorex s.r.o.
Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK
Gastrozariadenie do zariadenia školského stravovania
gastro zariadenie, gastro technológia, robot, konvektomat, elektrická pec, zmäkčovač vody, sprcha, umývačka riadu, stôl vstupný, stôl výstupný
Tovar, Služba
1. Gastrozariadenie do zariadenia školského stravovania
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup, dodanie a inštalácia nového gastrozariadenia na prípravu jedál do školskej kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Robot univerzálny, objem kotlíka 60 l, rozmer: 570x1070x1140 mm (šxhxv), príkon: 2,8kW/400V, 3 rýchlosti, elektromechanické zdvíhanie kotlíka, prevod pomocou ozubených kolies, výstup na prídavné zariadenie, základné príslušenstvo: kotlík, hák, metla, miešač, vozík | ks | 1 | ||
Pec elektrická statická trojpodlažná, rozmer: 900x850x1670 mm (šxhxv), príkon: 12kW/400V, počet rúr: 3, príkon rúry: 4kW/400V, vnútorný rozmer: 540x700x280mm (šxhxv)/ GN2/1, smaltovaná komora, regulácia teploty: 50-300°C pre každé teleso samostatne, základné príslušenstvo: 3x rošt | ks | 1 | ||
Umývačka riadu priebežná, rozmer 634x744x1599mm (šxhxv), príkon 8,5kW/400V, kapacita 60/30/24/6 košov/h, cyklus 60",120",150",600", rozmer koša 500x500mm, max. vstupná výška 450 mm, jednoplášťová, spotreba vody max. 2,1 l/cyklus, tlakový bojler, horné a dolné rotačné umývacie ramená, elektron. ovládanie, displej na zobrazenie teploty, samočistiaci program, termostat pre garant. teplotu oplachu, aut.systém detekcie závad, filter nečistôt vo vani, nastavenie dávkovačov cez ovl. panel, príslušenstvo: kôš na taniere, kôš na poháre, kontajner na príbory,dávkovač umývacieho a oplachového prostriedku | ks | 1 | ||
Stôl vstupný umývací s policou a drezom, rozmer: 1350x750x900 mm (šxhxv), lisovaná vaňa: 500x400x300 mm (šxhxv), vedenie na koše, zadný lem | ks | 1 | ||
Stôl výstupný, rozmer: 1200x750x900 mm (šxhxv), vedenie na koše | ks | 1 | ||
Zmäkčovač vody automatický, rozmer: 250x460x485 mm (šxhxv), príkon: 4 W/230V, objem: 8 l, max. odporúčaný prietok: 1 400l/h, vstupná teplota vody 8-25 °C, elektronická riadiaca LCD jednotka s optickou-akustickou signalizáciou nedostatku soli, regenerácia tabletovou soľou, nastavenie regenerácie na základe prietoku alt. časovo, stavové LED diódy, pamäť alarmov, automatický program dezinfekcie živice, zabudovaný by-pass mixer | ks | 1 | ||
Zmäkčovač vody automatický, rozmer: 285x405x595 mm (šxhxv), príkon: 4 W/230V, objem: 12 l, max. odporúčaný prietok: 1 400l/h, vstupná teplota vody 8-25 °C, elektronická riadiaca LCD jednotka s optickou-akustickou signalizáciou nedostatku soli, regenerácia tabletovou soľou, nastavenie regenerácie na základe prietoku alt. časovo, automatický program dezinfekcie živice, zabudovaný by-pass mixer | ks | 1 | ||
Sprcha stojánková zo steny s ramienkom, rozmer: 150x200x620 mm (šxhxv), nerezová tlaková hadica, vyrovnávacia pružina, tlaková sprcha s pákovým ovládačom, úchyt sprchy, batéria zo steny, spätné klapky, rozteč vývodov vody batérie 150 mm | ks | 1 | ||
Konvektomat bojlerový, rozmer 1111x961x1343mm (šxhxv), príkon 36,9kW/400V, kapacita12xGN2/1/24xGN1/1, zásuvy naprieč, tvorba pary v bojleri s auto. prechodom do nástrek. režimu, trojité sklo dverí, elektron. programovateľné ovládanie, SK menu, funkcie: horúci vzduch a kombinovaný režim 30-300°C, varenie v pare, BIO varenie, nízkoteplotné a nočné pečenie, regenerácia, manuálne privlhčenie, odložený štart, nekonečný čas varenia, autoreverz ventilátora, aut. umývacie cykly, odvápnenie komory, funkcia odvápnenia bojleru, predohrev a rýchle schladenie komory, diag. chýb, zavážacia konštrukcia,vozík | ks | 1 | ||
Sprcha ku konvektomatu pre umývanie varnej komory, hlavica, držiak, hadica 2m | ks | 1 |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je kúpa, dodanie a inštalácia gastozariadenia podľa podmienok a špecifikácie uvedenej v tejto zmluve (ďalej ako "predmet zmluvy" alebo "tovar"). Zároveň neoddeliteľnou súčasťou predmetom zmluvy je aj odovzdanie návodu na obsluhu a údržbu v slovenskom, resp. českom jazyku a ostatná sprievodná dokumentácia, ktorá je potrebná k riadnemu užívaniu predmetu zmluvy a zaškolenie personálu objednávateľa podľa podmienok tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužívaný tovar so súvisiacou sprievodnou dokumentáciou. |
3. Súčasťou dodávky je aj doprava a inštalácia predmetu zmluvy na mieste plnenia podľa požiadaviek objednávateľa a zaškolenie personálu objednávateľa. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy pod podmienkou možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
5. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy musí dodávateľ predložiť v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky. Dodávateľ vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy uvedie úplný názov (obchodnú značku a typové označenie) a technické parametre nacenených výrobkov tak, aby mohol objednávateľ jednoznačne určiť, že tovar spĺňa všetky technické vlastnosti požadované objednávateľom podľa tejto zmluvy. Hodnoty uvedené v predloženom vlastnom návrhu na plnenie zmluvy musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného tovaru. |
6. Všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti tovaru podľa tejto zmluvy predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu na predmet zmluvy. |
7. Pokiaľ sa v objednávkom, resp. opisnom formulári predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa. |
8. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s rozpisom jednotkových cien tovarov bez DPH, výšky a sadzby DPH a cien s DPH. |
9. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi predmet zmluvy vo vopred v dohodnutom termíne. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v zmysle príslušných platných právnych predpisov a platným STN EN. |
11. Objednávateľ požaduje zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny pri odovzdaní predmetu zmluvy. |
12. O odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy spíšu zmluvné strany prostredníctvom svojich oprávnených zástupcov protokol o odovzdaní a prevzatí, v ktorom objednávateľ odsúhlasí, že predmet zmluvy preberá, resp. uvedie, že predmet zmluvy podľa tejto zmluvy preberá s námietkami (uvedie námietky), alebo nepreberá (uvedie dôvody neprevzatia) a oprávnený zástupcovia zmluvných strán dohodnú náhradný termín prevzatia. |
13. Dňom riadneho prevzatia predmetu zmluvy objednávateľ nadobudne k predmetu zmluvy vlastnícke právo. Týmto okamihom prechádza na objednávateľa i nebezpečenstvo škody a/alebo zhoršenia stavu predmetu zmluvy. |
14. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záručnú dobu min. 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia predmetu zmluvy. |
15. Dodávateľ zodpovedá za riadne a včasné dodanie predmetu zmluvy. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu zmluvy. Dodávateľ zodpovedá za vady predmetu zmluvy v zmysle § 422 a nasl. Obchodného zákonníka. Pri zistení zjavných vád pri dodávke tovaru má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu chybného predmetu zmluvy za bezchybný. |
16. Ostatné vady predmetu zmluvy, ktoré nie sú zjavné pri preberaní, oznámi objednávateľ dodávateľovi bezodkladne, najneskôr do 10 kalendárnych dní po ich zistení formou písomnej reklamácie a to mailovou správou doručenou na adresu dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu v najkratšom technicky možnom termíne, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa jej obdržania. V prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi odmietnutie uznania vady v uvedenej 3 dňovej lehote aj s odôvodnením. |
17. Dodávateľ je povinný poskytnúť bezplatný servis na predmet zmluvy vrátane dopravy počas záručnej doby na určené miesto do 48 hod. od nahlásenia reklamácie. Dodávateľ je povinný prevziať a vrátiť reklamovaný tovar na miesto dodania a inštalácie predmetu zmluvy na vlastné náklady. Objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád alebo dodanie náhradného tovaru za nekvalitný tovar. Na uplatnenie nárokov zo zodpovednosti zo záruky tovaru sa uplatní postup podľa bodu vyššie. Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis vyškolenými a certifikovanými servisnými technikmi. |
18. Dodávateľ nie je oprávnený v rámci reklamácií dodatočne účtovať žiadne ďalšie poplatky počas záručnej doby, ani náklady na dopravu v rámci záručného servisu. |
19. Dohodnutá kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby trvania tejto zmluvy. Kúpna cena zahŕňa všetky priame a nepriame náklady dodávateľa na riadne dodanie požadovaného predmetu zmluvy, vrátane jeho kompletnej inštalácie a uvedenia do prevádzky schopného stavu a zaškolenie personálu objednávateľa. |
20. Platba za plnenie predmetu zmluvy bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Lehota splatnosti je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy medzi dodávateľom a objednávateľom bez akýchkoľvek vád podľa tejto zmluvy. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v prípade oneskoreného dodania tovaru vrátane jeho inštalácie objednávateľovi vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý aj začatý deň omeškania. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v prípade oneskoreného vybavenia reklamácie dodaného tovaru vo výške 0,05% z ceny dodávky reklamovaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
23. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
24. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
25.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
28.12.2020 08:00 — 08.01.2021 22:00
1,00 súbor
32 971,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2020 14:07
02.11.2020 14:15
02.11.2020 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2020 17:38 - Vstupná ponuka | 32 971,20 | € | Cena s DPH |
02.11.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 383,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: